Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Rimelig uinteressant å trekke frem igjen et innlegg fra før Q3 nå.

1 Like

Enkelte må bare.

Han har jo heller ikke fått med seg at innrulleringen ikke var så spenstig. :roll_eyes:

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

8 Likes

Det er ikke lenge til Q4 den 17.februar. Ikke mange pasientene vi mangler nå :man_dancing:t2::man_dancing:t2:

3 Likes

Greit pen ukes-, måneds- og årsavslutning over 23kr. Så gjenstår å se hvor 2022 tar oss. :sunglasses::pray:

6 Likes

Satser på at 2022 går en vei for Nanov :rocket:. Godt nytt år til alle!

16 Likes

Velkommen til det store året for nanov. :tada:

12 Likes

Hvor stort mener du det blir …50-60 kr , eller noe annet ?

50-60 kr fungerer bra som nedre grense for hva vi kan forvente ved årets utgang, men har brikkene falt pent på plass en etter en så runder vi nok 100.

8 Likes

Fornøyd med 40-45.

Er ikke det tilsv. gamle 80-90 før emier?

Det jeg liker best p.t er det rent psykologiske rundt dette, hvor man vet at 50 % av kursutviklingen ofte er linket til mindsettet i markedet.

Nå er vi over i det kalenderåret hvor man med overveiende sannsynlighet kan forholde seg til følgende:

Fullendt Paradigme
Avlesning av 3 mnd topdata; er data gode nok til å bekrefte at Betalutin blir medisin?
Partneravtale i en eller flere regioner?

Add ons:
Alpha37 til klinikk med partner?
Oppstart Car-T?
Fase III, inkludert Archer i 2L

Før vi kommer til disse milesteinene og verdigrunnlaget blir mer substansielt, må vi først komme oss gjennom rekrutteringen. Det er mildt sagt interessant å følge med på hva media skriver og hva offisielle statistikker forteller oss. Antall behandlede pasienter med alvorlige symptomer stiger ikke, og av de innlagte er statistikken svært lite gunstige for de uvaksinerte.

Jeg tar det for gitt at pasientene som trenger Betalutin har tatt både 2 og snart 3 doser, og ikke er overrepresentert i statistikken over innleggelser. En må også huske på at dette er ikke pasienter som er ferske med diagnose, det er pasienter som allerede har vært gjennom 1L og 2L, og fortsatt ikke blitt friske. De er sterkt motiverte for å forsøke en tredje og ny behandlingsform som har gode resultater å vise til og svært kurante side-effects. Ergo tror jeg disse ønsker å møte på klinikker og få sin behandling. Ja. det er selvsagt en risiko for at de kan bli smittet ved å møte på sykehusene, men utfallet ved å ikke ta en tredje behandling er dessverre mer deprimerende. Derfor tror jeg man skal tenke at så lenge ikke sykehusene overbelastes med kraftig pleietrengende pasienter, så skal det være godt pådriv fra både helsepersonell og pasientpopulasjonen.

Man kan bare henvise til all time high pipe, men oppdateringen fra Skullerud på R&D med bare en ny innrullert tok nok piffen av mange og kursen falt fra 28 til 23 NOK.
Det er ikke så mye annet å legge til grunn for den kursutvikling vi så i etterkant av uttalelsen, alt annet ser særdeles lovende ut og vel så det!

Jeg går rundt med følelsen av at vi får en melding om utsettelse på avlesningen, mest fordi de har kommunisert litt tvetydig på dette i ulike presentasjoner, men samtidig har Skullerud sagt at de skal jobbe hardt for å rette opp den noe slitte tilliten markedet har til selskapet.

Den ferskeste oppdateringen fra CEO er at de har fortsatt ikke sett tegn til at Covid står i veien for at de skal klare guidingen, og er han bevisst ordene han har uttalt rundt viktigheten av tillit i markedet, skal jeg helt klart sende en kork eller to i været ved Q4 i februar dersom de holder farten de har guidet på. Da blir det god stemning i kursen, utvilsomt.

17 Likes

Det blir interessant å se om det kommer noen utsettelse på avlesningen, med avlesning Q3 kontra 1H. Forrige utsettelse ble meldt 23 dager før kvartalspresentasjon, idag er vi 45 dager unna. Med andre ord er det god tid for selskapet for å vurdere en utsettelse og melde den før Q4 pres 17/2. Håpet stiger imidlertid hver dag på at en utsettelse ikke blir meldt, og om guidingen holdes er det bare å holde fast i hatten og aksjene. Spennende år - spennende måned - spennende dager, en ting er sikkert - det er ikke kjedelig å være NANOV aksjonær.

7 Likes

God fyr her nå :sunglasses: :muscle:

7 Likes

Teknisk motstand omkring 24,20,-?

1 Like

Enda 7 kr opp til DnB Market fair price på 31.

6 Likes

24,72 nå. Spent om det blir pump and prump as usual :stuck_out_tongue:

Er ikke mye å bry seg om disse svingningene vi ser nå. De fleste som kjenner selskapet vet at kursen skal kraftig opp i 2022. Benytt heller anledningen til å kjøpe!

Godt nyttår😊

9 Likes

Uten varsling av utsettelse blir det forventningsrally opp til minimum 30 på denne frem mot Q-pres. Nærmer oss uansett dag for dag nå.

7 Likes

Personlig bommet jeg litt på utviklingen idag. Hadde ikke trodd at etternølere skulle få sjansen til å hoppe på billigsalget i det nye året, men for den besluttsomme så forelå muligheten fortsatt ved åpning idag (kun noen tiøringer over emisjonskursen).

1 Like

can you name the major triggers and any indications of timing? thanks!