Det blir enten eller. Enten 10x eller minus 50-60% ved total fiasko. Jeg har vært heldig. Solgte alle Nano aksjene i slutten av november. Lovte her på forumet at jeg skulle komme tilbake på nyåret engang. Først kom meldingen om utsettelse og så EMI. Kursen stuper.
Så påfølgende uke trekker store deler av konkurransebildet seg og kursen er på samme nivå. D
Jeg får klarhet i AA mulighetene.
Dessuten sier Einarsson at det mest sannsynlig ikke er full stopp i rekruttering men rett og slett bare en slow down. Han har vært på viddene mange ganger men håper han har vært i kontakt med ledelsen i Nanov som stor eier.
Så med det bakteppet mente jeg der var en god risk reward. Så får vi se. I 2021 var det den aksjen jeg tjente mest på.
Jeg er litt inhabil ettersom jeg har fulgt selskaper så tett i mange år. Egentlig finner jeg selskaper som har bedre nåtid og tilsvarende muligheter i fremtiden. Men en velykket nanov historie det må jeg bare ha med meg selv om det er litt følelsesmessig å snakke sånn. Men hadde jeg vært ute etter å ha lest så mye og fulgt med i så mange år hadde der vært for bittert til å leve med om de lykkes og jeg ikke er med.
Skal prøve å doble om Q4 ikke er helt ræva.