Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hold ut folkens - her er virkelig tålmodighet en dyd :star2:hilsen Nano Long and strong :muscle:

Tanker om at shorten ikke dekkes inn på disse nivåene? Hadde vel gitt betydelig avkastning for samtlige som er synlige, men mulig indikasjonene på videre nedgang er større enn oppgang slik handelsmønsteret er nå om dagen :man_shrugging:

FierceBiotech er et anerkjent nettsted for biotech, så deres take on NANO-CEO-nyheten er om ikke annet litt interessant.

“Nordic Nanovector attributed Braun’s departure to “personal reasons” and named its chief financial officer to the top job on an interim basis.”

“Braun landed the role on the strength of a résumé dominated by almost 30 years at Roche.
Yet, Braun’s spell at Nordic Nanovector has been considerably shorter. Having started work on April 6, Braun is now leaving. Nordic Nanovector said Braun is leaving for personal reasons and offered no further explanation.”

Personal reasons i gåsetegn, og ingen videre forklaring…, ser ikke ut som at FierceBiotech kjøper den offisielle forklaringen heller. Uten at det trolig er så viktig.

7 Likes

Du er helt sikkert klar over at på engelsk er det ikke uvanlig å ha sitater i gåsetegn.

3 Likes

Deres “take”? De gjør jo absolutt ingenting mer enn å referere meldingen. Leser du en “take” ut av det så er det din egen spekulasjon du leser :wink:

4 Likes

“As CFO, Malene has proved to be a highly competent leader and has played a key role in the overall management of the business, including raising the funding needed to progress the on-going PARADIGME study with Betalutin,” Jan Egberts, chairman of Nordic Nanovector, said in a statement.

Når jeg leser dette så får jeg følelsen at Malene er ei som føyer seg etter styret. Egberts og styret har staket ut en kurs, og my guess er at Braun ønsket en annen approach. Dermed uenighet og Braun trekker seg.

3 Likes

Her tror jeg du er temmelig nært sannheten.

Mulig Braun ville peise på med ny emisjon nå snarest for å få kjørt Archer, MZL og DLBCL videre i gang. Dette ønsker nok ikke styret og mange av de største eierene.

1 Like

Bare tilfeldig eller kan det være en sammenheng…at Roche med sin Rituximab fortsatt dukker opp i diskusjonen. Mens Braun av en eller annen grunn ikke passet inn. I Nordic Nanovector etter 30 år i Roche.

Fra alvor til spøk: I have a rituximab joke, but I’m going to B-cellfish and not share.

4 Likes

Kanskje Braun ville gjøre en avtale med BP før styret som heller vil sitte med eneretten helt til målstreken, det er en annen teori, som er like mye rett med «bevisene» vi sitter med.

2 Likes

Spekulasjonene om Mr Braun har ingen ende ser det ut til :thinking:

2 Likes

Må si jeg blir halv irritert når jeg ser et av mine innlegg blir fjernet av moderator.

Da burde det vært på sin plass og fjernet 95% av innleggene siden meldingen kom.

1 Like

vi kan like greit fjerne hele tråden tilbake til 19.2 spør du meg :grinning_face_with_smiling_eyes:

14 Likes

From Bayer to Nano

image
image

34 Likes

Virker positivt dette :+1::dizzy:

11 Likes

“Hva - folk fra Bayer skal inn? Screw this job!” :stuck_out_tongue:

2 Likes

Virker å være en fin signering dette. Bayer har jo et velfungerende RIT-setup her i Norge, supert å få inn noen som har kontroll på hvor lista skal ligge.

4 Likes

Mistenker at Braun forlot Nordic Nanovector når han oppdaget forhandlingene de allerede har med Bayer.
Det kan fort bli en kamp om å samarbeide med Nordic Nanovector.

3 Likes

THE PARADIGME STUDY

This research study is testing investigational treatments (Lilotomab and Betalutin) to see how it works for people whose follicular lymphoma (FL) has returned.

Medical Condition : Follicular Lymphoma

Study duration : 5 years

Phase : IIb

Study locations : United States and Canada

https://paradigmestudy.com/

© 2021 Nordic Nanovector All rights reserved.

13 Likes

Takk for link!

2 Likes

Veldig bra med inspirerende påfyll BioMed :ok_hand:

2 Likes