Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Veldig bra presentasjon. Tydelig og klar. Betrygende.

6 Likes

27-tallet dukket opp. Der kom 26.

Skulleruden er en kanon kar får jeg følelse av. Bedagelig no bullshit, men fremdeles haitanna rundt halsen og renati i håret. Dette er en kar jeg stiller meg bak #nohomo

14 Likes

Full homo her

1 Like

Really?

Ser utfordringen med MINI L NORDIC NANOVECTOR AVA 2 i situasjoner som dette…

Virkelig befriende med en tydelig og ærlig CEO som åpenbart forstår hvordan aksjonærene tenker. Rene ord for penga rundt rekruttering.

Veldig positiv kommunikasjon rundt hvilke tilbakemeldinger kunder og klinikkere gir Betalutin. Betydningen av dette kan ikke overvurderes.

12 Likes

For de som kjøpte på 30kr på mandag og tirsdag så er vi allerede 16% under dette.

2 Likes

Ikke mye spørsmål fra de tilstede.

Stoploss

Veldig bra presentasjon og stødig CEO :love_you_gesture:

4 Likes

Nok en gang: veldig godt og tydelig forklart om hvordan avlesning foregår og hvorfor “preliminary three month top line data” vil komme omtrent akkurat tre måneder etter fullført rekruttering. De trenger bare noen dager for å legge dataene fra scanning av den siste pasienten til det allerede eksisterende datasettet som blir oppdatert løpende.

7 Likes

Da kan vi legge bayer sin chronos 3/4 eventuelle godkjenning død når det kommer til konkurranse for betalutin.

Helt sykt overrasket over skullerud sin opptreden her, svarer perfekt og utfyllende på spørsmål så til og med trass alder drittunger forstår. Fôr meg med sølvskje takk :spoon:

15 Likes

Marco er jo også hel ved… imponerer hver gang…

8 Likes

God presentasjon. Åpner ikke opp for så veldig mye tolkning her. Jeg sender som regel inn 3-5 spørsmål når jeg har mulighet, men denne gang har jeg allerede fått svarene jeg trenger, både fra Skullerud og Malene. Skulle sikkert solgt og kjøpt meg inn etterhvert, men sitter rolig og lar kursen gå sin gang.

Fin artikkel i FA.

6 Likes

Kortsiktige hender er kanskje snart ute. Kan vi ende dagen i pluss? :relaxed:

3 Likes

glem #nohomo delen

5 Likes

I min mening, den mest positiv inntrykk av en CEO i Nanovector hittil.

11 Likes

Mer positiv etter presentasjon.

Logisk at tiden fra “i pipeline” til rekrutert kan ta tid. Jeg kjøper den, men forventer da å se 12ish ved neste korsvei🙂

1 Like

Vanvittige tall fra Archer! 5 av 7 har passert 24 mnd survival, Marco var veldig pleased with that :muscle:

30 Likes