Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Strenge inklusjonskriteriee også ofte når det er godkjent.

1 Like

Det er 12.045 aksjonærer i Nanov. Man kan spørre seg om flertallet av disse hadde hatt glede& utbytte av å delta i diskusjonene her på TI ?

Tror svaret de siste.månedene har vært nei og nei. Ingen glede og ingen utbytte. Bare negativitet og spekulasjoner siste tre månedene(stort sett)

1 Like

As part of its growing commitment to advancing radioactive targeted therapy, the UC Davis School of Medicine Department of Radiology appointed Cameron Foster, director of the new UC Davis theranostics division and professor of clinical nuclear medicine, to oversee the construction of a new theranostics clinic.

:slight_smile:

og:

verdt å lese om man er litt interessert

5 Likes

Nja, hadde ikke geleidet de inn på denne tråden gitt nivået de siste 4-5mndene om det var opp til meg…

1 Like

Ja, ja, den måtte komme. Ekstremt kritikkverdig hvordan de har uttalt seg tidligere.

1H 2022 ny guiding.

Noen burde ta hatten og gå, men den meldingen fikk vi jo for en mnd siden. Greit nok at de fleste var samstemte at dette ikke kommer til å gå. Allikevel sitter flere insidere og påpeker at de SKAL lese av i år, og blir tydelig irritert over at folk er skeptiske.

2 Likes

Forventet. fint at de kommer med melding.

3 Likes

Big surprise! Til og med strutser trekker hodet opp av sanden en gang i mellom og ser verden som den er. Så 9 på 2 1/2 mnd. Ok. Hello 15, lav emisjon og ytterligere utvanning🤬

Veldig bra oppdatering. Fint at de informerer tidlig i stedet for å vente med å oppdatere markedet til deadline. Synd at rekrutteringen ikke går raskere, men dette er ingen krise. 28 pasienter til så er Paradigme full-rekruttert. Kjøpsmulighet i morgen.

6 Likes

Har ikke vært på TI på mange måneder, så burde kanskje ikke kommentere. Men fikk nettopp den nyeste meldingen angående NANO. Utrolig at folk her inne fortsatt holder denne.

Lykke til.

Der kom det omsider. Jeg fatter ikke hvorfor de ikke kunne meldt dette for lenge siden, de aller fleste så jo at ferdig rekruttering i Q3 ville være bortimot helt umulig.

3 Likes

Enig. Bra med oppdatering og 9 pasienter siden forrige qpres er helt på det jevne. Kursen er allerede banket mye ned pga. Braun og deltavarianten, så dette tror jeg i stor grad er priset inn.

Husk hva som skjedde med kursen forrige gang de kom med en melding om utsettelse av PARADIGME. Katta ute av sekken ga betydelig kursoppgang.

1 Like

RIP Nano… nå er det nok! I morgen selger jeg mine aksjer, etter mange år som investor i selskapet.
Det får være måte på!
Lykke til videre til dere andre.
Mvh

1 Like

Var latterlig guiding med q4 i utgangspunktet, de skapte alt for høye forventningee om tidlig ferdig rekruttering. Bedre å dra på litt og heller overraske positivt for en gangs skyld

1 Like

Endret guiding utenom kvartalspresentasjon, er jo nesten en fremskritt bare det.

2 Likes

Bra oppdatering ? Denne bitre pilla kunne de komme med samtidig som de sparket ut sjefen. Istede virker det som om alle dro på ferie og fikk seg en overraskelse når de kom tilbake.

2 Likes

In addition, the Company will discuss its multiple opportunities to expand the market for Betalutin® and present other projects in its portfolio.

Hvorfor gidder de?

De har jo ikke ressurser til å gjennomføre noe annet enn Paradigme😳

3 Likes

Eneste de må diskutere nå er størrelse på neste emisjon

Det blir bare for dumt, når de samtidig sier at alt annet blir satt på pause for å fokusere på paradigme. Det har de meldt før.

1 Like

… tipper den åbner væsentligt under 20,00 i morgen; tillige emission forude … den bliver sgu’ tung at kapere.