Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Og endelig har vedkommende klart å karre seg opp til å bli interim CEO :wink:

Først IR, så IR + CFO, nå IR + CFO + interim CEO! Bra klatring det :love_you_gesture:

5 Likes

Medieval Knight with Arrow In Eye Slot 01072021094532

11 Likes

Ledelse betyr ingen ting i et selskap hvor konseptet er bra og det er potensial for eksponensiell vekst. Ideen betyr alt.

Ledelse er viktigere i banker, investeringsselskaper osv.

Beste so far! hahah

1 Like

Ingen grunn til at Delta skal påvirke nevneverdig. Vaksinerte blir i all hovedsak ikke så alvorlig syk at det krever innlegging.

5 Likes

Jeg ser Malene alltid er assosiert med bad news eller kursnedgang … og nå fordampet 300 mill i mcap

Buzz Clones 01072021094634

Når får CEO egentlig skinne? De rekker såvidt å bli pakket ut av esken.

8 Likes

Du observer med ditt nettverk ,må vel kunne finne ut hva som er sannheten her?

1 Like

Får håpe at noen av våre store gjør tilsvarende:

2 Likes

Dette blir stygt. CEO ut på vei mot en allerde kjip Q2…

1 Like

Man kan si hva man vil om managementet fra utsiden, men jeg tror styret er godt på ballen og opptrer ryddige.

Det så vi når tidligere styremedlem solgte aksjene sine en uke, for å så snu seg rundt og femdoble beholdningen etter slippet av DLBCL-dataene. Her prates det ikke løst om ting utenfor styrerommets fire vegger.

Dette får vi nok ikke svaret på, men jeg heller til å tro på at Mr Braun har gjort en blemme eller to som tilsa at; " vær så god, døra er der, du finner veien ut selv".

Om det er bull eller bear kan man umulig vite, men som sagt av flere lengre opp; no change of fundamentals i dette, og rekrutteringen styres ikke av CEO, men ytre omstendigheter. Det kan fortsatt være in line, eller forsinket, men det er eventuelt en annen børsmelding frem i tid.

Slike formalia er også opp til styret å håndtere, så at CEO går påvirker ikke CMC og annet arbeid.

Dog synd at nok en CEO ryker ut, det er ikke slike meldinger man ønsker å våkne til.
Jeg hadde en hyggelig kveld ute i går med god bevertning, og det var ikke det jeg trengte å lese kl 07 i dag at Malene hadde blitt ny CEO :rofl:

7 Likes

Well done Malene :wink:

2 Likes

Er da Q2 egentlig så kjip om de skulle klare å opprettholde rekruteringstakten i Q2? Hvis Q2 blir lik eller bedre, så er vi et godt stykke på vei. Vi vet jo alt at de hadde flere i pipen ved Q1, så det er vanskelig å se at dette ender med total skuffelse. Selvfølgelig ser jeg det som at guidingen på 2021 kanskje er litt feil, men et par måneder forsinkelse er ikke krise fra selskapet.

2 Likes

Verdt å huske, før man maler fanden blodrødt på veggen, at det er dagens ledelse minus Braun som klarte å snu skuten. Usikkerheten det skaper er forj*vlig, men det er ikke akkurat en CEO som har etterlatt noen avtrykk som forsvinner.

14 Likes

Kan noen på saklig vis forklare hvorfor Malene har så mye misnøye blant småaksjonærene?

1 Like

Tror nok at forventningene fra markedet om q2 også ikke er veldig store. Får håpe short dekker inn og vi er ute av den myra iallefall.

1 Like

Når først noen der inne skulle gå på dagen var det kanskje ikke det dårligste alternativet.
Hadde dette vært Lars hadde jeg lagt meg til å sove igjen :stuck_out_tongue:

1 Like

Valg av interim CEO bør gå til den personen i ledelsesgruppen som har minst å gjøre…derfor blir det ikke Lars eller Marco f.eks. Da Lars var fersk i selskapet, falt valget på ham, men nå er han så dreven i jobben.

Ikke enig at ledelse ikke betyr noe. Bare huske hva skjed med Biotec Pharmacon og deres Woulgan produkt. Bra produkt men elendig ledelse

3 Likes

Regner med at styreformann er tett på her ,og at Marlene bare fronter midlertidig . Men nå må det en kanon inn som markede tror på. Koste hva det koste vil!

2 Likes