De rapporterte 14 rekrutterte til Q4 2020 (høyeste innrulleringen hittil) altså i perioden mellom november 2020-februar2021.
Q4 ble sagt å være periodisk god rekruttering ved sist q.
Q3 2020 var 3 pasienter, 8 i år. Får vi tilsvarende økning for q4 er det bull caset. Bear er at det fortsetter som for q3 2021
De nevnte i sist Q-pres at det tok ca 3 mnd å rekruttere, så du må forskyve tallene litt siden rekruttering av de pasientene startet tidligere.
… muligt jeg ikke er i målgruppen for R&D dagen, men p.t. har jeg forstået ca. 0,74% af materialet fra professoren; er jeg alene her?
edit: 0,71%
For en utstråling! en hype ut av en annen verden!
Champagne problems
Bra gjennomgang, men håper jo han kan snakke litt om Betalutin på slutten. Har han sett Archer1 data?
Overtid på han nå
Han har kostet meg ca 300 000 foreløpig
Håper Dahle retter opp inntrykket, han skylder aksjonærene noen millioner fra gammelt av
Fra spøk til alvor, dette droppet skyldes jo selvsagt megaskuffelsen fra Skullerud ref Paradigme. Så enkelt kan man ta bort 100 % fokus fra dagens planlagte innhold.
Skullerud leverer på å være transparent, aksjonærene leverer på å ha rett fokus.
… jeg får sgu’ slidgigt i fingrene af at flytte købsordrene længere og længere ned!
26,80 … nej vent, 26,50 … for f… da, 26,34 it is.
CEO: “(silently) … thank you, finally … (a bit louder) and now …”
Ferdig med R og over til D Day
Den ene pragmatikeren etter den andre jo.
Nevnte han Amerikanern egentlig Betalutin i det hele tatt ?
26,34 det lavest indtil videre.
Marco kommer etterpå
Mener jeg hørte det nevnt en gang, men mulig han bare var uheldig å sa feil.
Han amerikaneren kjørte standard powerpointen, han aner ikke hvem han snakket om eller til i det hele tatt
100cr… Noen som vet noe om den medisinen?
Jeg traff godt på mitt nedsalg i går og idag morges. Det var ikke noe nytt. Men jeg avventer og kommer sterkere tilbake.
Satt egentlig og fulgte mere på om han klarte å holde øya oppe enn hva han sa om nhl
God stemning her