Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Fytti hælvete. Der fikk shortere rett igjen. Hva faan er dette. Her blir d konspirasjonsteorier an mass

De blir nødt til å komme med en eller annen bedre statement enn dette

G fucking G braun, for en fadese…

Er det virkelig mulig :pleading_face:

dette var ikke gode nyheter! Er det mulig…

Neida, the board is pleased. Og sikkert encouraged.

1 Like

Malene av alle🤦‍♂️ hva skjedde med han som satt som interim ceo for noen måneder siden da, han styrte skuta meget!

1 Like

Det her blir for drøyt… styret burde klare å sile vekk CEOs som ikke passer stillingen bedre enn dette. SLETT ARBEID. ENCOURAGED OG PLEASED MED ENDA EN AVGANG, I FUCKING LOLD

1 Like

Personal reasons. Vi skal være forsiktige med å spekulere. Det kan være sykdom.

11 Likes

Om man er små forkjøla så slutter man jo ikke i jobben sin…

Blir jo litt rart når styreleder avslutter med, …I would like to wish Peter well in his future endeavours

1 Like

Han hadde en syk mor?

Uansett. Dette stikker kjepper i hjulene med en gang. Helt utrolig kjedelig og nok en gang skal vi tåle juling. Kan noen lage en Rocky montasje av Nano snart?

ja merkelig, hadde jeg vært syk hadde jeg ihvertfall villet komme i mål med det selskapet er så nære å få til før jeg hadde tatt hatten å gått.

Burde holdt seg til Lars Nieba….for en krise

2 Likes

Må ikke glemme å puste med magen. Er jo ikke krise om CEO slutter. Er jo ikke han/Hun som avgjør om produktet fungerer eller ikke. Kjedelig, joda. Krise? nei

Men de sitter i styret bør vi snart finne nye jobber til

5 Likes

Krise? Nei
Positivt? Nei

4 Likes

Fint at Nieba får prioritert tiden til det faglige og at Marlene tar den administrative belastningen denne gangen. Det er diskutert på bakrommet.

For en vits dette selskapet er, enda en av topp ledelsen ut døra.
Ned 15-20 % i dag da.
Har advart mot dette selskapet i mange år.

Spent på hvor mye cash og RSUs Braun tjente på dette stuntet :astonished: Fy f…

1 Like

Kan jo være at vi går mot en avtale der han vil være overflødig

2 Likes

Da er det bedre å bli kjøpt ut enn å si opp jobben.

3 Likes