Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

fra Akjseinvest, FA forum

10:15-10:35 Nordic Nanovector

Erik Skullerud, CEO

Moderator: Patrik Ling, DNB Markets

7 Likes

Kriteriet for å delta som pasient i kliniske studier er frivillig “informed concent”.
Frivillighet innebærer at man ikke blir overtalt til noe man i utgangspunktet ikke vil.
Økonomiske insentiver kan være slik overtalelse.
Se forøvrig f.eks. FDA - Payment and Reimbursement to Research Subjects

1 Like

Patrik Ling bør snart oppjustere kursmål for Nordic Nanovector. Det er på tide å se på litt mer en 3L FL. Hva blir kursmål hvis man tar med Archer1 i regnestykket? Selskapet sikter seg inn på både 1L og 2L. Og hva med CAR-T, DLBCL, MZL og Leukemi. Dagens markedsverdi skjønner jeg lite av når jeg ser på hva som allerede foreligger av data. Potensialet i Nordic Nanovector er veldig stort. Det er vel de fleste enig i? Men ok, i mellomtiden kjøpes det videre her.

4 Likes

Skullerud påpeker nok en gang oppkjøp av lignende selskaper. :moneybag:

4 Likes

Første side:

Cash into H2 2022, forventet til å være tilstrekkelig for å avlese Paradigme.

Opprettholder muntlig at avlesning er forventet å skje H1 2022.

Med utgangspunkt i at det krever at de har bra volum på screening og 3 måneders leadtime på om de blir innrullert eller ikke, så betyr det at de merker lite eller ingenting til Covid. De mangler eventuelt å identifisere de klientene som skal innrulleres i løpet av april.

Han sier også at de opplever «good inroll» i pågående studie for 3L.

Videre: making good progress on humanized CD37 and seeing great results. I 2022 vil de presentere hvilke indikasjoner de skal gå for her.

Denne pipen blir bare bredere og bredere, og det er helt åpenbart at det ikke lengre bare er 100 % fokus på Paradigme. Her speedes det opp :muscle:

25 Likes

Digger at han lister opp deals i markedet, partner blir bare mer og mer åpenlyst

11 Likes

Skullerud skaper virkelig en troverdighet som vi ikke har sett de siste årene. Stødig mann!

11 Likes

Archer nærmer seg 36 måneders survival på de overlevende sier han :ok_hand:
5 av 6 har passert 24 mnd med god margin.

32 Likes

Blir spennende å se hvordan dette blir på et stort pasientgrunnlag i en confirmatory phase 3. Har skjønt det slik at denne type phase 3 vil gjøre at NANOV faktisk kan markedsføre og selge behandlingen i markedet, men gjelder dette både for behandlingene single-dose Betalutin i 3L og Betalutin+Rituximab i 2L? Altså NANOV kan få cash-betaling pr behandling fra både 2L og 3L?

Er denne kommentaren ny?

Virker som de oppdaterte selskap presentasjonen ifb med DNB konferansen

11 Likes

Noen som vet om NANOV går for BLA for 3L + 2L, eller kun 3L? Erik virket temmelig sikker på at de vil oppnå BLA når han omtaler det som “…when we get the BLA” og ikke “if”.
A Biologics License Application, or BLA, is FDA’s standard “full approval” mechanism for biological products, including therapeutics and vaccines. A company seeking a BLA for its product must demonstrate that the product is “safe, pure, and potent,” which generally means completing robust, well-controlled clinical trials. A company receiving a BLA for their product can introduce the product into interstate commerce and market it for its approved uses. A BLA also has no defined end date — assuming no significant problems emerge, the product can stay on the market indefinitely.

Om de får BLA så blir det i 3L

1 Like

Den var også på forrige Q-presentasjon. Ingen forsinkelser, gitt at Covid er snill med rekrutteringen. Er vel hva det står.

EDIT: Kommentaren er i den nye selskapspresentasjonen som kom tidligere i desember:

1 Like

Lest gjennom forrige Q pres men finner ikke samme kommentaren :man_shrugging:

Som jeg nevnte i går, og mange ganger før det så vokser støtten på 22-tallet seg sterkere for hver vellykkede test som finner sted. Noen mente (riktignok helt feilaktig) at støtten ble brutt i går, men det vi fikk var enda en vellykket test, og nå begeynner støtten å nærme seg solid grunnfjell.

4 Likes

O holy monkey så avgjørende den sommerdagen i 2022 blir når Paradigme-data presenteres.

3 Likes

Det ble tidligere nevnt her ulovligheten knyttet til økonomiske incentiver til pasienter for å delta i en studie. Mulig det hadde hjulpet på rekrutteringen. Jeg kan har forståelse for at mange er tvilende til å i en studie på tidligfase, når det ikke er noen foreløpige resultater/indikasjoner å vise til. Men jeg skjønner ikke hvorfor det er så sinnsykt vanskelig å få inn resterende pasientene for å få fylt opp til de 120 stk som trengs til Paradigme. Så vidt jeg vet er det intet negativt å vise til, feks bivirkninger, sammenlignet med annen type behandling. Effekten av medisinen så langt er det ikke noe å si på. Jeg skjønner jeg ser litt lett på det nå, og at innrullering av pasienter er en sammensatt prosess i screening osv, og det er sikkert en rekke krav som skal oppfylles. Men kan noen forklare meg hvorfor det er så sinnsykt tidkrevende at det skal ta flere år med forsinkelser for å få fylt opp de 120 stk som trengs til Paradigme? Topp 7 vanligste kreftform i USA ble det vel nevnt så sent som i presentasjonen i dag.

:x: Strenge kriterier (Pre corona)

:x: Corona - Hvor ESMO kom med nye retningslinjer for pasienter med saktevoksene kreft sykdommer som non hodgins lymfom, disse kan avvente behandling da det ikke er nødvending med umiddelbar behandling. (Det finnes såklart en grense her)

:x: Lave intensiver til CRO i de forskjellige sitene (Altså cash) —> Nieba økte dette når han var midlertidig CEO. (Nå stenger de flere sites som ikke leverer)

Disse jeg kom på i farten :white_check_mark:

2 Likes

…og enda strengere kriterier under Rojkjær-regimet på PARADIGME.

1 Like

Hva står CRO for og hva er incentivene?