Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Sa vel at det var egentlig 2 som skulle inn, men den ene falt ut helt på slutten. All fremdrift er god fremdrift tenker jeg :slight_smile:

1 Like

Verdensledende på CD37, akkurat som Roche er det på CD20.

Det høres ikke så gærnt ut!! :muscle:

2 Likes

De har altså nøyaktig 4 måneder på å rekruttere 17 pasienter. Kan det gå?

2 Likes

De står nok i kø nå.

Ja, men fremstår ikke veldig sannsynlig. Interessant nå er om andre nye elementer kan overta noe av fokuset fra Paradigmerekrutteringen :slight_smile:

5 Likes

Han nevner partnere i fleng nå på callen, men fokuser gjerne på en måned fra eller til i Paradigme.

Han virker klar for å inngå partnerskap på underkategorier før de gjør avtaler på Paradigme / Betalutin i 3L. De skal sette i gang studiene uten å bruke nye ressurser på det i særlig grad, det betyr partnerskap med cash involvert.

7 Likes

Han har nå også nevnt “value for share holders” 2 ganger. Og med den pipelinene så kan jo det fort materialiseres!

2 Likes

Håper bare vår kjære professor holder seg våken gjennom innlegget!
:face_with_hand_over_mouth:

Rekrutteringshastigheten er jo bekymringsfull når vi nå går inn i en ny coronabølge. Ligger på ca 2,8-2,9 pasienter i mnd siden Q2 (27.august) og frem til i dag. Med den hastigheten er man ferdig rekruttert i midten av mai og man må da vente til aug/sep 2022 for data read-out. Holder på aksjene, skal ikke bry meg for mye om markedsreaksjonen, men er forberedt på at det kommer melding snart om utsettelse til 2H2022.

1 Like

Enig jojoo

Er det ikke 15 igjen å rekrutere nå i paradigme ?

Nei, de skal ha 120. De har nå 103, så 17 gjenstår.

I England går overraskende nok antall innlagte nedover. England er et av de viktigste landene for inklusjoner.

1 Like

De rapporterte 14 rekrutterte til Q4 2020 (høyeste innrulleringen hittil) altså i perioden mellom november 2020-februar2021.

3 Likes

Q4 ble sagt å være periodisk god rekruttering ved sist q.
Q3 2020 var 3 pasienter, 8 i år. Får vi tilsvarende økning for q4 er det bull caset. Bear er at det fortsetter som for q3 2021

De nevnte i sist Q-pres at det tok ca 3 mnd å rekruttere, så du må forskyve tallene litt siden rekruttering av de pasientene startet tidligere.

1 Like

… muligt jeg ikke er i målgruppen for R&D dagen, men p.t. har jeg forstået ca. 0,74% af materialet fra professoren; er jeg alene her?

edit: 0,71%

8 Likes

For en utstråling! en hype ut av en annen verden! :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :champagne:

6 Likes

Champagne problems :champagne:

1 Like

Bra gjennomgang, men håper jo han kan snakke litt om Betalutin på slutten. Har han sett Archer1 data?

1 Like