… var det lidt et opkald fra Roche eller Novartis han ignorerede der?
Flink du er!!
Fordelen med backtrading er at man holder risikoen svært lavt . Men man bør ikke være sykelig opptatt av troverdighet.
Ja, vi snakket litt vel om det før q3.
R&D-dag etter rekruttering som bare var ok minus kunne fort koke bort i kålen.
Om de bare hadde vært uker unna å ha Paradigme i boks så tror jeg dagens seanse hadde føltes mer relevant for markedet.
Håper JD fluffer markedet litt med Alpha37🚀
Elsker forskere i oversized dresser #MarcoForPresident
Du sier noe der; relevans…
Er denne R&D dagen rett og slett bare informativ, eller?
Viser vel også at pasienter detter inn støtt og stadig - 1/2-ish på to uker… Det er like aktuelt at det kan komme et røsk av pasienter, som Einarsson også spesifiserte i radium tidligere i år.
Skjønner ikke at folk skal male fanden på veggen! Flott at de løfter frem mulighetene her og opplyser markedet at Nordic Nanovector er mer enn bare betalutin.
Tenk dere hvordan dette selskapet kan se ut når det får en cashflow å lene seg på!
Takk for for meg i Nanov .
Lagt alt over i Ulti og Vacc /Nykode - begge cash - trygge.
Takk for selskapet😘
Burde hive deg på Combigene også da! - cash som faen, stor avtale og liten mcap!
Skuffende utvikling ja. Da er det bare å lukke øya i 4-5mnd og håpe våren blir fin…
Marco retire 1.1.
What?
Og fortsetter i NANOV.
Popcorn and coke
JAggu fikk jeg mere Nanoaksjer på 26 kr gitt…
For en R&D
Mægisk
… det var da lige den information vi manglede for at komme under 26,00. 8,55% i minus på dagen … skal vi tangere 10,0%?
Jeg tipper den falder tilbage til 24,50 i nærværende uge. Fantastisk R&D dag så langt.
Skulle man få søvnproblemer er det bare å sette på webcast med disse karismatiske karene så er man garantert å få sove.
Det som teller nå er 17 pasienter.
Deretter kan alt skje.- Bud, samarbeidsavtale.,.,.,
Nå solgte jeg meg ut, og holder meg der til uti januar/februar eller til den er veldig mye billigere
Her er det bare å ta lærdom. Sitt ikke med aksjer på dager med rapportering/presentasjoner, for dette var bedrøvelige greier…
Value for shareholders har de iallefall ikke i tankene.