Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Phase 1 med Alpha37 ila 1H2022 altså.

24 Likes

Vel…. Alle aktivitetene skal være ferdig i løpet av neste halvår.

Tror ikke man før FPD derfra før i 2023

1 Like

Tok 3 uker fra oppstart av Paradigme ble godkjent til første pasient ble dosert. La oss ikke gå inn i de 6mnd i forveien fra innsendt søknad til godkjent oppstart, da REK var årsaken til utsettelsen her. Jeg tror vi fort ser FPD ila høsten hvis de får sendt inn søknaden før mai.

1 Like

Hei jojoo

Lever i beste velgående jeg. Var du bekymret for meg? Det har vært mye heftig vær her ute på nordsjøen, men det går altså bra:)
Lønningsdag i dag, så jeg skal kjøpe et par tusen aksjer før børsslutt. Har en plan om å ha 200k aksjer før avlesning paradigme. Jeg har en følelse på hva som kommer, for å si det sånn.

Et lite innsidetips: Når dere er ferdig med julemiddagen, og kroppen er stapp full av sosisser, og ribbefett. Ta dere en rolig ratzeputz, det løser hele situasjonen.

7 Likes

Herlig! Forventer du klarer å dra kursen over 24kr da :wink: Da er vi to, forresten. Er du på rigg eller båt?

2 Likes

Verre skvip finner man ikke😂

Du som tok 30k der? :see_no_evil:

Klarer ikke dra kursen mye opp med et par tusen aksjer. Kjøpte på 24 blank.

Jobber på rigg :+1:

2 Likes

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

Worldquant tilbake igjen, de bevegde seg sikkert rett under grensa

1 Like

Stemningsrapport fra bilen en fredag med Nanov i blått. :rocket:
Partner avtale kan godt komme på tirsdag, da er utleie penga på Nordnet konto :grin:

God helg alle sammen :cowboy_hat_face:

37 Likes

:joy: god helg i bilen

2 Likes

Synes det virker koselig, god helg :grinning::grinning:

4 Likes

Mange aksjonærer mener at shortingen i NanoV er mye av årsaken til de stadige og store kurrsfallene etter oppgang. og at dette skyldes shorting. NanoV er sårbart for shorting fordi man ikke har inntekter og løpende avkastning. Man har heller ikke full åpenhet om hvor stor shortingen er og heller ikke om bevegelsene. Den rapportering av shorting som skjer må bli mye bedre og er helt utilstrekkelig. Kanskje Økokrim snart bør se på lovligheten av shorting av aksjer som Nordic Nanovector, inklusive “design” av kunstige TA-kurver som lurer ordinære investorer til feilaktige kjøp og salg.?

Eksempelvis skriver Bloomberg nå:

Hedge fund short sellers are under renewed scrutiny, and this time it’s by the U.S. government, not WallStreetBets. The Justice Department has launched an expansive criminal investigation into short selling by hedge funds and research firms, scrutinizing their symbiotic relationships and hunting for signs that they improperly coordinated trades or broke other laws to profit. The scope is wide-ranging: federal investigators are examining trading in at least several dozen stocks, including well-known short targets such as Luckin Coffee and Banc of California. It’s not clear which firms if any may emerge as targets of the probe. The investigation opens a new front in an already treacherous era for short-sellers, clobbered by the pandemic and cooked by retail traders.

4 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

17 Likes

Takk for positive ord dr.Stockman :pray:

Har kommet meg på toget, billig billett foreløpig, men håper de blir dyrere :wink:

2 Likes

NANO handles (ganske “densed”) ned på forventning om lavere oljepris og pingpong ned for indekser, samt eget skjema. NANO-markedet gidder ikke å ta forventninger til 16. des etter å ha tatt “feil” på 2 større forutgående events.

Noen med kommentarer til Merlins innlegg? Merkelig som det kan høres ut; men i den anledning spør jeg om det er noen som noen gang har fått forlenget varsel på brudd på aksjekreditt-margin, på meglerselskapets eget initiativ? I tilfelle, hos hvilket meglerselskap?

Is clear the market is hesitant to macro, shorters, financial worry and enrollment. Just too many short-mid term uncertainties.

Im sure most of us will sell after FDA, when hit market or later; is just a matter of time now.

Biotec is always a huge risc so mentally I look at this stock like crypto. :joy:. But, why its down here is beyond me. I guess we are in Norway … just too small.

I had originally this Xmas as last month of enrollment …. Not far off I think so happy with progress and hopefully we are close.

Crazy how the pipeline has increased beyond imagination too …

Not many places one can invest and leave it for a decade +/- and potentially win the lottery. If Paradigme becomes more then solid I’m in super long. Not sure any day trading will give me what I might gain by doing nothing here.

Good luck for those who try hard at present to make money and to those like me who are long. Merry Xmas. !

6 Likes

Synd med denne satans pandemien nå som vi er så nærme målstreken.

1 Like