Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

22,70 har allerede vært vellykket testet, og det er vel ingenting som hindrer at aksjen nå kan gjenoppta klatringen. De færreste med tro på selskapet vil vel tenke at det vil være mulig å få kjøpt den særlig mye billigere, så da er det jo like greit å få lastet inn nå.

4 Likes

å fyyyyff :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :champagne:

Jeg har alltid spurt meg om short-selskapene i det hele tatt leser om f.eks. Nanovs rekrutteringstakt og status eller om de bare ser på hva TA sier. Jeg tror, for så vidt, at TA virker, men at TA ikke tar høyde for at det plutselig kan komme nye tall om rekrutteringstakt.

1 Like

Er jo viktig å ha klart for seg hva TA faktisk er. Det er en prediksjon, ikke en krystallkule

3 Likes

du har jammen mange nyttårsraketter på lager, eller er de fyrt opp for tidlig ?

1 Like

(Deleted)

5 Likes

Uventet og upresis, minner litt om handelsloggen min!

4 Likes

Den dagen jeg annonserer at jeg kjøper basert på TA så er det et meget sterkt salgsignal til resten av dere.

1 Like

Er det noe vits å få med seg presentasjonen kl 17:00 i dag? Jeg kan forskjellen på vitaminbjørner og møllers tran, men det stopper der.:nerd_face:

Vil det være forståelig?

1 Like

Møllers tran kommer naturlig eller unaturlig ut fra vitaminbjørner

2 Likes

Absolutt, gleder meg til presentasjonen. Store emner her. Skal benke meg med laptopen i bilen etter jobb og se snøen daler ned i skogen. Blir nok ikke like tørt som da professoren snakket under R&D håper jeg. Det var vanskelig å forstå for de fleste tror jeg

4 Likes

Er vel ingen live stream på dette, eller…?

Står på hjemmesiden til Nanov at Jostein skal presentere i dag kl 17.
Samtidig står det at man ikke kan laste ned “pdf” før i morgen.
Det var rart.
En mld før åpning og pdf rett etterpå da eller :slight_smile:

1 Like

Litt rart, men kommer vel ikke noe veldig nytt. Siden han presenterer etter børsslutt så har de vel uansett sitt på det rene om de skulle melde i morgen før børsen åpner, men da kunne de jo gjort det allerede i kveld :+1: Med mindre Skullerud ønsker en boost nært åpning :sweat_smile:

Tror det ble satt på hjemmeside i går

«The presentation slides will be available on 8 December at 17:00 CET at
www.nordicnanovector.com in the section: Investors & Media/Reports and
Presentations.»

1 Like

Nei d står ikke d.
Det står trykk her for å laste ned i morgen, men hvis den ble skrevet i går så er d jo riktig

Fikk lasta ned nå

Mye surr nå. Det var pdf av r&d

https://newsweb.oslobors.no/message/548784

2 Likes

Ligger her nå: Presentations | Nordicnanovector

3 Likes