Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Betyr all optimisme at det er rett tid kjøpe Nano nå?
Hva tenker dere ?

3 Likes

I mine øyne en gyllen mulighet

7 Likes

Jeg benyttet forrige uke til å vekte med opp fra 30%.

Min initielle strategi er å sitte med de til etter fullført paradigme. Så får vi se hvordan gjenåpningen av samfunnet påvirker innrulling til studiet :crossed_fingers:

2 Likes

Vi vet, i hvert fall, at celledød i visse indikasjoner fortsetter i omtrent 18 mnd etter endt bestråling med røntgen.

istockphoto-459448461-612x612

1 Like

Muligens.

Det ble jo snakket om at de skulle starte opp et studie hvor Betalutin skulle kombineres med en CPI. Men det var jo før de pakket ned pipen i møllpose

4 Likes

Skal dette være dagen vi passerer 14 kr igjen :roll_eyes:

Trolig ikke. Lavt volum.

Når de tar med sånne som selaco fra aksje sladder i en emi er de desperate. De mest kortsiktige folka i hele bransjen. Men han er vel ute, men den går nok ikke over 14 uten :

-News

-Tomt fra emisjonskameratene.

Forrige ukes nyehter med konkurrenter som trekker produktene sine syntes jeg fortjener mer oppmerksomhet. Det var en gave for oss…

Så spørs det med mei pharma. De har vel bedre resultater.

4 Likes

Tror vi er over det verste nå. Forrige uke var en turbulent rotasjon av emisjonsaksjer. En del posisjoner var inne på listen i 1-3 døgn før de ble borte, dukket sannsynligvis opp på diverse meglerkonti for deretter å bli pulverisert bort i mindre potter. Dette mønsteret så vi også ved forrige emisjon og jeg “antar” at dette i en stor grad har havnet på hender “tilknyttet” short holderne.

Jeg antar at de som sitter med shortposisjonene er i nærheten av fornøyd med å kunne dekke seg inn rundt 14, selvfølgelig kan jeg ta feil, men selv grådigheten har grenser.

Vi er nå i en situasjon at det har kommet inn nye gribber som gjerne ser at kursen raskt øker, bla Sissener, Fredly, Alpine Capital som nok alle er borte når vi passerer 20 og de som gjerne dekker inn resten av shorten under 14.

Hvem vinner av disse ?

Jeg tror at vi 1. mars får en oppdatering litt på den positive siden forhåpentligvis ytterligere 3 pax innrullert, og at vi er ferdig til St.Hans og da er vi på over 30.

Ps kjøpte mine siste 1800 Nano aksjer idag på 13.65 og er i skrivende stund + 2 øre.
Heretter blir det kun salg…tror jeg.

4 Likes

Er det kun Copanlisib og Zandelisib igjen som konkurrenter i 3 linje ?
Noen som har oversikt over tidslinjen for disse ?

Jeg mener det ja etter 3 nedleggelser forrige uke. Når 38% ikke orker være med i chronos studien sier det seg selv at det ikke er mye å satse på .

2 Likes

Nja…

“Zandelisib response data and interim safety data reported today support our plans to continue discussions with the FDA on timing of an accelerated approval submission, and we look forward to reporting a more comprehensive review of the data at upcoming medical conferences

In the US, Bayer has filed for relapsed indolent B-cell non-Hodgkin’s lymphoma (B-iNHL) / In the EU, Bayer has filed for relapsed marginal zone lymphoma (MZL

Begge har filet eller holder på å file data mot AA

Ser til sjokk og vantro fra forrige uke at noen spurte om “Hvem er Roy?”

her må det spres info:

15 Likes

Funker vel her også

10 Likes

Risikobilde for Betalutin må jo ha forbedret seg kraftig ifbm. dette negative momentumet som har dannet seg rundt pi3k. 3L burde ha en enda klarere rullebane, og med mulighetene som finnes i pipen er jo ikke Nano en mindre attraktiv oppkjøpskandidat. Skulle vel tro at med alt som er gjort for Archer, MZL, Alpha, så ville et BP kunne skyte med hagl mot hele pipen og være garantert fugl til middag :bird:

9 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Løfter denne frem igjen, belyser teamet på en god en grundig måte.

Ser ikke så lovende ut for Chronos-3 heller imo

In the Phase III CHRONOS-3 trial (NCT02367040), serious treatment-emergent issues were reported in 145 (47%) of 307 patients in the Aliqopa/Rituxan arm versus 27 (18%) of 146 patients who received Rituxan plus placebo

2 Likes

mei pharmas Zandelisib:

3 pasienter fikk for høye bivirkninger og måte utgå. Kombo med rituximab ga dårligere CR resultater. Bør ikke være noen konkurrent til Betalutin/Archer-1.

Som øvrige Pi3k hemmere gir også Zandelisib smerteproblemer for en god del av pasientene.

Results: 37 FL pts were enrolled and received zandelisib on IS as monotherapy (N = 18) or in combination with rituximab (N = 19). Median number of prior therapies = 2 (range, 1-5). The ORR was 86.5% (32/37) with 27% CR (complete response). In the monotherapy group the ORR and CR were 77.8 % (14/18) and 27.8% and with rituximab 94.7% (18/19) and 26.3% respectively.

3 Likes