Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Tenkte det samme.

#halmstrå

1 Like

Sjekk grumset godter seg. Du forutså dette? Med alle de positive meldingene som har vært? Some things never change.

Tenk at man gleder seg over en potensiell livreddende vaksine potensielt blir forsinket

5 Likes

Og bli husket som den som stod ved roret da avtalen kom. Nei, å tolke noe positivt inn i dette tror jeg skal godt gjøres.

1 Like

Den som er positivt er jo at man får ned lønnskostnader i selskapet :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ikke bra, men kan det tenkes at det jobbes med div avtaler, blant annet med Roche og at de derfor har valgt å sette han til side? Braun har vel vært 30 år i Roche.

1 Like

Som noen nevner lengre opp, han har jo en kreft syk mor. I siste radium med Nano snakket han jo om det og hvordan hun nå tester kliniske behandlinger. Hvis hun ligger for døden så kjøper jeg den som en personlig grunn.

kunne han da ikke bare tatt permisjon i såfall?

1 Like

Altså….

Det kan jo faktisk være at det er så, at han slutter pga personlige årsaker.

Men mtp at selskapet prøver å gjenoppbygge tilliten i markedet, så hadde det kanskje gjort seg med en litt mer inngående forklaring

12 Likes

markedet liker sjeldent å bli tatt på senga med slike avganger uten videre forklaring. Tenker uansett dette var en hendelse som ikke har vært planlagt i noe særlig grad. Med tanke på den korte tiden han har vært i selskapet og går ut døra nesten før han har satt seg inn i alt.

Da burde det vært nevnt eksplisitt i meldingen

2 Likes

Du regner da ikke med alle opsjonene og fallskjermen Mr. Braun skal ha først? Og kostnaden med å ansette en ny CEO?

Håpløse greier… :flushed:

Det tror jeg det blir tatt en prat om…

Ingen fallskjerm når han sier opp selv? Angående opsjoner vet jeg ikke. Forfaller de ved oppsigelse?

Godt vi fikk gjennom rep emi, småaksjonærene sponser opsjonene og fallskjermen. Well spent money #GoodWorkMalene

2 Likes

Er ikke uenig i det.

Tiden brukt på innføringen, ansettelse og hele pakka. Tapt tid og innsats. Det er håpløst kommunisert av ledelsen, privatliv er viktig men man får mer forståelse med noe åpenhet. Dette leser bare som at det kan ha skjedd hva som helst

2 Likes

No shit.

Jeg har aldri skjønt hvorfor Malene Brondberg blir rakket ned på av en del her på TI.

6 Likes

Finansavisen glemte å nevne at Nano ikke tjener penger.

4 Likes