Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Takk for selskapet😘

6 Likes

Burde hive deg på Combigene også da! - cash som faen, stor avtale og liten mcap!

Skuffende utvikling ja. Da er det bare å lukke øya i 4-5mnd og håpe våren blir fin…

Marco retire 1.1.

What?

Og fortsetter i NANOV.

1 Like

Popcorn and coke :slight_smile:

JAggu fikk jeg mere Nanoaksjer på 26 kr gitt…

2 Likes

For en R&D :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: Mægisk :star_struck:

2 Likes

… det var da lige den information vi manglede for at komme under 26,00. 8,55% i minus på dagen … skal vi tangere 10,0%?

Jeg tipper den falder tilbage til 24,50 i nærværende uge. Fantastisk R&D dag så langt.

1 Like

Skulle man få søvnproblemer er det bare å sette på webcast med disse karismatiske karene så er man garantert å få sove.
Det som teller nå er 17 pasienter.
Deretter kan alt skje.- Bud, samarbeidsavtale.,.,.,

1 Like

Nå solgte jeg meg ut, og holder meg der til uti januar/februar eller til den er veldig mye billigere

Her er det bare å ta lærdom. Sitt ikke med aksjer på dager med rapportering/presentasjoner, for dette var bedrøvelige greier…

Value for shareholders har de iallefall ikke i tankene.

1 Like

Hva skjer, skal Marco gi seg? (får ikke sett pga jobb)

pensjonerer seg, men blir med 2 dager i uken som konsulent

1 Like

Det er noe støtte rundt 20NOK :see_no_evil:

Noen som vet om de får med opsjonene når de pensjonerer seg?

Buy the dip!!

For et fantastisk selskap, slutter aldri å overraske…

Jeg har efterhånden erfaret, at dét at være aktionær i denne aktie er som at bede om at blive sparket i tænderne efter hvér præsentation fra selskabet; det sjove er, at man nærmest vænner sig til det … tænker, at man naturligvis bør købe flere aktier.

Har i den forbindelse øget med 5.000 stk @ 24,90 og 25,30 respektivt.

… 135.000 DKK i minus på dagen - nogen højere? :kissing_heart:

edit: come get some bitches … ikke flere, der skal tømme sig ud i markedet under 25,00?

3 Likes