Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ingen oppdaterte tall og data da. Uansett en spennende agenda, men om det vil bli samme hype som forrige gang - tja. Opp til speakerene nå, men de kan jo ikke flørte for mye uten å ha meldt noe, blir på det beste klare indikasjoner om veien frem (som InVivo viser til mtp. partners) og lovende nye enger med god dyrkejord.

Nå er det ikke slik at børsmeldinger kun kan komme kl 07 eller 08 om morgenen. Presentasjon starter kl 14.

2 Likes

Poenget hans er vell hypotetisk at dersom de planlegger å annonsere “4 nye rekrutterte pasienter” siden forrige Q så burde det rapporteres via børsmelding og ikke muntlig i dag.

Markedet har visst ikke særlig forventning til seansen i dag.

Du tenker fordi NANOV ikke følger det sterke børsklimaet i dag og stiger?

3 Likes

Dette har skjedd mange ganger før. Folk kjøper på forventning og selger på news. Spesielt når det ikke var spesielle news. Nå er det en rolig periode framover. Ultimovacs leverte gode resultater. Opp en del så ned masse pga denne ventingen… verden er full av kortsiktige folk

3 Likes

Hadde kanskje trodd at forventningene ville trumfet negativt børsklima.

2 Likes

Jeg ville gitt de anledning til å prate gjennom slidene først, og så ser man i morgen hvordan budskapet blir tatt i mot. Er nok veldig få som har gått gjennom alle slidene som ligger på hjemmesiden p.t, tipper man vil ha det muntlig parallelt med slidegjennomgangen. Nå steg vi jo også 8,5 % i går, og faller 3 % i dag på en relativt dårlig børsdag. Det gir liten grunn til misnøye.

Dagen i dag er for meg i alle fall svært bekreftende på at de har kontroll og riktige folk på riktig sted. Det gir større verdi enn intrabevegelser i kurs.

Det er mange spennende slidebilder der som åpenbart antyder mye fart i pipen fremover, ergo også kommentaren fra selskapet selv om at det må skje sammen med partner. Ting er på gang, spørsmålet blir på hva de skal inngå partnerskap på. Det er mange indikasjoner og regioner å ta av.

Denne er jo ganske så betryggende:

Denne viser at Alpha37 er rett rundt svingen:

6 Likes

Biotek-europa får i hvert fall med seg at Nanovector har R&D-day.

20 Likes

No er det berre å benke seg og høyre på denne.

Tipper Mr Egberts kommer til å bulle opp stemninga først 10 minuttene!

2 Likes

Tipper den er lagt til klokka 14 for å surfe videre på kjøpsdraget som kommer mellom 13 og 14 :wink: Ender dagen over 30 er mitt tips :+1:

6 Likes

Da må Skullerud overprestere med fløffingen!:wink:

Men seriøst, 30 kan gå. Men da tror jeg markedet må få inntrykk av de sitter i late stage samtaler med BP.

Synes slidene er veldig spennende, bra pipe og mye på gang. Det velkjente problemet er cash, og det vet de selv også.
Men det burde jo være mulig å få med seg noen videre på dette løpet her tenker jeg.

12 Likes

Hjelper lite å flotte seg med en spennende pipe når de ikke har en krone ekstra til annet enn Paradigme. Her må de snart lande en partner. Pipen har dessverre støvet ned i flere år, noe som definitivt ikke er for aksjonærenes beste

1 Like

NANO i nøtteskall de siste årene.

Tullball. Det har blitt mer konkurranse, ja, men deres pipeline har heller aldri vært sterkere. Dette sparer potensiell BP for milliarder i R&D kost. NANO har bare blitt mer og mer aktuelt for oppkjøp, og jeg lener mer mot det på sikt enn at det blir et langvarig partnerskap

7 Likes

Når paradigme er færdig og resultaterne endeligt dukker op, vil der nok komme en partner aftale. Det har Skullerud informeret på Q3 webcast.

1 Like

R&D i gang : Nordic Nanovector ASA R & D day 2021 • WN Event

Sådan … opdatering på rekruttering … live on stage!

1 pasient til. Nå 103 i Paradigme

1 pasient på 2 uker. Aiaiai