Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Spørsmålene jeg sitter igjen med etter dagens sesjon er:

  1. Hvorfor går de, 2 uker etter Q-pres, ut med ny update på rekruttering?
  2. Hvorfor blir vi presentert med at Marco blir 40% tilgjengelig som konsulent fra januar, når de kunne presentert dette på forrige Q?
  3. Klarer de å lande en partneravtale før data readout av Paradigme?
1 Like

Det kan jo godt være at konsulentavtalen ikke var klar da for eksempel…?

1 Like

De har vel ikke nevnt noe om antall under screening? De har en ekstra på ca 10 dager, så om de har 5 under screening, 3 nye i des, 9 jan-mars basert på dagens lave takt. :woozy_face:

1 Like
  1. Skullerud vil være transparent og det er bra uansett hva som renner ut av munnen hans :slight_smile:
  2. Marco er et skudd fra baugen :frowning:
  3. Gitt det de har sagt nå nylig ifb med partner så er det konkretisert flere ganger at BP, venter til data foreligger fordi de har råd til det. Partner før readout ser jeg som usannsynlig pga overnevnte. (Men, man vet aldri… det å guide på partner er umulig) :man_shrugging:
7 Likes

Klarer de noe som helst? Hjelpeløst. Oppdatering på rekruttering fra scenen og ikke i en børsmelding. Er det ingen voksne i denne ledelsen. Sorry veldig frustrerende.

2 Likes

Det er vel ikke en jevn strøm av innrulleringer så å basere seg på en kort periode for å forskuttere om man treffer guiding, er vel ikke en veldig god metode.
Det mest naturlige er kanskje å se på samme periode i fjor, som var den beste med 14, hvis det slår til kommer man veldig nære guiding.

6 Likes

Jepp, ref wet ink.

4 Likes

… igen, muligt det er mig der er på bærtur, men jeg synes at deltagerne på dagens R&D for størstedelen fremstår svært uengagerede. Dahles præsentation fremstår decideret forhastet med oplæsning af noter uden nogen som helst form for engagement mod aktionærerne (der deltager på streamen).

Svært skuffende imo og personligt et fuldstændigt spild af tid.

Ref Q&A session:

Selskabet bekræfer tidligere udmelding vedr. antallet af patienter i screening og understreger, at tallene varierer og man meget vel kan se en gentagelse af tidligere rekruttering jfr. Q3, 2020. Det nævnes også at COVID så langt ikke synes at påvirke rekrutteringen, hvilket understreger troværdigheden rundt ledelsens guiding.

Hvis selskabet kan reproducere resultaterne, vil der (nærmest med garanti) træde en partner ind i samarbejdet.

Høres ut som de har en god del under screening ref q&a. Om det ikke hadde vært tilfelle MÅTTE de ha utsatt guiding nå

Takk til Skullerud. Dette er ståa, og det som går over huet på allmennheten. Screening tar tid, og de har mange i screening, de KAN nå samme tall eller flere enn forrige Q4, men pga. inklusjonskriterier og kompleksiteten av dette, så kan de like så godt ikke nå dette tallet.

3 Likes

Skjønner ikke hvorfor han ikke vil svare på screening spørsmålet mitt, de har nevnt antall pasienter i screening tidligere.

Kanskje ikke så nøye enda, får vente til neste emi tenker jeg :sweat_smile:

1 Like

Han forklarte hvorfor

2 Likes

Så lenge den eventuelle emisjonen er mot eksisterende aksjonærer er jeg fornøyd hvertfall

2 Likes

Det er jo for å ikke bygge unødige forventninger. Har de eksempelvis 20 i screening, så vil flere tolke det som 20 kommende pasienter. Han vil ikke si hvor mange bjørneskinn han selger, før han kan selge det.

2 Likes

Det er helt 100% greit, men de har nevnt det tidligere, så det burde det være mulig å gjøre det i denne sammenhengen også. Gitt deres tidligere utsagn om best pasient pool ever…

Som sagt så sparer de dette til en eventuell emisjon som sist kanskje? :genie:

Hvor mange % gikk den akkurat den dagen?

Litt frustrasjon å merke i svaret rundt kommunikasjon…

image

8 Likes

Bare så folk er klar over det så kommer ikke de store nyhetene i biotech på noe planlagt. De kommer når de er klare og når det skjer.

2 Likes

Synest det blir for dumt fortsette gneldre om innrulering…bare 8 virkedager siden Q3…begynner kjede meg …holde seg til den informative delen i dagens presentasjon, om det ble litt mye babling😊

3 Likes

Bare jeg som bet meg merke i at Skullerud plutselig dro fram Gileads oppkjøp av Forty Seven? De ble forøvrig kjøpt for 4.9 milliarder dollar i 2020 :+1:

6 Likes