Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Føler dette er en klar kjøpsdag og at vi nok får flere kjøpsdager fremover før dette blir absorbert, shortere får ferdigstilt sine posisjoner, etc. og vi kan starte en form for sakte reprising frem mot H2-2022. Nå får vi litt slakk i den tekniske strikken (som egentlig var sårt nødvendig) og vi kan forhåpentligvis etablere en HL et sted mellom 23 og 25. Kanskje vi skal ned til emi-kurs en kort og stakket stund? Hvem vet? Det tekniske gir rom for det iaf. Jeg kjøper ned mot gammel emi-kurs selv. @rosk82 er inne på det - chartene viser ingen panikkstemning (iaf ikke enda :smiley: ) etter dagens innrulleringsstatus.

4 Likes

Har ikke sett noen ny analyse ennå men ser av en liste DnB har over aksjeanbefalinger at Patrik Ling har gjort en oppdatering i dag 18.11. der kursmål er uendret på 31. (muligens bare en foreløpig oppdatrering…)

image

Godt poeng … dette kan bety at flere pasienter snart kan være klare for innrulling og kanskje til og med flere kan bli innrullet i løpet av denne måneden. Det gjør det enda mer sannsynlig å oppnå mer enn det månedlige gjennomsnittet Skullerud nevnet. Dette kan forklare hans optimisme om at de vil levere.

1 Like

Jeg fikk ikke hørt hele presentasjonen, men jeg ser at noen skriver at de var spesifikke på hvor mange som var i screening. Hvor mange oppgav de?

Dette stemmer vel ikke, men er vel noe de hadde nevnt om det hadde vært ekstraordinære tall.

“best ever”

3 Likes

Ok, så bare denne og tenkte det ble oppgitt med tall.

Ingen tall nevnt, men han presiserte at det tar mer en tre mnd fra screening til de er innrullert. De hadde aldri før hatt så mange inn i screening som nå. Det forklarer mulig 8, og ikke 12. han sier også at det har sett tidligere at Q2 og Q3 ikke er den beste tiden for rekruttering. Vi vil kanskje se en betydelig økning i rekruttering i februar på Q4. Jeg har det ikke travelt. Dette går veien, det er jeg 100% sikker på.

4 Likes

Jeg har ikke fått verken lest eller hørt noe i dag fra Q3, men ett enda mer interessant spørsmål er om det ble sagt noe om hvorfor det som så ut som den beste pipen av pasienter inn i systemet noengang endte opp med å bli kun 8 innrullerte.

Sa de noe som helst omkring grunnen til det?
Covid? Lite motiverte sites? Ferieavvikling? Tidligere CMO som ikke var motivert?

1 Like

De legger vel ut presentasjonen i etterkant? Foreløpig står det bare “live event is over” :cry:

Gikk også glipp av slutten,; er det mulig å legge ut en lenge til presentasjonen?

Ja. jeg har refreshet den siden noen ganger nå for å si det sånn :wink:

Står at opptak er snart tilgjengelig dog, sikkert bare standard det.

1 Like

For dem som ikke så webcasten i dag; her er opptak: Nordic Nanovector ASA Webcast Q3 2021 • WN Event

13 Likes

Nå er jeg på dypt vann, men ble det ikke sagt at sommermånedene generelt ga dårlig rekruttering? 3 måneder fra screening til registrering, gjør vel at dette er tall fra senest 17.aug? Kan vel da kanskje forvente en kurant forbedring til q4?

Blir fint å få handlet litt mer i forkant av Q3 :+1:

bilde

jeg er fornøyd så lenge ingen bruker ordet imminent eller most soon! vi må huske det er ikke dette kvartalet som ødelegger helheten, det de tidligere kvartalene hvor man nesten ikke innrullerte noen.
Er det noen som har en oversikt over innrullerte hvert kvartal siden oppstart?

1 Like

Det er vel en utbredt misforståelse at kommentaren knyttet til “best ever pipeline” hadde noe med antallet pasienter å gjøre, mens det egentlig dreide seg om pipen av produkter de planlegger?

1 Like

Dette er iallefall det som er meldt markedet :

FPD i Q1-18 og første oppdatering i Q4-19. Siden har de oppdatert pr. kvartal

5 Likes

De meldte vel ikke det i starten så vidt jeg husker men gikk over til det etter turbulente tider. Slik som PCIB nå har gjort også.

1 Like