Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

I det tilfælde burde de have købt mange emissionsaktier.

1 Like

hope in hanging snore

De har vel hatt ganske mange muligheter til å selge seg ned tidligere ja, men hva har de gjort? De har økt!

Mailet med Skullerud i går, og han forklarer rabatten med at markedet er såpass volatilt for tiden at det er vanskelig å hente penger, samtidig er det markedet som bestemmer prisen. Noe man kommer til å se i de andre bioteksa også.

3 Likes

Frister å sende den smørbrød lista av fails memen jeg slengte ut her i går, denne rabatten er noe ala nano og pcib må godta pga uhorvelig dårlig utførelse

Så lenge korona påvirker sykehus og samfunnet så sterkt som i dag er ikke biotek aksjer hot, men så fort det endrer seg vil dette endre seg og biotek vil få et løft.

Skuffende nivå emisjonen landet på, men tror vi rister på hode og tenker vi burde benyttet den siste duppen til å laste opp. De må ha avlesning av paradigme studien for å komme videre, det vil komme masse bra etter avlesning om resultatet er der vi long aksjonærer håper det er​:blush::+1:
Da vil partner dealer kunne gjennomføres og BP kan gjøre sine investeringer, i dag kan de ikke gjøre noe.

Lykke til

4 Likes

De kan, men enn så lenge ser det ikke ut som de vil

Det kan ikke uten tall grunnlaget fra paradigme, de må ha de før de velger å investere. Det er slik de pleier å gjøre det, hvorfor skulle de endre praksis for nano?

Det finnes plenty med eksempler der det kommer dealer lenge før gjennomførte registreringstider.

Pdd finnes det bra med kliniske data med Betalutin, BP kan få innsyn i ting markedet ikke har sett gjennom en NDA etc. I tillegg er MoA godt kjent fra før, så det er ingen overraskelse at Betalutin fungerer.

Hvils viljen er der så er også muligheten der

4 Likes

Ja, det ville vært akkurat et så intelligent utspill jeg kunne forvente fra deg etter å ha lest innleggene dine de siste dagene.

Greit å være saklig negativ, men både dine og en rekke andre sine barnslige drittslenginger om ledelsen, ansatte, deres lønninger, hva de driver med om dagen, løgner til aksjonærene (og masse annet tøv) er patetisk for å si det mildt.

Disse folkene jobber for å lage kreftmedisin og sørge for at en rekke mennesker med alvorlig kreft overlever, eller får forlenget livene sine, og har nok mindre fokus på å fylle de kortsiktige lommebøkene til en rekke misfornøyde (og ganske så usaklige) grinebitere på Tekinvestor.

Mister jeg pengene mine på dette har jeg i det minste bidratt til noe samfunnsnyttig (snarere enn å satse på f.eks Kryptovaluta), og står jeg løpet ut og det blir suksess er det en vinn-vinn for både meg og alle pasientene som får nytte av dette.

So, get a life - “negative” innspill er velkomne så lenge de er saklige. Ingen av dere vet en dritt om hva disse menneskene gjør til daglig, men jeg vedder på at de jobber like hardt som dere og er minst like redelige og etiske som dere sikkert vil påstå at dere selv er.

38 Likes

Problemet er at det sendes to beskjeder.
Presentasjonene inneholder positiv info om Value inflecton Point like om hjørnet, Best Pipeline Ever, Beste resultater Ever (Dahle om Archer), 14 skarve patienter mangler, gode lønninger men ingen interesse i å kjøpe tilbake de aksjene han solgte på 100+. Resten av ledelsen er like negative som FA påpeker.

4 Likes

Går man inn på profilen din og ser innleggene dine, viser det at du har maset om innsidekjøp i årevis…

Hva er det du prøver å oppnå? VIP er rett rundt hjørnet, problemet er bare at pasienter med BLODKREFT/LYMFEKREFT med nedsatt immunforsvar er veldig utsatt for f.eks covid! Elderly and frail ring a bell? At sykehus trenger ressurser og nedprioriterer sentvoksende kreft eller treige sykdommer om du vil, kan ikke ledelsen holdes ansvarlig for. At tidligere ledelse har hatt altfor strenge kriterier i studiet kan ikke dagens ledelse lastes for, de har tross alt ENDRET disse med stor suksess!!

