Anbefaler at du leser deg opp på selskapet sin hjemmeside. Det er mange store triggere i 2022, men vær klar over at det også kan komme uforutsette meldinger. Selv om man ikke bør investere på det grunnlaget, er det god grunn til å tro at det meldes en avtale om samarbeid med BigPharma i løpet av året. De har selv uttalt at de er i dialog med flere potensielle partenere. Den store triggeren vi vet kommer er avlesning fra paradigmestudiet. Det kommer etter planen 1H, men at det kan bli tidlig 2H bør man også regne med. At de er melder om ferdig rekkruttering er også for mange en stor trigger. Det kommer snart. Mangler bare 17 pasienter.
Jeg tror kursen vil mangedobles de neste to årene. Det forutsetter selvfølgelig gode data.
Archer1 studiet er et kapittel for seg selv. Jeg tror ikke folk skjønner hvor gode data som foreligger i Archer1. Fem av de syv pasientene er mot alle odds kreftfrie flere år etter kombinasjon Rituximab/Betalutin. De to siste har også god effekt av behandlingen. Det er ikke tilfeldigheter. Betalutin fungerer, og kommer til å bli en meget viktig behandling for mange i fremtiden. Det føles godt å være med å finansiere i et slikt selskap.
Gjør dine vurderinger. Velger du å investere i Nordic Nanovector kan det bli en veldig fin avkastning hvis det klaffer. Alt tilsier så langt at det blir suksess!
Edit: Til informasjon så eier jeg ca 160k aksjer i selskapet.