Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Jeg har på ingen måte noe formening og casen utover at jeg ha hatt tro på selskapet etter å ha hørt en rekke radforsk pod`s. Men jeg blir betenkt av det jeg ser nå. Ingen agenda, ingen behov for å baise kursen. Jeg føler heller med. Jeg har sett store verdier rent ut i sanden i et annet selskap, holder fortsatt troen der, men Biotech investering undervurderte jeg 100%

1 Like

Men alt trenger ikke være helsvart heller. Det snudde jævlig fort for Endocyte :rocket:

Men caset fremstår litt som en coinflip pdd imo. Partner + ferdig rekruttert Paradigme = sweet sailing. Ny forsinkelse, kriseemisjon og top line data i 2023 = kurs uner 10 kr

7 Likes

Med denne rabatten burde dem gått mye hardere ut etter mitt syn. Hadde trolig fått mer om dem la opp til det og kunne betrygget sine investorer og markedet forøvrig med at selskapet var sikret EK langt fra i tid. Min mening, men jeg er ingen direktør.

Hva mener du egentlig?

Det er dette vi vil se, men helst i en smell. Frykt og fristelsen for å selge på den reisen er hinsides.
Da er det lettere å snitte ned i motsatt fall.

1 Like

Dårlig formulert. At dem burde hentet mer. Sikret ek over mye lengre tid. De solgte seg i prospektet og siktet for lavt.

De hentet det de hadde godkjenning for. Skulle de hentet mer måtte det EGF til.

5 Likes

Hvis jeg ikke husker helt feil bunnet Algeta på 6 kr. Mye eder og galle da. Deretter kjenner vi historien.
Ingen garanti for at historien vil gjenta seg, men ingen får mine aksjer på billigsalg.

2 Likes

Det kan jo og hende at de bare trengte 6mnd fordi partneravtale så og si er på plass.

1 Like

Da burde innsiderne lesset innpå med aksjer i så fall!

3 Likes

Da hadde jeg vrengt lommeboken hadde jeg vært Skullerud.
Da hadde også aksjen trolig vært godt over emi pt.

1 Like

Det ville vel ikke sett spesielt pent ut😀

1 Like

Han gikk rett inn i en ny toppjobb? Kanskje han ønsket det mer enn nano? Bedre fit.

Folk som sammenligner 10k er mye sparepenger for noen og den lønna ikke bare Skullerud drar ut
men flere i den fattige ledelsen, blir for søkt for min del :fist:

2 Likes

(post deleted by author)

1 Like

Ja, og dem som hånes er også dem som betaler han denne meget anstendige lønnen.

1 Like

Er nok noen av dem her inne også.

1 Like

Hugoil?

2 Likes

Hvis det står så dårlig til som enkelte her inne mener, hvorfor selger ikke Healthcap seg ut? De sitter med en mann i styret, likevel velger de å sitte?

1 Like

Du tror de kommer seg ut med alle sine aksjer uten å drive kursen under 5 kr?

3 Likes