Jeg velger å tro at vår nye CEO gjør det han kan med det han har for å oppnå det han sier han ønsker å oppnå. Jeg fikk et veldig godt inntrykk av Skullerud i de presentasjonene jeg har sett han. Enten er han en jævlig god skuespiller, eller så vet han hva han driver med.

Forøvrig har han jobbet mye med nano tidligere i løypen også, samt de har PSUs/RSUs/Opsjoner i huet å ræva, de trenger ikke kjøpe aksjer for millionvis for å eksponere seg i selskapet de jobber i.

17 Likes

Kjem aldri til å forstå kvifor folk skal legge so mykje vekt på insidekjøp. Personleg ville eg ikkje investert i eit selskap eg jobbar for heller. Det er snakk om risikospredning - om selskapet går til grunne, mistar du jobben. Vil du risikere å miste pengane i same slengen?

7 Likes

Hvor står det i FA at ledelsen er negative?

1 Like

En må vel kunne anta at det blir medisin, så spørsmålet er vel hva kan vi få når det er på plass for aksjene ?

At en har tapt penger , ventet 5 år, lang pine osv er såklart surt om “gull kundene” kommer inn til skampris på slutten, men hva kan vi små gjøre med det…

Kos deg med strategien, oser akkurat hva man kan forvente av en som alltid skal være positiv eller nøytral til alt mulig.

Blir tullete å diskutere med en som bare er investert pga en kreft medisin uten noen form for kritikk annet enn at ledelsen skal roses fordi de driver med kreft forskning.

Var det ingen som ville “fylle sine kortsiktige lommebøker” så ville heller ikke Nano kunnet finansiere sine edle målsettinger.
Synes vi skal vise litt forståelse for at enkelte nå blåser ut litt frustrasjon. Det har tross alt vært mange slag i trynet på tålmodige aksjonærer siden 2017.

2 Likes

Så vidt meg bekjent er det heller ingen her som vet noe om faktisk begrunnelse for den interne tildelingen i emisjonen som ble presentert, heller ikke FA. Det er vel ikke gitt at dette er noe de har besluttet individuelt. Så, derfor blir også alle de heller spydige antydninger om årsakene til dette en smule usaklige.

5 Likes

Hvor er bunnen tenker dere? Jeg føler CEO burde gått ut med en conference call og forklart hvordan ting ligger an… jeg vurderer en inngang men før det er en viss avklaring så tør jeg ikke. Er det full stopp i rekruttering screening eller hva er greia? Selskap verdt rundt 1,37 milliarder. Med cash for rundt ett års forbruk…

Trvx verdt rundt 350 Mill. De er ikke i nærheten av noe godkjenning av noe som helst.
Pci verdt 430 og de må ha EMI snart der også samt at de har en lang vei å gå.

Ultimovacs føler jeg at er i en litt annen klasse så vil ikke sammenligne mcap med de og nykode.

5 Likes

Sorry, står ikke at de er negative men at de viser fingeren til emisjonen. https://tekinvestor.s3.dualstack.eu-west-1.amazonaws.com/original/3X/1/7/17452711faa01572c06d9a9f33c941818c49611c.jpeg

Jeg er spesielt kritisk til jobben CFO har gjort de siste årene mht timing på emisjonene (se bort ifra Costa’s). Hadde timing vært bedre hadde det etter mitt syn ikke vært like nødvendig med insidekjøp. Dette hadde derimot hjulpet i kritiske emisjoner som nylig. Jeg legger personlig ikke mye vekt på PSU/RSU og mener de ikke har samme signaleffekt. Jeg skriver ikke mye om andre tema som bio-tek for det kan andre her bedre enn meg.

1 Like