Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Nei det er det ikke.

4 Likes

Spiller null rolle om den slippes på en mandag eller fredag. Tror mange har ventet på den.

5 Likes

Som ventet dessverre, og markedet skjønte dette på R&D dagen når de meldte om 1 ny pasient.

3 Likes

Skal nok se at det fortsatt vil slå ut i bra rødt til neste uke for det. Emisjon vil jo bli aktuelt emne igjen.

Jeg er mer interessert å se hvordan markedet viser seg i chartet neste uke.

Potensielt siste washout av utålmodige sjeler og trøtte aksjonærer.

:man_shrugging:

1 Like

CEO burde vel strengt tatt ha skjønt det samme, at risikoen var stor, og unnlatt å argumentere for hvorfor det var grunn til å fortsatt ha tro på guidingen. Med fare for at jeg husker feil.

Glad for å ha solgt og sympati med alle som får denne rett i fleisen.

1 Like

Jaja en trøst er at vi kan få enda lengre MDoR da

4 Likes

Edit. Tror jeg utsetter den inngangen noen måneder. Tragiske greier.

2 Likes

Ja vi har fått en del i trynet oppigjennom :rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:

2 Likes

Fy f@&%! For en start på helgen - 3 barn med omgangssyke og så denne meldingen fra NANO :see_no_evil: FML!

3 Likes

102 innrullerte 17 nov. Så om man er grei og trekker fra høytiden, så har vi altså 4 stk på en drøy måned.

Forhåpentligvis vil det være mulig å nå 120 innen april/mai, så var det vel 3 mnd rensing av data (?).

Håper at en emisjon blir satt så raskt som mulig, så man kan få det overstått og legge aksjene i skuffen igjen.

1 Like

bilde

3 Likes

De får gå i banken denne gangen ass :sweat_smile:

1 Like

Litt merkelig at de ikke kommuniserer noe rundt emisjon/kapitaltilgang i samme slengen? Spesielt siden de har lock-up på fremtidig emisjon frem til top line data er presentert. Mulig de forventer betydelig kostnadsreduksjon etter siste pasienten er rekruttert?

3 Likes

Investors er ikke dumme. De vet at den kommende emisjon blir den siste før avlesing av Paradigme og deretter FDA markedsføringsgodkjennelse.

Tror ikke rabatten blir veldig stor når den settes i Q2.

Men utålmodige selgere drar oss nok under 20 på mandag.

4 Likes

Så mange sutrekopper det er her da…
Dette var jo ventet…de som ble overrasket over meldingen kan ikke ha fulgt med i timen!
Frykten for forsinkelse og ny emisjon er årsaken til siste tids nedgang…så dette er mer eller mindre allerede innbakt i kursen slik den er nå. Tror ikke vi får noen stor nedgang over helgen.

5 Likes

Kjøpte selvfølgelig en liten kasse i dag, burde ha ventet. Nå skal heldigvis bilen byttes inn og det blir frigjort noen spillemidler. Blir vel tilbake til 14 tallet ??? :disappointed::disappointed::disappointed:

1 Like

Caller 19 til mandag, brått under også i åpningstimen

1 Like

Kan garantere åpning under 20 på mandag. Tror mange fryktet dette. Ved bekreftelse er det nok mange som hopper av som hodeløse kyllinger.

1 Like

Eneste bekymringen min ift. kurs er hvor lavt emisjonen må settes. Er det 20% de har fullmakt til per nå eller lavere?

Hva kursen er utover det er for min del bare støy, tenker vi er ferdig med både innrullering og datarensing like etter sommeren og noen måneder til og fra skal man overleve når man har vært med her i 5 år snart.

3 Likes