Er ikke pga nanov det selges i dag men pga generell frykt og biotech særlig usatt med all usikkerheten i markedet nå. Elendig stemning i PCIB og Trvx. På tide å åpne øynene. Denne ble tradet for 30kr for 3 uker siden.
Ja, det er trader- og sentimentrelatert. Biotech er ikke sexy nå. Det kan fort bli det igjen. For NANOVs vedkommende så er det kort vei til forventet godkjenning av fase 2/3 trial - Paradigme. Ingenting tyder på at IKKE Betalutin blir godkjent for markedsføring av FDA i 2022. Hvilket annet norsk BioTech (ikke Medtech) selskap har kommet lenger?
PhotoCure er den eneste jeg kommer på. Jeg sitter også med aksjer der.
Neste gang du kjøper aksjer i et selskap ved hjelp av mage følelsen så setter du stop loss, okey? Makan til whining fra et skadeskutt villsvin
Takk for at du deler av din innsikt❤️
Skullerud er ute på linja og retter opp sporveksel feil…
Glad jeg sitter i bilen med -11 ute, snart kommer AirBnb penga mine. Så får vi se om de 16 kalde nettene gir frukter Blir nok lønn for strevet med bittelitt lengre horisont enn de fleste. Er en tålmodig sjel jeg. Endelig ferdig med å tine drikkevannet også. Setter liksom pris på de små tingene her med P4 og kjærlighet uten grenser på radioen Sover kaldt og godt med mine Nanov aksjer. Glem de siste forsinkelser. Nå det avsluttes første kapittel snart. Risk Reward er vel grei nok tenker jeg. Og dagens kurs attraktiv i mine øyne. Bare min dustete mening blant flere gode skribenter her
For øvrig langt fra pluss i aksjen men kommer nærmere målet med muse steg
Du leier altså ut hjemmet ditt til fordel for å bo i bilen slik at du kan kjøpe flere aksjer i et selskap som for øyeblikket er i fritt fall?
Må gi deg for den altså!
Stemmer det
Send oss et stemningsbilde i adventstiden.
Ja, ikke lett detta, før prøve
Beklager at det ikke er noe stearinlys. Trekker for mye i bilen. Ikke isolert
Tror nok du bør vurdere å bytte ut den vannflasken med en flaske Absolut. Den fryser ikke like lett
Hardcore.
Legende valg av taffel fremfor Farris sparer også inn noen kroner!
Yepp og jeg sparer masse strøm
Episk
Du fortjener å vinne noe på denne lotto kupongen😀
Ja håper jeg kan oppgradere bosituasjonen snart Litt bedre bobil. Vann feks
20 til 30 trading er det som gir mynt i kassa i denne aksjen hvis vi ser i speilet
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
For en overraskelse at du er en traver på HO, sikkert kappa i ny uniform