Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det må jo snart komme en partner for Archer. At dette ligger og støver ned inntil man muligens kan bake det inn i fase 3 studiet er dumt…

2 Likes

Hvis noe er definisjonen av utsagnet “No news is good news”, så må det være svaret “Vi vet ikke” når spørsmålet er Archer MDOR.

3 Likes

Det ble også sagt at det kommer oppdaterte data fra andre studier på R&D 30 november. Her kommer det nok mer fra Archer1.
Jeg har kjøpt flere aksjer i dag. Dette er en av de beste presentasjonene jeg har sett.

5 Likes

En meget solid presentasjon. Etter nærmere ettertanke, helt klart den beste jeg har overvært! Selv om rekrutteringen ikke kom inn slik mange av oss hadde forventet er det slett ingen grunn til å henge med hodet. Ikke solgt en eneste aksje!

Gleder meg nå til R&D day 30 nov. Og jeg ser med sitrende spenning frem mot 2022!

PS. Straffen vi fikk av markedet er nok mildnet betydelig av presentasjonen.

16 Likes

Blir spennende å se hvor mange uker han blir :smiley: haha

1 Like

Det må jo være et understatement siden det egentlig ikke skal så mye til. Siden engelsk og pedagogilkk var blant mine universitetsfag kan jeg jo gi full score i disse disiplinene, men saken er vel at vi har fått en CEO som ihveertfall presentasjonsmessig kan konkurrere med det meste som finnes av CEO’er. Scorer i så mange henseender (egentlig alle) slik at det egentlig ikke er noe poeng i å trekke frem de enkelte sterke sider ved presentasjonen. En klar 6’er, og ingenting som trekker ned.

13 Likes

Vi har fått klareste beskjeden noen gang. Ferdig rekruttert om 4.5mnd. Mars.

2 Likes

Jeg har trua og blir med til søknad jeg altså - MEN det har vi hørt i et par år overtid allerede :stuck_out_tongue: Så akkuratt hvor mye jeg legger i guidingen kan vel diskuteres :smiley:

De som selger nå må ha hatt et ultrakortsiktig perspektiv på investeringen. Tross svake rekrutteringstall for 3. kvartal (noe som er typisk for 3. kvartaler) så er jeg langt mer bekvem med å ha det aller meste av børskapitalen plassert i NANOV nå enn det jeg var før presentasjonen. Og så blir det jo spennende mot slutten av måneden. Det er på tide at et bredere marked oppdager NANOV.

11 Likes

Kjøper kraftig nå.

8 Likes

Ja, imponerende at de fortsatt ikke har fått tilbakefall. Gleder meg ekstremt til R&D seansen 30 nov.

2 Likes

Enig. Skal være med på live event i Thon Hotel Vika. Glede meg.

1 Like

Jeg reiste hele Nanovector til helvete når jeg åpna rapporten i morges og så tallet 8 og banna en del for meg sjøl i bilen på tur inn på jobb.

Nå er jeg en lykkelig mann og sitter trygt som aldri før i denne aksjen. Ikke noe bullshit fra Skullerud. Spot on, og det forklarer nok mangelen av spørsmål fra salen. Glad det kom spørsmål om Archer, ellers hadde vi ikke fått den godbiten på slutten. Det kunne de godt ha nevnt det uoppfordret :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Var sikkert meninga å spare det til r&d

Ikke dårlig tippet det. - ihvertfall hvis man tenker på den første reaksjonen på tallene. Er ganske trygg på at når presentasjonen og det hele har fått synke inn i markedet så er vil tilbake rundt 30.

Blir vel også en podcast etter denne presentasjonen.

5 Likes

er du egentlig @Spoton?

Nei det er jeg nok ikke. Er bare en enkel kar fra bygda som kan mye om fisk og lite om farma. Har ikke brukt andre alias enn det jeg har nå. Dog litt finere versjon på HO, Lakselusen.

2 Likes

Benytter muligheten og laster med mer aksjer,dette blir gull!!
(Litt tålmodighet bare!) :grinning:

2 Likes

Overrasket over svake inklusjonstall idag, men enda mer overrasket over den lunkne børsreaksjonen på en mer eller mindre fantastisk presentasjon. Går seg nok til.

5 Likes

Nok en gang har pessimisterne fått ret med kursutvikling og short koser deg ,det er tøft å være langsiktig optimist i nanovekter😢

2 Likes