Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hvis de fortsetter med samme hastighet så er Paradigme ferdig ila Februar 2022. Tror studiet er ferdig rekruttert før det er behov for emisjon.

7 Likes

Skjønner hvorfor Braun forlot skuten.

Meldingen henger ikke på greip, her settes alle prosjekter på hold også skal de hoste en R&D-dag og snakke om alle mulighetene til Betalutin og nye studier.

Er dette en dårlig vits???

7 Likes

Må dra igang hype maskineriet før neste emisjon.

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/message/538918

Men man må sgu’ gratulere shorterne denne gang; sindssyg gevinst der bliver hentet hjem ved næste emission.

Man må omvendt også tage sig til hovedet over en så inkompetent ledelse; kun på OSE ser man denne grad af stupiditet.

Hvis delta-varianten for alvor får magt, er det ikke sikkert at selskabet kan retfærdiggøre H1, 2022.

1 Like

Bra meldingen kom nå! Dette går uansett veien :blush:

Og ja… det er alt for mange her som har insistert på at vi skal stole på selskapets kommunikasjon rundt dette. Såpass bør vi ha lært selskapet å kjenne…

4 Likes

The Company reports that 92 patients have been enrolled into PARADIGME as of 3
August, compared with 83 patients enrolled as of 25 May 2021 and 73 as of 17
February 2021.

Rekrutteringshastigheten har med andre ord økt fra forrige kvartalrapport, på tross av Delta?

5 Likes

rekrutteringshastigheten er opp med 25% fra 0,103 pasienter/dag til 0,128 pasienter/dag.

7 Likes

Det som betyr noe i meldingen er antall innrullerte. Det er en konkret opplysning som gir god veileding. Mange henger seg opp i guiding, men den har liten verdi.

9 stk. innrullerte på 9 uker tror jeg er helt på linje med den fornuftige investor sine forventinger.
Ved forrige oppdatering hadde de innrullert 10 stk. på 13 uker.

12 Likes

Dette har jo vært åpenbart lenge, jeg syns det er positivt at de melder det nå, selv om jeg stiller store spørsmål ved om det har vært reell guiding, eller villedning fram til nå.

Men jeg har lyst til å ta fram denne, fra prospektet ifm. med forrige emisjon i februar. Jeg tror også denne sprekker, men positivt er det at de har skjønt alvoret og aktivt sier (den gang, man må anta at det gjelder fremdeles) de ønsker å unngå ytterligere utvanning:

"The Company has agreed with the Managers to a lock-up on future share issuances for a period until the Company’s public disclosure of the preliminary 3-month top-line data from the PARADIGME clinical study (targeted for H2 2021), subject to customary exceptions. "

5 Likes

Så nå må vi snu på tankegangen igjen siden forrige rapportering.

Siden 3 av de 9 allerede var screenet ved sist rapportering har de jo egentlig bare klart å finne 6 pasienter til i perioden :wink:

2 Likes

akkurat som de 3 de hadde i screening til DNB Healthcare seminar i 2020 som kom som rekruttert til q4 :wink:

1 Like

Det vet du jo ikke. De kan ha 30 pasienter i screening nå :partying_face::roll_eyes:

1 Like

Og hvor mange «fornuftige investorer» virker det å være her inne nå om man skal tolke noen av de siste kommentarene?

Er bare å spørre om det på oppsatt Q&A

1 Like

Forsøkte meg på en liten spøk :facepunch:. Det er nok ingen vits. Denne mangelen på fremdrift, har ligget i luften en god stund. Dessverre er det ikke alle som har kalkulert det inn, noe vi vil merke på kursen i morgen.

Så meldingen kort fortalt:

  • 1H = Q2, de utsetter 2 kvartaler like greit med en gang.
  • Siden cash runway kun holder til litt inn i 2h 2022 så blir det nå meget mulig et cash behov før readout, som oftest i form av en emisjon. Locken de har på emisjon vil de nok fjerne asap.
  • 10 sites stenges for innrullering, nå 85 igjen.
  • Archer 1 skrinlegges inntil videre?
  • R&D planlegges av uviss grunn, for så lenge de ikke skal putte en krone inn mot flaggskipet Archer-1 inntil Paradigme er ferdig så spiller det vel fint lite hva ellers de sitter og drømmer om på kontorene sine hvis det ikke er aktuelt å gjøre noe med det på kanskje 1 år frem i tid. Hausse i forkant av emisjon kanskje?
  • CMO legger legger skylden på deltavarianten av Covid.
4 Likes

Spennende å se hvor hardt den straffes. Hvor mye er priset inn? Fra 26,2 til 20,5-22 og imorgen spørs det hvor mellom 17,5-20 man havner. Hva tror folket?

Jeg tipper close mellom 19 og 20

Oppdaterte trajectories kan f.eks se omtrent slik ut da:

Er nok ikke helt dumt om man innfinner seg med Negative Baseline scenarioet.

3 Likes