Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ja, det stemmer:

Så fra den nest høyeste dosen (n = 3) og den høyeste dosen (n = 6), så fikk de ORR på 33 % og CR på 22 %. Samt observerbar aktivitet på 9 av 9 pasienter.

8 Likes

Må si dette er en av de bedre selskapspresentasjonene jeg har sett fra selskapet. Og den pipelinen er jækla solid og spennende!

Få rekruttert ferdig paradigme og fiks litt gryn, så er skuta på god vei den :ok_hand: Begynner å bli snakk om svært kort tid til ting skjer nå!

16 Likes

[quote=“Merlin, post:5443, topic:28933”]
InVivo, som NB mener en verdi 20X omsetning, før peak sales men i god tid etter intro, er å ¨sammenligne epler og pærer". Men man må her se hvor langt i salgsoppbyggingen selskapet er. Da blir dette mer forståelig.

Jeg har gjentatte ganger brukt Endocyte som parallelleksempel til NanoV som gir en pris i NanoV på 2,1mrd*9,18/,095mrd = 202 kr. pr. aksje. Men NanoV har svært mange fortrinn i forhold til Endocyte, så prisen bør ende adskillig høyere.

  • Enestående OG LANGVARIG markedskontroll på bruk av CD37

  • Fantastiske resultater med Archer-1 - som kan resultere i SOC linje 1 med enormt potensiale.

  • Enorm effekt, lave bivirkninger, enkel administrasjon - en ønskedrøm for kreftlegene!

  • Masse muligheter innen CD37 ellers. Immunterapi, gjentatte behandlinger med Humalutin, mer skånsom CAR-T behandling via CD37, Alpha37 og ikke minst utrolige muligheter innen kombobehandlinger innen CD37. Det nye Roche?

8 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

19 Likes

Tror en diskusjon rundt verdiverdivurderingen av Nano blir mer interessant og fruktbar hvis du klarer å holde deg til edruelige og sobre analyser.

4 Likes

Jeg tenker det er på tide at Nano får inn en eller flere BP som partnere for å få fart i pipeline asap. Se hva Vaccibody har fått til, det handler faktisk om å få fortgang i klinisk testing, og vi vet hvilke muligheter som ligger i Humalutin, Alpha37, CAR-T osv. Ja kanskje må man gi fra seg en del av fremtidig verdi, men det er bedre enn å vente 7-10 år på å få ferdigstilt en Phase 1 på disse. Heldigvis var dette mye av fokuset på R&D, og jeg tror en avtale kan komme ila Q1 2022.

1 Like

Hvorfor akkurat i Q1 2022?

Og hvorfor ikke vente på data fra PARADIGME før man inngår en eventuell avtale?

4 Likes

Mener nok Alpha37/Car-T/Humalutin her. Avtale for Betalutin kommer med all sannsynlighet eventuelt etter avlesning som du sier

4 Likes

Ok :+1:

Men fortsatt, hvorfor akkurat Q1 2022? Hva er det som tyder på en avtale? Og hva er det som tyder på at den skal komme da? (Spørsmålet er ikke direkte til deg @Snabbacash :), men til @jojoo )

Ved positiv avlesning fra PARADIGME og en eventuell avtale der, vil man være styrket i eventuelle andre forhandlinger.

Tipper fokuset kun er på PARADIGME og å få det i land, -så jeg ser på det som svært usannsynlig med en avtale før dette.

2 Likes

Da er hvertfall Alpha37 guidet IND ready.

Edit: Man er jo selvsagt avhengig av at partner tar regningen her da paradigme er fokus inntil videre. OranoMed er vel deleid av Roche om jeg ikke tar feil. Ikke helt ueffent at det kan komme en cashdeal derfra/kostnadsbæring skjer av OranoMed med splittede royalties.

4 Likes

Ikke at jeg ser på det som veldig sannsynlig med avtale i Q1, men en av grunnene kunne jo ha vært behovet for penger. De sa under forrige emisjon at de hadde vurdert andre måter å kunne få fyllt på kassen med, men at de vurderte det dithen at emisjon var det som var mest verdifullt for aksjonærene og selskapet da. Om de vurderer det annerledes nå, hvem vet? Men som sagt, tviler.

Edit: Og da tenker jeg selvfølgelig ikke på avtale for Betalutin

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Du får lese deg opp på betydningene av elementære begrep som å baise og å hause!

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Orano Med ER partneren i dette studiet!

Skullerud sier det jo selv “We had a big meeting with orano just last week”. Dahle sier fortsatt:“Best data ive ever seen”. Gjentagende behandling er ingen problem. Her tipper jeg at de disher out tall på bakrommet, samt at de er i aller siste fase med å fullføre dossieren for innsending. Klart alle vil ha størst del av kaka når de ser hvor RIT er på vei og hvilken player Nano er i ferd med å bli.

7 Likes

Jojo, det er klart, men har OranoMed muskler til å bære dette frem? For det må de nok eventuelt gjøre

Det vet vi vel særs lite om, men Orano Med er jo i et nokså stort konsern(Orano Group). Kan vel ta et dypdykk i årsrapporten, burde stå et eller annet der om finansiell stilling etc. Areva Med(Orano) og Roche delte vel regninga på en ny lab eller noe slikt greier i forbindelse med utvikling av antistoffer samt utprøving av disse sammen med 212pb, som Orano Group utvinner mye av.

(ferskt fra det bløte arkivet)

edit: tror det var 17mEUR elns Areva la ut i den forbindelse.

1 Like

Er ikke beising du tenker på da?

3 Likes

Nei baissing er svartmaling. Maling altså.

3 Likes

Tok tilbake litt i dag…

FOMO😤

3 Likes