Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Styret må gå

Marlene som skal lede dette til mål til slutt da, hadde jeg aldri trodd! :slight_smile:

2 Likes

Marlene hørtes ut som om hun hadde mere enn nok å gjøre som CFO

2 Likes

Er det sannsynlig at vi får vite noe mer om avgangen til Braun? I hvilken sammheng i så fall?

Så kanskje er vi så nære en take-over av selskapet at det spiller ingen rolle om en leder sitter med tre midlertidige roller. Dette skal uansett tas over av mer kapable ressurser.

3 Likes

Nei.

2 Likes

7 Likes

NANOV har fått det som PCIB-aksjonærene har drømt om de siste 2 årene; ny CEO, og det opp til flere ganger.

Kanskje de to selskapene burde fusjonere? :yum:

1 Like

Hva skjer med psu’ene han fikk tildelt nå da? 350000 tror jeg det var. Godt betalt for 3 mnd.

1 Like

Nanov, den uendelige bøtten med isvann

1 Like

Han bestod ikke prøvetiden.:slightly_smiling_face:

3 Likes

Er det ikke herlig :slight_smile:

image

3 Likes

Helt klart, tatt historien i betraktning bør det de.
Personal reasons blir brukt brukt for å dekke over uoverensstemmelser. Det enkleste er å tolke det dithen rekruttering er elendig.

1 Like

My guess;

Dette er trolig dårlig rekrutteringsarbeid.
Så får vi heller være glad for at styret tok denne beslutningen i stedet for at vi gikk videre med en CEO som ikke var optimal i tiden fremover som blir viktig.

Eventuelt så er det faktisk personlige grunner slik som det står i meldingen. :slight_smile:

2 Likes

Elendig rekruttering - eller reelle personlige forhold.

Da mener du rekruttering av CEO regner jeg med ? :slight_smile:

2 Likes

Enig med deg haltopen at han definitivt ikke fikk sparken for dette men at han valgte selv å gå fordi han ikke kan se mållinjen er noe jeg kan se for meg

1 Like

Jeg klarer ikke helt å se hvilken innvirkning han skulle hatt på rekrutteringen i løpet av så kort tid som ville resultert i at han fikk fyken!

Det måtte i så fall ha vært at han fysisk har gått til angrep på PI ved de største sites’ene 🥷

Aldri i livet om Braun fikk fyke pga dårlig rekruttering av pasienter.

Det er heller mer naturlig å tro at han har funnet seg nye og mer spennende opgaver, eller at styret ikke har vert fornøyd med CEO sin strategi (noe som bør være avklrt før man tar på seg jobben). Det kan også være samarbeidsproblemer internt.

4 Likes