Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Er ikke pga nanov det selges i dag men pga generell frykt og biotech særlig usatt med all usikkerheten i markedet nå. Elendig stemning i PCIB og Trvx. På tide å åpne øynene. Denne ble tradet for 30kr for 3 uker siden.

Ja, det er trader- og sentimentrelatert. Biotech er ikke sexy nå. Det kan fort bli det igjen. For NANOVs vedkommende så er det kort vei til forventet godkjenning av fase 2/3 trial - Paradigme. Ingenting tyder på at IKKE Betalutin blir godkjent for markedsføring av FDA i 2022. Hvilket annet norsk BioTech (ikke Medtech) selskap har kommet lenger?

PhotoCure er den eneste jeg kommer på. Jeg sitter også med aksjer der.

Neste gang du kjøper aksjer i et selskap ved hjelp av mage følelsen så setter du stop loss, okey? Makan til whining fra et skadeskutt villsvin

7 Likes

Takk for at du deler av din innsikt❤️

1 Like

Skullerud er ute på linja og retter opp sporveksel feil…

Glad jeg sitter i bilen med -11 ute, snart kommer AirBnb penga mine. :muscle: Så får vi se om de 16 kalde nettene gir frukter :rocket: :rocket: Blir nok lønn for strevet med bittelitt lengre horisont enn de fleste. Er en tålmodig sjel jeg. Endelig ferdig med å tine drikkevannet også. Setter liksom pris på de små tingene her med P4 og kjærlighet uten grenser på radioen :joy: Sover kaldt og godt med mine Nanov aksjer. Glem de siste forsinkelser. Nå det avsluttes første kapittel snart. Risk Reward er vel grei nok tenker jeg. Og dagens kurs attraktiv i mine øyne. Bare min dustete mening blant flere gode skribenter her

For øvrig langt fra pluss i aksjen men kommer nærmere målet med muse steg :rocket:

14 Likes

Du leier altså ut hjemmet ditt til fordel for å bo i bilen slik at du kan kjøpe flere aksjer i et selskap som for øyeblikket er i fritt fall?:laughing:

Må gi deg for den altså!

8 Likes

Stemmer det :muscle: :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Send oss et stemningsbilde i adventstiden.

1 Like

Ja, ikke lett detta, før prøve :grinning_face_with_smiling_eyes:


Beklager at det ikke er noe stearinlys. Trekker for mye i bilen. Ikke isolert

43 Likes

Tror nok du bør vurdere å bytte ut den vannflasken med en flaske Absolut. Den fryser ikke like lett :slight_smile:

Hardcore.

1 Like

Legende :joy: valg av taffel fremfor Farris sparer også inn noen kroner!

3 Likes

Yepp og jeg sparer masse strøm :laughing: :laughing:

5 Likes

Episk :rofl::+1::+1::+1:

3 Likes

Du fortjener å vinne noe på denne lotto kupongen😀

3 Likes

Ja håper jeg kan oppgradere bosituasjonen snart :grin: Litt bedre bobil. Vann feks :wink:

2 Likes

20 til 30 trading er det som gir mynt i kassa i denne aksjen hvis vi ser i speilet :wink:

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

For en overraskelse at du er en traver på HO, sikkert kappa i ny uniform :wave:

2 Likes