Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

De rapporterte 14 rekrutterte til Q4 2020 (høyeste innrulleringen hittil) altså i perioden mellom november 2020-februar2021.

3 Likes

Q4 ble sagt å være periodisk god rekruttering ved sist q.
Q3 2020 var 3 pasienter, 8 i år. Får vi tilsvarende økning for q4 er det bull caset. Bear er at det fortsetter som for q3 2021

De nevnte i sist Q-pres at det tok ca 3 mnd å rekruttere, så du må forskyve tallene litt siden rekruttering av de pasientene startet tidligere.

1 Like

… muligt jeg ikke er i målgruppen for R&D dagen, men p.t. har jeg forstået ca. 0,74% af materialet fra professoren; er jeg alene her?

edit: 0,71%

8 Likes

For en utstråling! en hype ut av en annen verden! :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :champagne:

6 Likes

Champagne problems :champagne:

1 Like

Bra gjennomgang, men håper jo han kan snakke litt om Betalutin på slutten. Har han sett Archer1 data?

1 Like

Overtid på han nå

1 Like

Han har kostet meg ca 300 000 foreløpig :rofl::rofl:

Håper Dahle retter opp inntrykket, han skylder aksjonærene noen millioner fra gammelt av :laughing:

Fra spøk til alvor, dette droppet skyldes jo selvsagt megaskuffelsen fra Skullerud ref Paradigme. Så enkelt kan man ta bort 100 % fokus fra dagens planlagte innhold.

Skullerud leverer på å være transparent, aksjonærene leverer på å ha rett fokus.

4 Likes

… jeg får sgu’ slidgigt i fingrene af at flytte købsordrene længere og længere ned!

26,80 … nej vent, 26,50 … for f… da, 26,34 it is.

CEO: “(silently) … thank you, finally … (a bit louder) and now …”

Ferdig med R og over til D Day

2 Likes

Den ene pragmatikeren etter den andre jo. :partying_face:

Nevnte han Amerikanern egentlig Betalutin i det hele tatt ?

26,34 det lavest indtil videre.

Marco kommer etterpå :partying_face::star_struck:

2 Likes

Mener jeg hørte det nevnt en gang, men mulig han bare var uheldig å sa feil.

Han amerikaneren kjørte standard powerpointen, han aner ikke hvem han snakket om eller til i det hele tatt

100cr… Noen som vet noe om den medisinen?

Jeg traff godt på mitt nedsalg i går og idag morges. Det var ikke noe nytt. Men jeg avventer og kommer sterkere tilbake.

Satt egentlig og fulgte mere på om han klarte å holde øya oppe enn hva han sa om nhl :slight_smile:

God stemning her
:smiley:

1 Like