Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

8 Likes

Hvor stor grad tror man at viruset nå påvirker Nanos innrullering inn mot målstreken?

Skullerud sa at det tok litt over 3 mnd for pasienter å bli inkludert i studien, fra kontakt til Betalutin satt. Det vil si at de i disse tider har hatt kontakt med alle som er aktuelle, OM man skal nå guidingen mid mars. Selvfølgelig vet de ikke hvor mange av pasientene som vil gjennomføre behandlingen, men fra tidligere så har de nok en viss pekepinn.

Man mangler maks 17 pasienter, nå kanskje 15-16(:crossed_fingers:)! 14 pasienter ble innrullert ved Q4 under en av de større koronabølgene. De sier selv at de håper man kan få de samme tallene ±. Jeg tror ikke pandemien påvirker innrulleringen til Nano så mye når man ser på hvordan de rekrutterte i samme periode i fjor!

Om det er frykten for pandemi, utsettelse, penger eller hele pakka vet jeg ikke, men det er ganske enkelt å se hvem som selger på aksjonærlistene, og det er ikke de større aksjonærene :wink:

7 Likes

Jeg tror ingen har fasiten på i hvilken grad viruset påvirker rekrutteringen, men faktum er at elektive operasjoner og elektive pasienter utsettes i dette landet, spesielt på sentrale sykehus. Skjer det i Norge, vil jeg tro det skjer i stor grad i andre land.

Samtidig hører jeg stadig topper i helsevesenet omtale Omikron som en mulig «utvei» av pandemien. Foreløpig er Omikron det vi alle håper på: en hypersmittsom mutant som gir milde symptomer, og det er nettopp slik et virus vil overleve i befolkningen, nettopp fordi befolkningen overlever viruset. Det er selvfølgelig skummelt å se tidoblingen i innleggelser i Sør-Afrika, men samtidig snakker man en annen populasjon da det gjelder vaksinasjonsdekning, BMI og komorbiditet. Personlig tror jeg dette kommer som et blaff, og vil påvirke helsevesenet negativt spesielt i desember og januar, med lysere måneder i vente.

Oppsummert: negativ til rekruttering på kort sikt, men ingen tvil om at de er i mål innen slutten av Q1, og da sover jeg fortsatt godt.

11 Likes

@Ratzeputz lever du?

nanov har sluppet fri alle ratzene nå fordi det er på tide med klinisk testing av alfa

Nå er det kun et mindre tall operasjoner som utsettes,
Injesering av Betalutin er ikke en operasjon; det trengs ingen anestesi-sykepleier eller kirurger. Det trengs en nukleærmedisiner.

Det største problemet mener jeg er risikoen for at pasienten utsetter behandling, i frykt for å bli smittet av COVID på vei til, fra eller under oppholdet på sykehus.

3 Likes

Phase 1 med Alpha37 ila 1H2022 altså.

24 Likes

Vel…. Alle aktivitetene skal være ferdig i løpet av neste halvår.

Tror ikke man før FPD derfra før i 2023

1 Like

Tok 3 uker fra oppstart av Paradigme ble godkjent til første pasient ble dosert. La oss ikke gå inn i de 6mnd i forveien fra innsendt søknad til godkjent oppstart, da REK var årsaken til utsettelsen her. Jeg tror vi fort ser FPD ila høsten hvis de får sendt inn søknaden før mai.

1 Like

Hei jojoo

Lever i beste velgående jeg. Var du bekymret for meg? Det har vært mye heftig vær her ute på nordsjøen, men det går altså bra:)
Lønningsdag i dag, så jeg skal kjøpe et par tusen aksjer før børsslutt. Har en plan om å ha 200k aksjer før avlesning paradigme. Jeg har en følelse på hva som kommer, for å si det sånn.

Et lite innsidetips: Når dere er ferdig med julemiddagen, og kroppen er stapp full av sosisser, og ribbefett. Ta dere en rolig ratzeputz, det løser hele situasjonen.

7 Likes

Herlig! Forventer du klarer å dra kursen over 24kr da :wink: Da er vi to, forresten. Er du på rigg eller båt?

2 Likes

Verre skvip finner man ikke😂

Du som tok 30k der? :see_no_evil:

Klarer ikke dra kursen mye opp med et par tusen aksjer. Kjøpte på 24 blank.

Jobber på rigg :+1:

2 Likes

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

Worldquant tilbake igjen, de bevegde seg sikkert rett under grensa

1 Like

Stemningsrapport fra bilen en fredag med Nanov i blått. :rocket:
Partner avtale kan godt komme på tirsdag, da er utleie penga på Nordnet konto :grin:

God helg alle sammen :cowboy_hat_face:

37 Likes

:joy: god helg i bilen

2 Likes

Synes det virker koselig, god helg :grinning::grinning:

4 Likes

Mange aksjonærer mener at shortingen i NanoV er mye av årsaken til de stadige og store kurrsfallene etter oppgang. og at dette skyldes shorting. NanoV er sårbart for shorting fordi man ikke har inntekter og løpende avkastning. Man har heller ikke full åpenhet om hvor stor shortingen er og heller ikke om bevegelsene. Den rapportering av shorting som skjer må bli mye bedre og er helt utilstrekkelig. Kanskje Økokrim snart bør se på lovligheten av shorting av aksjer som Nordic Nanovector, inklusive “design” av kunstige TA-kurver som lurer ordinære investorer til feilaktige kjøp og salg.?

Eksempelvis skriver Bloomberg nå:

Hedge fund short sellers are under renewed scrutiny, and this time it’s by the U.S. government, not WallStreetBets. The Justice Department has launched an expansive criminal investigation into short selling by hedge funds and research firms, scrutinizing their symbiotic relationships and hunting for signs that they improperly coordinated trades or broke other laws to profit. The scope is wide-ranging: federal investigators are examining trading in at least several dozen stocks, including well-known short targets such as Luckin Coffee and Banc of California. It’s not clear which firms if any may emerge as targets of the probe. The investigation opens a new front in an already treacherous era for short-sellers, clobbered by the pandemic and cooked by retail traders.

4 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like