Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Overtid på han nå

1 Like

Han har kostet meg ca 300 000 foreløpig :rofl::rofl:

Håper Dahle retter opp inntrykket, han skylder aksjonærene noen millioner fra gammelt av :laughing:

Fra spøk til alvor, dette droppet skyldes jo selvsagt megaskuffelsen fra Skullerud ref Paradigme. Så enkelt kan man ta bort 100 % fokus fra dagens planlagte innhold.

Skullerud leverer på å være transparent, aksjonærene leverer på å ha rett fokus.

4 Likes

… jeg får sgu’ slidgigt i fingrene af at flytte købsordrene længere og længere ned!

26,80 … nej vent, 26,50 … for f… da, 26,34 it is.

CEO: “(silently) … thank you, finally … (a bit louder) and now …”

Ferdig med R og over til D Day

2 Likes

Den ene pragmatikeren etter den andre jo. :partying_face:

Nevnte han Amerikanern egentlig Betalutin i det hele tatt ?

26,34 det lavest indtil videre.

Marco kommer etterpå :partying_face::star_struck:

2 Likes

Mener jeg hørte det nevnt en gang, men mulig han bare var uheldig å sa feil.

Han amerikaneren kjørte standard powerpointen, han aner ikke hvem han snakket om eller til i det hele tatt

100cr… Noen som vet noe om den medisinen?

Jeg traff godt på mitt nedsalg i går og idag morges. Det var ikke noe nytt. Men jeg avventer og kommer sterkere tilbake.

Satt egentlig og fulgte mere på om han klarte å holde øya oppe enn hva han sa om nhl :slight_smile:

God stemning her
:smiley:

1 Like

… var det lidt et opkald fra Roche eller Novartis han ignorerede der?

Flink du er!!:ok_hand:

4 Likes

Fordelen med backtrading er at man holder risikoen svært lavt . Men man bør ikke være sykelig opptatt av troverdighet.

6 Likes

Ja, vi snakket litt vel om det før q3.
R&D-dag etter rekruttering som bare var ok minus kunne fort koke bort i kålen.

Om de bare hadde vært uker unna å ha Paradigme i boks så tror jeg dagens seanse hadde føltes mer relevant for markedet.

Håper JD fluffer markedet litt med Alpha37🚀

3 Likes

Elsker forskere i oversized dresser #MarcoForPresident

1 Like

Du sier noe der; relevans…

Er denne R&D dagen rett og slett bare informativ, eller?

Viser vel også at pasienter detter inn støtt og stadig - 1/2-ish på to uker… Det er like aktuelt at det kan komme et røsk av pasienter, som Einarsson også spesifiserte i radium tidligere i år.

Skjønner ikke at folk skal male fanden på veggen! Flott at de løfter frem mulighetene her og opplyser markedet at Nordic Nanovector er mer enn bare betalutin.

Tenk dere hvordan dette selskapet kan se ut når det får en cashflow å lene seg på!

5 Likes

Takk for for meg i Nanov .

Lagt alt over i Ulti og Vacc /Nykode - begge cash - trygge.