Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Det du prøver å si her er at du forventer at selskapet i løpet av slutten av januar, tidlig februar har hentet de 17 som manglet fra 30.nov?

Altså 8 stk pr mnd / 2 pr uke? Det tilsvarer bare 0,1 % pasient pr klinikk pr mnd, så i teorien helt innafor.

Ja takk til det, hadde blitt greit fyr da.

2 Likes

Fra midten av desember og til i hvert fall midten av januar, så vil sykehusene være svært overarbeidet, delvis pga høyt sykefravær pga Omikron blant ansatte, delvis pga innlagte pga Omikron. Jeg stiller meg veldig tvilende til at det skjer særlig av rekruttering i den perioden. Har sett på et annet selskap på Oslo Børs og har egentlig bare forventet meg 2 måneder forsinkelse i rekrutteringen pga Omikron.

4 Likes

Regner med det samme. Men har tatt feil før og håper jeg gjør det igjen nå. Men har ikke noe særlig å si for min del om det går et par måneder ekstra.

1 Like

Håper og tror at Skullerud hvet hvor trykket skal settes inn. Så brått er vi i mål :tada:

Antall innlagte var på høyere nivå i Q4 i fjor enn hva det er nå, og til Q4 i fjor rekrutterte de 14 pas til presentasjon.

1 Like

I London så var 10-19% av de ansatte borte fra jobb pga sykdom. Antar vi får slike tilstander i Norge også når Omikron får spredd seg.

På slutten av året i fjor, så kansellerte de 20% av planlagte operasjoner.

… Jeg får heller bli positivt overrasket hvis de får til noe nå. (er ikke i nano, men i annen biotek med samme problem)

2 Likes

Har mest å si hva ståa er i UK, Europa og USA for Nanov, ikke Norge. Var til info over 4000 pasienter i UK på respirator på denne tiden ifjor, nå er det 1000. Selv om omikron er mer smittsom er den betydelig mindre alvorlig enn tidligere varienter.

Nærmer seg en inngang for meg. Kjøpte tilbake 2000 aksjer nettop. Men for å være realistisk. Klarer de 14 som i fjor i Q4 skal man være svært fornøyd. Da er de på 116. dvs ferdig midten av mars. Jeg blir ikke overrasket om de såvidt gjør det bedre enn Q3 med 8. Da er de ikke ferdig ved neste oppdatering. Det er uansett en måned eller to forskjell. ett lettelse rally når de er ferdig vil jeg gjerne ha med meg. Men at paradigme completed kommer før Q4 presentasjonen i februar tviler jeg på.

Dere vet at Nanov er en tikkende BOMBE ?!!
Får håpe at dere er godt rustet når den sprenger :slight_smile:

:facepunch: :bomb: :bomb:

Det er nok ganske mange som tviler på det, men ja 14 pas til q4 hadde vært veldig bra! Edit: :sleepy:

1 Like

Big suprise🤷‍♂️

Går unna i det selskapet gitt, all medlidenhet til selskapets aksjonærer.

Der kom meldingen om utsettelse av Paradigme til H2 2022.
Måtte jo komme

Oslo, Norway, 7 January 2022

Nordic Nanovector Provides update on PARADIGME, its Phase 2b Pivotal Trial with Betalutin® in R/R Follicular Lymphoma

Oslo, Norway, 7 January 2022

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANOV) provides an update on the timeline for PARADIGME, its ongoing pivotal Phase 2b trial of Betalutin® (177Lu lilotomab satetraxetan) in 3rd-line relapsed rituximab/anti-CD20 refractory follicular lymphoma (3L R/R FL). The Company reports that 106 patients have been enrolled into PARADIGME as of 6 January 2022.

Given the ongoing impact from the SARS-CoV-2 omicron variant on patient recruitment, the Company now anticipates the preliminary three-month data readout from PARADIGME to be reported during the second half of 2022 (previously first half of 2022).

As communicated on 3 August 2021, the changes to the PARADIGME protocol and other initiatives implemented by the Company have positively impacted execution of the PARADIGME trial. However, the ongoing COVID pandemic, exacerbated by the rapid spread of the new omicron variant of SARS-COV-2, has continued to affect the Company’s ability to screen, enrol and treat new patients whose physical condition means they are at the greatest risk from COVID-19 infection.

Despite this challenging situation, Nordic Nanovector continues to work diligently towards the completion of PARADIGME, which remains the Company’s key strategic priority for 2022.

Erik Skullerud, Chief Executive Officer of Nordic Nanovector , commented: “We are experiencing an unexpected significant impact of the new SARS-CoV-2 omicron variant on the enrolment rate of our clinical trial. However, we now have the end in sight, and I am confident that we can deliver the important preliminary data from this study during the second half of 2022.”

Slapp av, vi er 14! innrullerte unna complection, en måned eller 5 lenger perspektiv lever vi greit med!

1 Like

Kursen blir rævkjørt til mandag :nauseated_face:

Seasonality recruitment - BEST SCREENING PIPELINE EVER :rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:

4 Likes

Bare å skru av pc og ikke skru på før vi har passert påske

2 Likes

En emisjon fra eller til, 10-20% fra eller til betyr ingenting!

Svarte … ikke bare et ekstra kvartal men et halvår

Ny emisjon selvsagt uunngåelig

Stort kursfall det samme

3 Likes

Skjønner at det er et rasjonale bak å slippe en så utslagsgivende negativ melding på en fredag kveld, men det fremstår spekulativt og alt annet enn tillitvekkende. Aksjonærer med lange briller og tro på prosjektet frykter ikke fakta. Dette er regelrett barnslig og skuffende av selskapet

1 Like

Må vel være helt greit og melde på en fredag etter børs. Så får en pustet litt gjennom helgen. Håpløst å få en slik meld midt i en børsdag f.eks !

12 Likes