Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Rakk å kvitte meg med nesten halvparten før det stoppa.

Kjøper når den er noen kroner lenger ned i dippen🤮

Så mange gode aksjonærer for selskapet her🤦‍♂️ man kan vel si at det finnes endel tragiske sjeler her inne også som f… Ikke blir fornøyd uansett informasjon såfremt ikke aksjen stiger flere 100 %.

Edit:
Kronestradere lenge leve :smiling_face_with_three_hearts:

7 Likes

Du kan åpenbart ikke ha fulgt med på dette?

Køber mere her ned omkring 25kr.

Ref at han slutter så har jeg lurt litt på det en stund nettopp pga. at dressen ser ut til å vokse den siste tiden… Han har sett litt sliten ut de siste gangene, håper det ikke er helserelatert.

1 Like

Jo, store spørsmålet er hva forventer man fra en R&D fra et slikt selskap?

… måske materiale eller visioner, der ikke medfører 10% i minus på dagen?

Jeg hører vel til gruppen af mellemstore aktionærer i selskabet (jfr. seneste opgørelse) og mener, at materiale på R&D dagen ikke rammer niveauet på størstedelen af aktionærerne; hermed ikke ment at, denne gruppe af aktionærer ikke forstår kompliceret materiale, men jeg tipper, at denne gruppe arbejder inden for andre områder end kræftforskning.

Vigtigt at kommunikere i øjenhøjde, som man siger på dansk.

4 Likes

Men har vi noen grunn til å bli skuffet her??

Er det noe med dagen i dag som har forverret utsiktene for de 5 kandidatene / indikasjonene de har på gang?

Jeg synes de ser ut til å ha kontroll, men i dag ble fokuset rekruttering siden 8 dager siden og at Marco blir pensjonist…

Ja ja, det skal bli godt den dagen man får betalt for «smerten» underveis, selv om det er I-lands problematikk.

11 Likes

… dobbelt bund på 24,88 - 24,90, dernæst bounce i de kommende dage.

edit: hvad er “a macrofish?” (ref; præsentation) :crazy_face:

Det handler vel om at man ser at her blir det ikke noe snacks å hente fremover, og det er like greit å satse på noe annet i mellomtiden. Ihvertfall for min del.

17 pasienter fra mållinja.

4 Likes

Derfor venter jeg heller til utpå nyåret for å vurdere om de kommer til å klare dette, og hvorvidt det blir en emisjon innimellom der.

Da har vi til Mars/April da.

1 Like

Skullerud nevnte spesifikt at de ønsker partnere for å utvikle pipen, men hvis noen velger å konkludere med at det ikke skjer noe her fremover så er det fair det.

4 Likes

ja, å stå ute fra NANOV er alltid en risiko å ta. Ingen tvil om det.

2 Likes

Har ikke fått fulgt med overhode i dag pga jobb. Fallet i dag skyldes kun skuffende rekrutteringsrate, tenker dere som har sett og hørt?

Kan vi håpe på en partneravtale før data read-out?

Det var en hyggelig dag å være aksjonær i Algeta da de inngikk samarbeidsavtale med Bayer :slight_smile:

2 Likes

Man kan si 8 dager til vi blir grønn i trynet, men det er fremdeles 1 pasient på 13 dager som gjelder.

For ordens skyld er jeg helt ute nå.
Selv om resten skulle stå til the bitter end så ble det slik.

Det kan farge mine meninger.

2 Likes

Jeg venter personlig på å høre at Jostein D. skal melde at han skal pusse opp badet sitt, og må selge noen aksjer :cowboy_hat_face: neida…

Er lov å kaste kortene, og alle som har vært med kan forstå frustrasjonen av at det går seigt. Det virker bare veldig rart å ha skyggelappene såpass tett på, når oppgangen den siste måneden har vært ganske grunnløs, og så bli snurt når vi går ned noen kroner i dag. Da kan man takke seg selv og sin egen aksjestrategi, ikke selskapet sin R&D.

7 Likes