Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Kaos i åpningen , ingen match på kursen på minus 30%… tusen takk Malene

Nano holder seg bra i dag :slight_smile: :rofl:

Hvis vi skal spekulere, hva tror du ledelsen kan vite som er så negativt som vi ikke vet da? :man_shrugging:

Hvorfor skal folk kjøpe nå? Det er jo knapt et halvår til neste emi… med 30% ytterligere rabatt?

1 Like

Nada null interesse fra eventuelle partnere, selv etter paradigme readout

Dårlige data, ingen interesse fra BP, trøbbel med CMC, bråk i ledelsen igjen(Skullerud på vei ut døren), u name it!

Det som overrasket meg var at de måtte ut med en såpass kraftig rabatt når de i (biotek øyne) et såpass nærme målet. Burde være mulig å hanke inn cash til en fornuftig pris når man sitter på et såpass bra produkt og i en nisje som kan vise til mange bra deals siste årene

6 Likes

Lang CB

Nå har de da kjøpt rikelig i dag. Bullsignal!! Buy the dip

Når må de informere markedet om det i så fall da? Ikke nødvendig før readout?

Hvor mange aksjer sitter vedkommende med fram til i går hvertfall? Han er belånt så det griner etter.

Hva skal vi gjøre nå da ? Selge alt når det er som svartest ?
Ingen tru på at Skullerud er på vei ut døra på noen som helst måte.!
Vi får betalt til slutt i denne aksjen.
Men det ser ikke bra ut nå, det skal jeg være enig i.

4 Likes

3.7 mill

Er helt enig her @InVivo, for meg er dette noen røde flagg man bør se nærmere på.

Outch💸

Jepp, sikreste måten å blåse all sin kapital på.
En investors største fiende er sine egne følelser, men bak alle beslutninger ligger ofte det menneskelige sinn fremst i pannen, ikke fornuft og strategi.

Om InVivo treffer på hvor mye som kan gå galt må man bare redde stumpene, men hvis hele ledelsen og styret er interessert å stå og bløffe foran alle aksjonærene med de konsekvenser det vil få (Egbert; yes, Betalutin vil bli en medisin i markedet), så tror jeg man svartmaler for mye nå.

Styrets plikter er kjent for alle børsnoterte selskaper. Det lukter seriøse sanksjoner hvis de åpenbart stor og bløffer sine aksjonærer. Pust med magen folkens…

14 Likes

Dersom Skullerud forsvinner ut døra nå, så hadde han vel ikke kjøpt aksjer her nå i denne emi ? Uansett antall og kroner ?
Skjer det, så er det jo bare svada hele greiene!
Nekter å tro det skjer …

2 Likes

ville ikke algt i aksjekjøpene til styret ledelse, det hadde nesten vært bedre ikke å tegne seg.

Det var ikke en spådom akkurat, men vedkommende spurte om hva ledelsen KAN vite som er negativt.

1 Like

Ja merkverdig hele greia…dårlig timing…dem hadde anledning til hente penger på ett bedre tidspunkt…latterlig lavt og ett dårlig tidspunkt gjøre dette på…skjønner ingenting av dette stuntet

Jeg skjønte det :smiley: