Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Småsparere som selger eller short som øker på lavt volum ?
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

Er du Hugoil i ny drakt eller hva er greia

@pdx hvor mange sjanser skal denne karen få egentlig :joy::joy: Nick nummer 6 om jeg har klart å holde tellinga :underage:

5 Likes

Hva er status om 1 år (julen 22) ?

  • Venter på godkjenning
  • Godkjent
  • Avslått (nye krav)
  • Samarbeidsavtale
  • Solgt

0 stemmegivere

1 Like

Ikke noe å si på støtten - det skal nok mer til enn en omsetning på noen tusen aksjer for at støtten skal brytes. Når volum stiger så stiger også kursen. Jeg er helt overbevist om at det ikke sitter særlig mange latente selgere i denne aksjen, som tålmodig venter på en sjanse til å få solgt seg ut enda billigere. ALt tyder på at når volum tar seg opp så vil det skyldes kjøpere som mister tålmodigheten, eller ganske enkelt ikke tør ta sjansen verken på at det skal bli enda billigere eller at billigsalget skal fortsette særlig lenge. Den ganske så overdrevne Omicron-bekymringen har sørgete for at etternølere har fått en mulighet knapt noen hadde regnet med, og jeg tror nok at mange vil omsette denne muligheten til kjøp allerede før nyttårsklokkene klinger .

6 Likes

HVIS det er ca 77% sjanse for (Samarbeid, Godkjent eller Solgt) om 1 år er bør det kunne bli bra verdistigning fra 2,2 mrd (22kr) inn i 2022 :slight_smile:

3 Likes

som man roper i skogen, får man svar

1 Like

Det er hvert fall 100% sannsynlighet for at 77% av de som har besvart denne poolen blir skuffet i 2022 om ikke Nano stiger betraktelig. Det er vel det eneste nyttige den poolen gir oss pt :smiley:

4 Likes

RTX-refractory FL, ≥2 prior therapies (n=21) Fra Lymrit 37-01 der ORR er 67% og CR er 24% . Dette er mer sammenlignbare og forventede tall. Side 8 i presentasjonen under.

2 Likes

Uten sammenligning forøvrig, men sjekk ut hvordan svenskebørsen priser Caltx.

Godkjent produkt i en ODD med estimert peak sales på 1 MRD USD i US, heleid produkt i US også, first mover andvantage.

Og mcap, ca 6 MRD SEK.

Så får man selv vurdere hvor relevant denne uhøytidlige sammenligningen er i forhold til Nano😉

2 Likes

Et oppkjøp eller sterk partner er vel det de fleste venter på, lett å se at markedet ikke evner å prise inn noe nevneverdig mye i biotech startups uten overnevnte :sweat_smile:

3 Likes

Tar oppkjøp anyday etter å ha fulgt med på mageplasket til Caltx i Sverige!

Så får det heller være at man går glipp av kursmål 1000kr basert på en funky P/S teori😉

Edit, fra spøk til alvor, anbefaler alle å studere utviklingen i Caltx og tenke på mcap målt mot forventet peak sales etc. Kan være en nyttig øvelse i form av verdivurdering av biotek

4 Likes

Hva er forventet peak sales for betalutin?:see_no_evil:

Med dagens kurs forventer markedet 0, med en liten sjanse for at det går bra. :stuck_out_tongue:

Tror nok vi ser en høyere mcap på caltx også utover :+1: Den mcap’en til Nano kan nok fort gå 4gangern, eller mer, fram til en eventuell godkjenning!

Det er bare å legge denne i skuffen og vente til Q4. Kjøpte to lodd i dag på 22,40 der den ene går inn i nano-banken og det andre selges selges før Q4, sannsynligvis rundt 26-28kr så lenge det ikke kommer melding om utsettelser. Basert på Skulleruds uttalelser om antall pasienter i screening så burde det være rundt 14 nye rekrutterte til Q4 , forutsatt igjen at det ikke kommer melding om utsettelse.

1 Like

Hadde vært artig, men hva får deg til å tro det egentlig?

Hva er peak sales i analysene til DnB og Arctic?

Igjen, mageplasket til Caltx var en kraftig realitetsorientering for min del.
Hvis noen virkelig mener Nano skal bli verdt med enn Caltx så vil jeg gjerne se en seriøs og grundig vurdering av det synspunktet.

1 Like

Så du kjøpte for 44,80?

2 Likes

Vi har jo en ganske bullish analyse her fra oktober som viser selskapets potensiale da :wink::muscle:

2 Likes

Yess!:slight_smile:

Men som sagt, mageplasket til Caltx har vært en skikkelig øyeåpner og realitetsorientering for min del.

Et oppkjøp av Nano kan nok fint gå mot 20 mrd, men uten bud/oppkjøp, så blir det nok en lang og risikofylt vei for å forløse potensialet som ligger i pipen.

1 Like

Skjønner det, man kan bli nevrotisk av mindre. Er markedet dog like hot som NHL-markedet, og er det åpenbart at denne behandlingen har en så definert populasjon som Betalutin i 3L?

Eldre, svake pasienter i alderen + 65 har jo ingen gode alternativer i dag, så man kan forvente høy adopsjon av Betalutin med riktig partner ombord. Noe selskapet selv sier at de jobber aktivt for / med.

Med Archer kan man i tillegg ende med approval i 2L, som også åpner en ganske så stor dør.

Jeg kjenner ikke Caltx selv, men var bare ute etter om en approval der betyr like mye som det vil gjøre for NANOV?

1 Like