R&D, det hadde virkelig gjort seg med litt partnerskap snart
Edit: mange søkere allerede pluss at «jeg» matcher stillingen. Say less, opsjoner og rabatt på nettbutikker, her kommer jeg
R&D, det hadde virkelig gjort seg med litt partnerskap snart
Edit: mange søkere allerede pluss at «jeg» matcher stillingen. Say less, opsjoner og rabatt på nettbutikker, her kommer jeg
Lykke til med søknaden, hadde vært helt konge med en full blood insider på tråden
Rabatt på ikke mindre enn fler enn 40 nettbutikker… WUHU!!
Flg. melding kan bidra til raskere løsning av pandemien. Det er relevant for sykehuskapasitene og dermed for inklusjontempoet i Paradigme.
Publisert 22. des. 2021 kl. 18.50 i Finansavisen -pillen er den første i sitt slag som er godkjent i USA, men det er ventet at en tilsvarende pille fra legemiddelprodusenten Merck blir godkjent om kort tid.
– Risikoen for sykehusinnleggelse og død i høyrisikogrupper synker med 90 prosent, sier legen Gregory Poland ved Mayo Clinic i en kommentar til nyheten om at Paxlovid er godkjent.
Det amerikanske legemiddeltilsynet (FDA) har godkjent pillen for hjemmebruk for pasienter over 12 år, som har testet positivt for covid-19 og som er i risikogruppen for sykehusinnleggelse. Det inkluderer eldre, overvektige og personer med hjertelidelser. Barn må veie over 40 kilo for å få pillen.
EUs legemiddelbyrå (EMA) godkjente i forrige uke Paxlovid-pillen til nødbruk på pasienter i høyrisikogrupper i EU-land som sliter med stor smittespredning.
Ikke bare småsparere som dumper…
Solid selskap, men jeg vi ltro at de vet mer om eiendomsutvikling enn om utvikling av legemidler for kreftbehandling. Kan bli mer dumpingsalg hvis de har planer om å kvittes seg med alt.
Tildelt 1 mill i forrige emisjon, tradet siden den stund, vært knappe 10 mnd i aksjen. Blir ikke skremt/lei meg om de selger seg ut Har blitt ganske tydelig hva deres mål med emiaksjene har vært, og det er ikke long.
Et beskjedent ønske fra dem somennå ikke har levert ønskelisten for julegaver kunne være at sperren på 23,50 blir tatt ut før børsen stenger.
Paradigme is a single-arm study in third-line CD20-refractory follicular lymphoma. The primary endpoint is overall response rate.
Skal ikke mange minuttene med research for å skjønne at dette er noe man burde være investert i.
investors are desperate for positive data and are unlikely to tolerate any further delays.
Har dem konto her på TI tro ?
Romjula har satt inn. Vi får folde våre hender… tro kan flytte fjell sies det…
Vaguely relevant
Hadde jo vært en ypperlig partner i Kina og evt. asia. Spent på hva de klarer å få til i markedene der de selv tenker å stå på sidelinja
“You will have responsibility for the development of new radiopharmaceuticals for treatment of solid tumors.”
Ting skjer.
Skal J-Dawg slippe å sitte alene og spisse blyanter nå? Så kjekt😁
1H of 22 is still very vague, can be at the end of June!
Antar det jobbes inne hos Nano… på børsen går det hvertfall labert
Mange som er skeptiske til fremtiden med corona og usikker på om dette nå rammer nanov hardt…
Nå har corona herjet såpass lenge at vi er i ferd med å hente oss inn igjen.
Når paxlovid snarlig er i salg, har vi redusert risikoen for dødelighet tilsvarende influensa.
Det gjelder å se etter lyspunkter.
Passer bra med romjulshandel nå for de som går motstrøms
De er det ikke mange av.