Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Dette er mindre og mindre av en issue, fordi verdikjeden for slik distribusjon nå er temmelig moden

5 Likes

Mulig det har modnet seg, men jeg tror det er fornuftig å ikke glemme kosten ved logistikken når man gjør en helhetsvurdering av denne type medisin. Det sier jo seg selv at det er lettere og billigere å distribuere noen paller med piller med holdbarhetsdato ut 2025, enn et produkt som må utvikles på kort tid og brukes innen noen dager.

Man kan i hvertfall trekke noen erfaringer ut ifra regnskapet hvor det ser ut til at utvikling av radio-basert medisin er vesentlig dyrere. Og jeg vil tro disse kostnadene vil gjenspeile seg i driften til Nano også etter godkjenning.

Her er en tilfeldig sammenligning av driftskostnadene mellom Nano og Ultimoavcs mellom 2016 og 2020.

Nano:

Ultimovacs til sammenligning (som for øvrig har 5 pågående fase2 studier).

Bare noen betraktninger, men potensialet er nok vesentlig høyere enn dagens kurs altså… :slight_smile: Tror det blir viktig med en partner, og forhåpentligvis slipper Nano flere emisjoner før godkjennelse.

6 Likes

Jeg har ennå ikke sett en eneste NANO-analyse som ikke tar hensyn til dette, så her slår du inn åpne dører synes jeg.

2 Likes

Uden partner slipper de ikke emission før godkendelse som er mere end et år væk.

Ligger betraktelig mer bak kostnadene til NANOV enn det du impliserer!
I tillegg til at NANOV har hatt Lymrit 37-01 + Paradigme gående i mange år nå, så rekrutterer de fra adskillig mange flere sites enn Ultimo. Ultimo har vell knapt rekruttert pasienter utenfor Norge før medio 2020 (og da ser du at Driftsresultatet gikk ned med nesten 100% fra -61mnok i 2019).

1 Like

Er ikke som om det ikke finnes primærkilder her

For eksempel disse to fra Marco på Capital Market Days

Eller denne fra Nieba

Eller forrige prospektet

21 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Bare å lene seg tilbake og vente på godsakene så får shorterne og de som vil bruke tiden sin på å snakke kursen ned holde på med det.
Vi vet hva som kommer og d nærmer seg med stormskritt.
Vi har aldri vært nærmere :slight_smile:

22 Likes

already before Q4?

Sandra begynner hos oss til mandag ,hva kan vi forvente av henne ? Liker dyktige kvinner med ambisjoner .

Synnes Erik Skullerud virker å vere en positiv fyr som vil noe, få resultater ikke bare la ting skurre å gå . Tro vel at den staben han nå etterhvert får med seg også er folk som vil noe og håper at det gir litt fortgang i di forskjellige områdene til nanov. Og da håper jeg at di får med seg solide partnere som får oss opp av grøfta!

1 Like

That is the question. 103 out of 120 patients were recruited as by 30.11.21, so 17 remains.

14 patients were enrolled last Q4 (17.02.21). So fingers crossed. They’ve mentioned several times lately that the amount of potential patients in screening is high.

3 Likes

Er spesielt din siste setning jeg er spent på. Har en indre følelse på at vi har tallene på vår side.

1 Like

Har selv tatt utgangspunkt i ferdig rekruttert tidlig Q1

Skulle gjerne kunne hoppet 6 uker frem i tid :grinning:

Når du er +90 hadde du betalt mye for å få de 6 ukene tilbake

5 Likes

Tja, å være inne i NANOV øker neppe sjansen for å runde 90 :stuck_out_tongue: Det har blitt noen gråe hår de siste årene :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Ett aksjonærkorps på over 10.000 stadig mer gråhårede venter nå på godt nytt fra Skullerud & Co. Litt rart sånn sett at selskapet har tiltrukket seg så mange når det er et ganske lite selskap på OSE med gjennomgående latterlig lav oms. volum og stor volatilitet.

4 Likes