Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Aksjene hans i NANOV er en bagatell i forhold til hans øvrige investeringer. Han har f.eks. for over 800 mill i Storebrand.

1 Like

Da er posisjonen min forsvart til under emisjonskurs😊

6 Likes

Har landet på å ikke kaste mer penger etter Nanov pr i dag. Surt nok med allerede 42% i minus i 2022.

skal vurdere etter Q og snitte ned.

Mtp på historikken til selskapet så skjønner jeg godt at markedet begynner å miste tilliten til selskapet.

Satser jo på det, men helst uten at selskapet må bikke 200 millioner aksjer for å nå det målet.

1 Like

Kanskje Shorten dekker seg helt inn nå ?

1 Like

Fred Olsen konsernet gjorde noe veldig bra når de lot Fred Olsen Energy gå konk, da bestemte de seg for ikke å kaste gode penger etter dårlige.

13,75 - laveste kurs siden mars 2020. Fem måneder senere - i august - lå kursen på 31. Dumt å selge når alt er mørkt.

Antar at de er fornøyd med dagens deal, men vet jo aldri. Det er i alle fall lenge siden jeg fikk kjøpt Nano til 13,80. Vet ikke om det blir en god eller dårlig historie å fortelle barnebarna. Har uansett sovet godt inatt så er vel ikke bekymret.

Skjønner hvorfor det er mange aksjer til salgs i dag :laughing: :joy:

Isn’t 13.70 a good buying opportunity? Isn’t it overreaction how the market reacted right now?

3 Likes

De har vel en viss forpliktelse overfor de som deltar i emisjonen om ikke å holde negativ info skjult? Dette på tross av at de jo får emisjonsaksjene billig?

Ser ut til at NanoV ble nesten 50% overtegnet og at kursen kunne vært satt adskillig høyere. Så her er det bare å kaste seg på billigsalget dvs kjøpsmulighetene nå!

1 Like

10 dager siden jeg skrev dette. :slight_smile: Var ikke så vanskelig å se at det var nødvendig med emi innen sommeren. Greit nok at de får det unnagjort før emi-frykten får spredt seg skikkelig i aksjen.

4 Likes

Hva som er negativt vil jo være en subjektivt utfra hvilke forventinger man har

Hvorfor vises ikke første handel før kl 0917?

Enig. Har tatt i mot knivene dette selskapet har kastet ut de siste fem årene og det har ikke gitt annet enn dype kutt.

Er det en ting dette selskapet har vist, så er det at vi ikke har dårlig tid på å få billige aksjer.

1 Like

Jeg håper iallefall det får noen konsekvenser for de bandittene som har stått og jugd aksjonærene rett i fjeset den siste tiden .

Tullerud har enten ikke peil på hva han står og snakker om, eller så har Nano klart å grave opp enda en bløffmaker CEO.

De største aksjonærene kan umulig være særlig imponert over ledelsen

Pipeline = bløff
Value for shareholders= bløff
Partneravtaler rundt svingen har de sagt i et år nå…= bløff.

De sitter og suger ut ressurser fra aksjonærene så lenge de klarer og casher inn i fete lønningsposer.

1 Like

Be greedy when others are fearful.
Bekmørkt her i dag. Er sånne dager som er kjøpsanledning. Når kursen står over 20 igjen er alt glemt…

1 Like

Usikker på om jeg har glemt dette, men jeg skjønner hvor du vil :smiley:

Fordi det ble satt automatisk handelstopp fra start. Når kursen går opp/ned mere enn 10% blir det automatisk handelstopp.

1 Like