Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

De er first mover i en ODD med estimert market size på ca 4-5 mrd USD. Så burde være verdt en del imo.

Men for all del, husk at mitt negativ syn bare baserer seg på hvor hardt svensk biotek er blitt skjendet og tuktet siste tiden.

Er ikke negativ på vegne av Betalutin som sådan, synes bare det er ekstremt vanskelig å ha en veldig sterk formening om peak sales, som igjen gjør det vanskelig å gjøre en vanntett verdivurdering

6 Likes

Er vel ikke bare svensk biotek som har gått ræl den siste tiden dessverre

Du er jo sinnssyk

5yofae

4 Likes

Er egentlig ganske så forståelig den sell-off / shortattacket man har sett på store deler av biotek.

Helsevesenet er i stampe, det meste av rekruttering er et gedigent sjansespill og BP har hatt hendene fulle med Covid, ikke M&A.

Blir ganske heftig når dette snur.

15 Likes

Blir vel mer positiv nårn får kjøpt seg inn igjen sikkert.

Skal se vi snakker 20mrd igjen før q4 rapporten.

Det snur fort for enkelte😉

3 Likes

Prøv litt hardere denne gangen, bare prøv

2 Likes

Når en er inne i aksjen så er det fort gjort å finne bull eksempler, selv om det finnes bear eksempler og…

Når en er ute så skriver man litt om bear eksempler man finner, selv om det finnes bull eksempler også.

Er det feil?

Denne svensken du spadde opp nå, er nok fort glemt når du skal gjøre noen Kr frem mot Q4, og eller ferdig innrullert.

Trenger ikke prøve så veldig hardt🙂

5 Likes

Det som er litt (ganske masse faktisk) godt å vite, er jo at Betalutin virker. Se bare på Bente som fikk den første dosa i 2012 som lever i beste velgående den dag i dag.
For Bente så må vel Betalutin være verdt 100 mrd USD.

3 Likes

Nå husker jeg hvorfor jeg hidet deg😆

Tåler ikke når folk ser deg for den du er.
News flash, folk ser gjennom baisinga di nå.

Vær heller ærlig med deg selv og andre.

Velkommen tilbake med hausinga når du er inne igjen. Da har på magisk vis, all tvil forsvunnet.

Skal minne deg på det svenske magaplasket du spadde opp da😀

3 Likes

jaså, dykk sit å glor!

Vi kan begynne her.

De to øverste kan vi mye om, den i midten kan vi litt om og den under har vi nettopp fått litt info om.

FL i seg selv, gitt adgang i begge indikasjoner og si 10% av markedet vil alene gi en markedsverdi på ca 10mrd hvis man bruker x5 sales som multippel. Dette skal visstnok være nokså vanlig. Om størrelsen på markedet her er Nanovectors kjernepasienter “elderly and frail” tviler jeg på, men kall den konservative 10%en peak sales så har man vertfall noe å gå etter. Fortsatt ikke bare dritt.

DLBCL - Vanskelig som mono, kanskje som maintenance, kanskje noe fornuftig å hente med PARP-inhibitor som nevnt tidligere. Dette markedet er stort, og denne varianten kan være nokså stygg. Her er det absolutt plass til Betalutin i en eller annen form. 1CR og 1PR av 6pax. Det er bra!

Alpha37 - The global market for chronic lymphocytic leukemia (CLL) expected to reach $12 billion by 2027. Denne asseten er veldig spennende. Antistoffet linket til 212pb er kimerisk og alphaemitteren er nokså svak sammenlignet så her kan behandlingen gjentas flere ganger. Resultatene så langt her er vanvittig spennende og J-man selv gleder seg som et lite barn til å sette denne i klinikk.

Man kan jo alltids begynne å leke med tall i helt overfladisk eller grundig forstand, resultatet blir ikke så halv-jævlig uansett. Men man kan jo selv med lav LOA se at det kan få en nokså bra verdsettelse av markedet gitt kontroll på innlysende faktorer da pipen i seg selv og plattformen den lever ut fra er særdeles interessant i det store bildet.

Anti-cd37 er et viktig angrepsmål og her har Nordic Nanovector sannelig mye interessant i gjære…

Og dette er jo FØR vi nevner Car-T og Hz abs!

Når man begynner å kjøre komboer med egne medikamenter begynner det hele å bli interessant, her ser dere DLBCL blir nevnt igjen. Jeg tror markedet hadde likt noe håndfast mot denne indikasjonen. Nano har da etterhvert mest sannsynlig flere muligheter!

Car-t, vel, har ikke peiling. Stort marked, prestisjetung samarbeidspartner. Selveste grunnleggerne av Car-t skal teste ut techen til nano, det var også ut fra her Novartis lisensierte sin Car-t variant Kymriah. Den solgte forøvrig for ca 300mUSD første halvår 2021.

https://www.pennmedicine.org/news/news-releases/2021/february/five-years-later-penn-developed-car-t-therapy-shows-long-lasting-remissions-in-non-hodgkin-lymphomas

En kyndig kunne skrevet side opp og ned om alt de holder og kan holde på med, men det er sannelig ikke meg! Slikt overlater man til you know who. Ingen nevnt, ingen glemt.

Nej nej flickor och pojkar. Løft blikket.

Det eneste vi trenger er penger, så en partner hadde vært kjærkommen etterhvert.

Caltx kan det nevnes er en så til de grader voldtatt aksje med vanvittig mye short, samt mye usikkerhet rundt marked, virkning og medisinen generelt. Men, first mover og ingen behandling i feltet. De fikk AA, så da er det vel bare å gnure på enn så lenge :slight_smile:

God lørdag allesammen!

EDIT:
Hybrids positive serviettanalyser er mer enn åpen for disput, kjør på!

29 Likes

Dette innlegget brukes kun som underlag for å kjøpe mer, jeg har selv gått tom for bull-analyser uten å gjenta meg selv, så denne satte jeg pris på.

Har bedt Skullerud oppnevne en stilling til deg; Chief Pitch Officer, head of Bull departement :sunglasses:

9 Likes

Vet ikke om alle hadde vært enig i den, noen hadde sikkert foreslått Chief Prick Officer, head of Public Toilets!

Ja, og det blir ikke noe mindre spennende ved at NANOV har sagt at pengene de har skal gå til å fullføre og lese av Paradigme.

Allikevel guider selskapet at ting skal skje med Alpha i løpet av H1 2022.

Hvis 1 + 1 fortsatt er lik 2, så bør det ikke være så vanskelig å tolke hva man bør forvente rundt Alpha og hvordan dette skal finansieres / kreditteres? Upfront med milestones?

3 Likes

Hva har de guidet at skal skje med Alpha i H1?

Se på denne, og lytt til presentasjonen fra selskapet.
Skullerud har sagt at de vil orientere markedet om neste steg her innen H1 2022, antakeligvis ganske tidlig også.

1 Like

Ok, jeg fant ikke noe guiden på det på Q3 presentasjonen.

En orientering av markedet kan jo bety hva som helst. Hvis det er noe som trenger finansiering kan det jo eventuelt finansieres samtidig med emisjonen de sannsynligvis trenger for å nå avlesning på Paradigme. To fluer i en smekk :slight_smile:

1 Like

Ja, det kan man legge til grunn, alternativt se til hva selskapet selv uttaler i egne presentasjoner:

We continue to refine our partnering strategy to enable the full potential of Betalutin® in NHL to be realised

1 Like

Denne kom i dag

6 Likes