Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ikke mange som benytter anledningen til å kjøpe på dagens nivå, men så er det jo heller ikke lenger så mange aksjer til salgs på samme nivå. Gir jo håp om at aksjen kan hente seg relativt raskt inn igjen når interessen for å posisjonere seg i aksjen vender tilbake. Kursen preges nok ikke minst av bekymring for Omicron. Tatt i betraktning de milde symptomene som denne varianten gir så tror jeg nok at bekymringen vil avta etter hvert som dette synker inn i markedet.

2 Likes

Nye runder med tematiske Nano gjennomganger… samt smøre seg med ventekrem og spise luftboller.
Mine barnebarn skal få høre om min utholdenhet som aksjonær.

1 Like

“Bestefar bestefar, kan ikke du fortelle om den gangen du var nano-aksjonær!!”

2 Likes

Hva med oldefar og tipp oldefar😊

1 Like

«Jo, det skal jeg fortelle deg, mitt barnebarn. Jeg venter fortsatt på at pradigme skal bli ferdig rekkrutert»

4 Likes

Holder lenge å kunne fortelle barnebarna hvordan jeg tapte 35 mill på CREW Gold, så håper det ikke oppstår en tilsvarende fortelling i NANOV. Tviler på det, for jeg vil nok ganske sikkert selge denne gangen hvis jeg har en tilsvarende fortjeneste inne.

Har økt 2 ganger etter fallet på sist Q. Nå har jeg leid ut leiligheten på AirBnB resten av Desember, så da blir det 700 aksjer ekstra. Ulempen er at jeg må bo i en kald bil resten av Desember. Men alt for ekstra aksjer på disse nivåene her :slight_smile: Aldri hatt så mye askjer i Nanov som nå takket være fall på fall og gode kjøpsmuligheter.

1 Like

Når man ser kursen og fallet siste uken klarer jeg ikke å unngå å tenke tanken på hvordan dette vil slå ut i slutten av februar dersom man melder om rekruttering iht plan. Jeg mener vi fortsatt, uavhengig av emisjonsfrykt, vil ligge på mellom 40-50 når siste pasient blir rekruttert inn.

2 Likes

Har hørt det mange ganger før… men ser bare raue tall for kursutvikling til tross for Q3 og oppløftende R&D…
1 uke -11,57%
1 mnd -15,00%
3 mnd -2,35%

Tror det skal bli tøft å løfte kursen her, faller stadig lengre og lengre ned på lavere kurser

Hadde vært mye tøffere om den falt lengre ned på høyere kurser🙃

1 Like

Er ventingen på 4q presentasjonen siste/ nest siste ørkenvandringen?

Tror dette ehar med den generelle biotec nedgangen å gjøre. Radforsk har vært elendig utenom vacc. Så folk skyr det om dagen. Trvx har liksom senka rykte en del og sammen med PCI.

Solgte på 26,3 før R&D, kjøpte tilbake nå på 22,92. Takk.

2 Likes

For Nanov kan ikle noe for denne nedgangen selv, merkelig

Skullerud & CO kunne brukt noen slanter og kjøpt noen Nanov aksjer i håp om å få utviklingen til å snu :woozy_face: (forutsatt at de ikke er i dype forhandlinger …)

Vi andre får ta til takke med å se maling tørke over julen

1 Like

Nano bør være et safe bet. Denne kommer som et skudd om ikke lenge. Med lenge mener jeg for dem/oss som har vært med fra 2015/16 ish. Nå som vi nærmer oss 22,75 er det nok på tide å fylle opp sekken snart.

1 Like

Rent teknisk skal 22,75 være god støtte?

Tror ikke det nytter med innsidekjøp. de Sousa i Ultimovacs hadde 2 innsidekjøp i forrige uke, + at de fikk orphan drug designation. Dundrer likevel videre ned.

Må bare sitte stille eller kaste kortene.

3 Likes