Hjelper lite å flotte seg med en spennende pipe når de ikke har en krone ekstra til annet enn Paradigme. Her må de snart lande en partner. Pipen har dessverre støvet ned i flere år, noe som definitivt ikke er for aksjonærenes beste
NANO i nøtteskall de siste årene.
Tullball. Det har blitt mer konkurranse, ja, men deres pipeline har heller aldri vært sterkere. Dette sparer potensiell BP for milliarder i R&D kost. NANO har bare blitt mer og mer aktuelt for oppkjøp, og jeg lener mer mot det på sikt enn at det blir et langvarig partnerskap
Når paradigme er færdig og resultaterne endeligt dukker op, vil der nok komme en partner aftale. Det har Skullerud informeret på Q3 webcast.
Sådan … opdatering på rekruttering … live on stage!
1 pasient til. Nå 103 i Paradigme
1 pasient på 2 uker. Aiaiai
Sa vel at det var egentlig 2 som skulle inn, men den ene falt ut helt på slutten. All fremdrift er god fremdrift tenker jeg
Verdensledende på CD37, akkurat som Roche er det på CD20.
Det høres ikke så gærnt ut!!
De har altså nøyaktig 4 måneder på å rekruttere 17 pasienter. Kan det gå?
De står nok i kø nå.
Ja, men fremstår ikke veldig sannsynlig. Interessant nå er om andre nye elementer kan overta noe av fokuset fra Paradigmerekrutteringen
Han nevner partnere i fleng nå på callen, men fokuser gjerne på en måned fra eller til i Paradigme.
Han virker klar for å inngå partnerskap på underkategorier før de gjør avtaler på Paradigme / Betalutin i 3L. De skal sette i gang studiene uten å bruke nye ressurser på det i særlig grad, det betyr partnerskap med cash involvert.
Han har nå også nevnt “value for share holders” 2 ganger. Og med den pipelinene så kan jo det fort materialiseres!
Håper bare vår kjære professor holder seg våken gjennom innlegget!
Rekrutteringshastigheten er jo bekymringsfull når vi nå går inn i en ny coronabølge. Ligger på ca 2,8-2,9 pasienter i mnd siden Q2 (27.august) og frem til i dag. Med den hastigheten er man ferdig rekruttert i midten av mai og man må da vente til aug/sep 2022 for data read-out. Holder på aksjene, skal ikke bry meg for mye om markedsreaksjonen, men er forberedt på at det kommer melding snart om utsettelse til 2H2022.
Enig jojoo
Er det ikke 15 igjen å rekrutere nå i paradigme ?
Nei, de skal ha 120. De har nå 103, så 17 gjenstår.