Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ingen som reflekterer over at NNV har begynt å delta på INVESTOR-konferanser igjen ?

1 Like

Presentasjonen fra Trp ligger her

https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/TRPSummitBerlin_Dahle

2 Likes

Og nå : “97 sites in 25 countries are actively recruiting in the study”…

2 Likes

Kommentarer til dette @kaei ?

Alpha37 må da være særdeles interessant for evt partnere.


5 Likes

Og de gjør seg klar for clinical trial.

14 Likes

Akkurat samme slides som på R&D

4 Likes

TCMC ((1,4,7,10-Tetra-(2-Carbamoyl Methyl)-Cyclododecane), and radiolabeled with the alpha-emitting isotope lead Pb 212

jeg forsto and og with, men fyfffaa :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

1 Like

the antibody moiety of lead Pb 212 TCMC-trastuzumab binds with high affinity to the extracellular domain of human epidermal growth factor receptor 2 (HER2

Mest aktuelt i brystkreft eller andre her2 expressing tumours.

Amplification or overexpression of HER2 occurs in approximately 15–30% of breast cancers and 10–30% of gastric/gastroesophageal cancers and serves as a prognostic and predictive biomarker. HER2 overexpression has also been seen in other cancers like ovary, endometrium, bladder, lung, colon, and head and neck.

Er vel også tilstede i b-celle lymfom, men det er visst ganske bingo i den indikasjonen.

Fint å se RIT i farten :blush:

Kanskje denne du tenkte på?

https://www.nature.com/articles/s41416-021-01585-6?proof=t+target%3D

Preclinical study of 212Pb alpha-radioimmunotherapy targeting CD20 in non-Hodgkin lymphoma

1 Like

Her er kjemisk struktur på stoffet ditt…

1,4,7,10-Tetra-(2-carbamoyl methyl)-cyclododecane

image

og her er Betalutin

noe mer du lurte på ? :slight_smile:

1 Like

i am with you, and this is great :champagne:

2 Likes

You are great on molecules !

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

8 Likes

Hvor stor grad tror man at viruset nå påvirker Nanos innrullering inn mot målstreken?

Skullerud sa at det tok litt over 3 mnd for pasienter å bli inkludert i studien, fra kontakt til Betalutin satt. Det vil si at de i disse tider har hatt kontakt med alle som er aktuelle, OM man skal nå guidingen mid mars. Selvfølgelig vet de ikke hvor mange av pasientene som vil gjennomføre behandlingen, men fra tidligere så har de nok en viss pekepinn.

Man mangler maks 17 pasienter, nå kanskje 15-16(:crossed_fingers:)! 14 pasienter ble innrullert ved Q4 under en av de større koronabølgene. De sier selv at de håper man kan få de samme tallene ±. Jeg tror ikke pandemien påvirker innrulleringen til Nano så mye når man ser på hvordan de rekrutterte i samme periode i fjor!

Om det er frykten for pandemi, utsettelse, penger eller hele pakka vet jeg ikke, men det er ganske enkelt å se hvem som selger på aksjonærlistene, og det er ikke de større aksjonærene :wink:

7 Likes

Jeg tror ingen har fasiten på i hvilken grad viruset påvirker rekrutteringen, men faktum er at elektive operasjoner og elektive pasienter utsettes i dette landet, spesielt på sentrale sykehus. Skjer det i Norge, vil jeg tro det skjer i stor grad i andre land.

Samtidig hører jeg stadig topper i helsevesenet omtale Omikron som en mulig «utvei» av pandemien. Foreløpig er Omikron det vi alle håper på: en hypersmittsom mutant som gir milde symptomer, og det er nettopp slik et virus vil overleve i befolkningen, nettopp fordi befolkningen overlever viruset. Det er selvfølgelig skummelt å se tidoblingen i innleggelser i Sør-Afrika, men samtidig snakker man en annen populasjon da det gjelder vaksinasjonsdekning, BMI og komorbiditet. Personlig tror jeg dette kommer som et blaff, og vil påvirke helsevesenet negativt spesielt i desember og januar, med lysere måneder i vente.

Oppsummert: negativ til rekruttering på kort sikt, men ingen tvil om at de er i mål innen slutten av Q1, og da sover jeg fortsatt godt.

11 Likes

@Ratzeputz lever du?

nanov har sluppet fri alle ratzene nå fordi det er på tide med klinisk testing av alfa

Nå er det kun et mindre tall operasjoner som utsettes,
Injesering av Betalutin er ikke en operasjon; det trengs ingen anestesi-sykepleier eller kirurger. Det trengs en nukleærmedisiner.

Det største problemet mener jeg er risikoen for at pasienten utsetter behandling, i frykt for å bli smittet av COVID på vei til, fra eller under oppholdet på sykehus.

3 Likes