Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Er dette bildet fra paradigme eller fra roche?

Fra Pardigme på Clincaltrials. A Phase I/II Study of Betalutin for Treatment of Relapsed Non-Hodgkin Lymphoma - Full Text View - ClinicalTrials.gov

Dette med grade 1-3a tror jeg er standard for ethvert studie, gir for meg ingen mening å rekruttere døende pasienter fra grade 4 eller 5.

image

Paradigme:

Received at least 2 prior anti-neoplastic or immunotherapy-based regimens

Roche:
in heavily pretreated patients with R/R FL who have received two or more prior therapies,

Detner det samme linje?

Her blandes det litt.

De gradene (1-5) du tar opp her er Serious Adverse Events, oppstått iløpet av forsøksperioden.

grades 1-3a handler hvilken fase selve kreften er i, som heller ikke trenger å si noe om forfatningen til pasienten.

WHO stage er vel mer på almenntilstanden til pasienten, paradigme rekrutterer 1-2 her, vet ikke om det nevnes i det andre studiet.

Generelt:
Paradigme er bevisst skrudd inn mot en smal populasjon av 3L FL, nettopp for å sikre seg mot direkte konkurranse og at de får AA og godkjenning. Den godkjenningen er sett på som en fot i døra, for å kunne bredde seg mot 2L med Archer og andre indikasjoner, og det er her de kan komme til å konkurrere med roche/genentech/regeneron etc.

21 Likes

Med fare for å gjenta meg selv, dette er Nano/Niebas syn på bispecific antibodies inkl Mosunetuzumab.

"…if you’re young and fit, meaning if you unfortunately have progressed into third-line follicular lymphoma at a very young age, then you do have a wide variety of possibilities with CAR-T, with stem cell transplantation or with bispecific antibodies. All of them do have pretty significant side effects."

Fra Q320-transcript:(https://www.google.no/amp/s/finance.yahoo.com/amphtml/news/edited-transcript-norn-ol-earnings-073000595.html )

Altså slettes ikke noe for de gamle og syke, i følge Nieba, som kan dette så uendelig mye bedre enn i hvert fall meg.

6 Likes

Nettopp!:point_up_2:

2 Likes

Jeezes…
Dette her er bare et par dager siden ble gjennomgått…
Jo, dette er 3.linje og blir en konkurrent om de friskeste pasientene.
Det er temmelig mye større bivirkningsbyrde for denne behandlingen enn betalutin, så mange kan ikke ta den.
I tillegg er dette et produkt som etterhvert søker seg opp i linjene og nok man lett kan se for seg ender opp som førstelinjebehandling. Da vil fortsatt betalutin være et fantastisk alternativ i 3.linje når pasientene ikke lenger responderer på bispecifics. Man kan også se for seg kombi med denne behandlingen i en 2.linje-setting.
Og fortsatt er altså bivirkningsprofilen til betalutin helt unik med milde, forbigående bivirkninger, samt egenskapen at den har synergieffekter med cd20-behandling (og også additiv ift annen behandling), som gjør den ypperlig til bruk i og en naturlig ingrediens i alskens kombinasjonsbehandlinger.
Edit: og dette spiller selvsagt ingen rolle ift en evnt AA for betalutin ettersom mosunetuzumab selv kun vil kunne få AA og ikke regular approval på denne studien.

16 Likes

Du har rett, og det viser hvorfor man alltid må ta kommentarer på et forum med en klype salt, inkl mine egne kommentarer. Jeg prøver alltid å vinkle det fra “min oppfatning” så dette er kjempebra.

Mistenker at noen skribenter er ute etter å skape uro i aksjonærrekkene ved å fremstå som at de løper ærender for aksjonærene og ønsker egentlig bare å komme frem med relevant info som ledelsen i NANOV ikke ser ut til å forstå selv.

Alle er ansvarlige for sine egne investeringer og hva man ønsker å lese, høre og tro på, men det er en del informasjon som er delt her den siste uken jeg opplever som kamuflert og har en negativt ønsket hensikt.

Det er supert at man følger med og deler alle nyheter som suser forbi som har med NHL å gjøre, men som Tyrion akkurat skrev; det er svært lite nytt å hente hva gjelder hvilken del av populasjonen Betalutin går for og hvor de andre behandlingsformene kommer best til sin nytte.

At noen forsvinner fra feltet og andre filer er enn så lenge i favør av NANOV. For hver PI3K-hemmer som faller fra åpner det seg en dør, men når NANOV selv trekker frem i sine presentasjoner hvem som er i feltet og jobber mot godkjennelse, må man legge til grunn at alle vil de søke om markedsgodkjennelse. Nå har 3 av disse falt fra, mens andre kjente behandlinger har søkt om godkjennelse der de mener deres medikamenter kommer best til nytte. Så det som er nytt under solen er mindre konkurranse i fremtiden enn hva man burde legge til grunn for 1 - 2 måneder siden. Ikke det motsatte.

18 Likes

Det er forsåvidt riktig at den binder seg mot cd 3, MEN dette er ikke på kreftcellen. Dette er på t-celler som gjør at den binder immunceller opp mot cd20 på kreftcellene :wink:
“Mosunetuzumab targets CD20 (B cells) and CD3 (T cells), redirecting T cells to engage and eliminate malignant B cells.”

9 Likes

Det står i kontrast til asco pressemeldingen:

This is a very efficacious, very safe drug, even for subgroups of patients who typically do not respond well to existing therapies,” said Dr. Budde, of City of Hope Comprehensive Cancer Center

De hadde pasienter opp til 90 år. Ikke meningen å krangle men det er best å finne ut av mest om dette slik at man ikke får seg noen overraskelser.

1 Like

Jeg har fått CEO i NANOV i tale på dette.

34 Likes

Erik altså! Her snakker vi åpenhet!! For åpen?

Satt akkurat og postet samme svar, men da slapp jeg det :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 Like

Helt innafor dette Fartin, vi har alle sett hvordan det gikk med PCIB.

5 Likes

Hvis både pris og bivirkninger går i NanoV sin favør så er det meget oppløftende. En kan ikke forvente å være enerådende . Tror kanskje noen ble nervøse på grunn av bomskuddet til Pcib ?

5 Likes

Det er det vel liten tvil om jeg ref innleggene her siste to ukene, og helt sikkert også hva det har gitt av nye mailer i innboksen til Skullerud.

Det bør derfor forventes at dette blir godt adressert ved Radium-podkast neste uke, samt ved Q4-callen. Skullerud vet hvor skoen trykker og at markedet nå har fått behov for ny type informasjon også, selv om de uansett bare må fokusere på sitt og kjøre Paradigme i mål så raskt som overhodet mulig.

7 Likes

En lang periode med risting av småsparere😬frem til recruitment melding.

Får trøste seg med at Roche har mange grunner til å følge med på hva NN gjør.

2 Likes

Virkelig prisverdig av ham å ta seg tid til å svare alle sammen, kudos der Scully! :skull: :+1:

8 Likes

Tror vi må utnevne a single point of contact for TI-gjengen… Erik må da få tid til å gjøre noe fornuftig arbeid bortsett fra å svare nervewrecked småaksjonærer :wink:

14 Likes