Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Her var det mange med dårlig tid! Gleder meg til å kjøpe mer!

1 Like

Nye konkurrenter hva tenker dere om det.
Selv om jeg ikke er inne så håper jeg det er greit at jeg har en interesse.
Zuma har altså median age 70. Ja sterke bivirkninger men håndterbare.

Denne Zuma og montezliumab +Pola?

Alpha37, når klare for å gå i klinikk?

«Antakeligvis første halvår 2022, muligens tidligere».

Det må jo betyr før nyttår i så fall?

CEO understreker også at dette er en alpha emitter, og omtaler det som at dette studiet skal skje i partnerskap. Jeg tror at vi ser en partner her før vi ser det på Betalutin.

Så muligens har vi 2 partneravtaler før august 2022 :grin:

Måtte spørre om Jostein fortsatt mente at dataene var de beste han noen gang hadde sett, det bekreftet han. Det var i oppfølgingen av hvordan dette kan være til fordel for selskapet at jeg oppfatter at de jobber med en deal på Alpha i klinikk.

18 Likes

Forty Seven gikk 18 gangeren på 6 mnd. Hadde ikke takket nei til det…

9 Likes

Da var november snart over. Den faste kalddusjen kom som tidligere, hvem skulle trodd. Ikke jeg, for denne dagen var absurd. Hvorfor var dette verdt en dag som koster selskapet penger?

De må ikke melde om at guidingen ryker enda, masse med tid.

Tenker du et mer formalisert partnerskap med Orano Med da?

Mener å huske at stigningen den dagen svingte mellom 50-100% opp

Skullerud was asked if he had a person in mind as replacement for Marco ? - Skullerud answered -Yes- But he would keep it for him self

I was surpiced by the answer… why did he answer so strait to this ?

Tror mange ble litt nervøse når de så Yankieen la frem sliden med behandlingsalternativer for NHL.
Det man ikke evner å ha med i tankene er at de fleste av disse ikke er aktuelle konkurrenter til Betalutin der man tenker seg Betalutin brukt.
Husk at de han viste fram var for NHL. Hadde han brutt det ned i segmenter så hadde det ikke sett så skremmende ut.

Han nevnte vel Betalutin en gang som jeg kunne høre, men han nevnte
flere ganger av RIT ville være å foretrekke som behandling men at dette ikke var godkjent i USA ennå.

Korriger meg gjerne hvis jeg misforstår noe.

4 Likes

Jeg tror ikke det var det som var avgjørende for fallet i dag. Jeg tenker at det var rekrutteringsoppdateringen som er årsaken til fallet i dag.

1 Like

Sa ikke CEO på slutten at det tar 3 måneder fra screening til behandling. Fra siste behandling til dataavlesning tar 2-3 måneder. Hvordan skal han avlese data 1H 2022…

Det tar 3 mnd og 2 uker ish og få top line data klart. Og ca. 3 mnd fra “hei” til behandling. Det vil si at de i rundt 15.des må ha “hilst” på siste pasient for at de skal rekke 3mnd data i H1 22. Uansett, som Skullerud sier, så vet man ikke hvem som blir med av pasientene. Men, de vet antallet de har “hilst” på, og siden de ikke har endret guiding så må de ha en såpass base at de tror de kan klare det :+1:

8 Likes

Det er jo også en effekt av å være tre år forsinket

Er vi på omtrent 7 pasienter i kvartalet nå?

2 Likes

Han siger H1 22 og ikke Q1 22.

Okei? Les over igjen

Det vet jeg ikke, det blir vill gjetning bare. Jeg synes bare det var så mye hentydninger til partnere flere steder i dag at dette handler ikke bare om Betalutin i 3L.

CEO snakket tidlig om at det er flere partnermuligheter som er åpne, og de skriver i presentasjonen at det ikke er mulig å kjøre hele pipen uten partnere. De virker sultne på å rulle ut, og når CEO på slutten sier at de ønsker å være transparente og imøtekommende med relevant info, så tror jeg de kjenner på at de største investorene mener det er på tide å synliggjøre verdiene. CEO sa spesifikt at de snakket mye med de største, så jeg tror de er way beyond å kjøre noe løp selv, de kommer til å inngå partnerskap alle steder utenom Norden. (Min gjetning)

9 Likes

Synes det være mye bra som var presentert. Det som ødelagt seansen for meg var Leo Gordon. Jeg ønsket å høre mer om hva Nano kunne bidra med og ikke om alt mulig andre behandlings metode. Han brukte for mye av møte og uten å nevne Betalutin. Kunne godt være foruten.

3 Likes

Var helt villt med partner snakk i dag ja, selvom jeg ikke tror det blir noen partner for betalutin før paradigme dataene foreligger så er det fullt mulig i andre deler av pipen.

Bare det at han dro frem setningen som inneholdt Gileads oppkjøp av Forty Seven er uvanlig. Aldri hørt en nano CEO snakket så mye om partner muligheter og hva slags avtaler som er blitt gjort i fielden tidligere. Jeg mistenker dog at han holdt et øye med kursen før denne kommentaren. Men det er og forblir min spekulasjon. Kan gå begge veier dette :poop:/:champagne:

3 Likes

Enig med det. Partner avtale i andre deler av pipen før Betalutin tenkte jeg også. Det kan kommer som lyn fra himmelin. Synes dagens nedgang hva en overreaksjon.

Det er greit å være lydhør til det CEO sier. NANOV er tross alt svært langt i løpet. Jeg vurderer at de er attraktive for partnere allerede.

Jeg solgte meg litt ned i forkant av kvartalspresentasjonen som vanlig og ventet ikke noe spesielt på R&D dagen. Men nå skal jeg plukke tilbake.

2 Likes