Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Tenker rekruttering som i form av rekruttering av CEO. :slight_smile:

Jeg misforstod. Hvis det menes rekrutteringsjobben til styret så støtter jeg den. De har særdeles dårlig track record med å ansette og avsette CEO’s.

Krysser fingrene for at det ikke kommer en melding etter hvert med at rekrutteringen er elendig og dermed endret guiding.

Ok, sorry, my bad :upside_down_face:

For en som har vært 30 år i gamet, så er det vel rart om han ikke skulle se målstreken i Nano, da må det jo være bare fake news de har kommet med i det siste da. Er jo begrenset hvor ille det kan ha blitt siste mnd.

1 Like

kan han ha blitt ryddet av veien av Roche pga interesse konflikter om de skulle ha lagt inn bud da?

1 Like

Dette blir ønsketenkning mener jeg

3 Likes

At CEO må gå så raskt pga. dårlig rekrutering etter så kort tid tror jeg ikke på.

Min tolkning er at Braun ikke likte noen føringer fra styret, sikkert om kommunikasjon. Det er tross alt Braun som ville vært skyteskiven gang på gang.

ja bare spør jeg, snur alle stener her for å finne svar på hva som kan ha skjedd

Blir mange teorier når meldingen i dag sendes med så lite informasjon :innocent:

1 Like

De (nå arcticzymes) har gått femgangeren siste fem år… hva er galt med det? Ledelse er ofte mer støy i det lange løp.

Det kan ikke bli lett å rekruttere en ny internasjonal kapasitet innen faget for Nano, etter alle disse utskiftninger av ledere de senere år. Tror mange etter hvert vil bli skeptisk til å risikere sin karriere her.

En ny CEO får vel kanskje greie på hvorfor den forrige måtte gå/sa opp vil jeg tro…?!

Styrets arbeid med rekruttering av CEO er i seg selv dårlig handverk, tenkte mer på rekruttering av paradigme, da forrige CEO ble avsatt grunnet dette. Å dra slutningen om det nå skal komme oppkjøp fra Roche pga kjøp osv er søkt.

Problemet med så lite info er all spekulasjonen det medfører, ref kurs og hva vi her sitter og diskuterer.

1 Like

Articzymes var skylt ut fra Biotech Pharmacom og hadde andre ledelser og de har vært mer suksessfult hele veien. Woulgan var utviklet under andre ledlese og dette gikk helt feil og jeg tror dette hadde mye med dårlig ledelser å gjøre. Detter er bare min mening.

1 Like

Ja, absolutt rekrutteringen av CEO - viktig presisering :grinning:

Er nok noen som ryker ut på belåning i dag gitt…

1 Like

“Personal reasons” + en liten setning fra styreleder: “On behalf of the Board, I would like to wish Peter well in his future endeavours.”

Ingen takk, ingen sympatiske ord, ingenting…

Tipper det ligger uenighet her. Kanskje Egberts har vanskeligheter med å gå tilbake i en mer tilbaketrukket rolle og tar mye plass, strategiske uenigheter, eller gudene vet hva.

1 Like

“Internasjonal kapasitet” - jeg må si jeg tror jeg snart ville foretrekke en norsk leder - “dress for success” har vel ikke funket for nanov fram til nå, spesielt ikke når det må skiftes outfit så ofte. Nei gi meg heller olabukse og kontorplass Oslo, fram til nå har dette vært en slitekamp og de internasjonale kapasitetene har ikke akkurat briljert.

5 Likes

Er vel begrenset hvor mye det er å takke for at han har gjort på 3 mnd :sweat_smile: