Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Nå er det vel bare å kjøpe som en full sjømann

1 Like

At man får litt ketchup-effekt etter endring av inklusjonskriterier er litt som forventet da når behandlingen åpenbart har vært etterspurt blant pasienter som har gjennomgått stamcellebehandling.

1 Like

Man startet dagen med CB ( circuit break) fordi aksjen lå ann til å starte over 15%. Da har man forlenget auksjon som normalt varer 10ish minutter. Full fart i aksjen nå.

Snart hentet inn 2kr/10% av fallet allerede. Penger går fra de små nervøse hender til de store.

2 Likes

Klarte å få meg noen aksjer på 17.29 ved åpning :open_mouth:

5 Likes

Fin!

En liten pott på 17,29 er fin-fint. Økte porteføljen min med 33% (men så er den bitteliten, da… :stuck_out_tongue: )

3 Likes

På R&D day så skal de vell presentere strategien de benytter for å få Betalutin rett inn i en confirmatory phase3-trial som gjelder 2nd og 3rd line FL. Hvor de da håper på en conditional approval i 3rd line slik at man kan allerede markedsføre produktet her. Noe annet enn det skjønner jeg ikke at noen velger å spekulere i.

4 Likes

Jeg hadde faktisk forventet større fall! Og høyere omsetning. Dette lover godt for utviklingen. Oppjusterer målet mitt på close fra mellom 19-20 til mellom 19.50 - 20.50 :wink:

Hadde planer om å selge meg ned til halvparten som en “hedge” før kvartalsrapporten - men denne meldingen kom meg i forkjøpet. Litt kjedelig - MEN: Som mange har påpekt: Dette er en mindre forsinkelse i det større bildet. Rekruteringen (humper og) går riktig vei! Dette blir medisin - som Jonas Einarsson har sagt gjentatte ganger på Radforsk. Det kjedelige er at sannsynligheten for nok en emisjon er definitivt til stede. Spesielt når de skal ha nok en Nordic Nanovector R & D day i Q4…

1 Like

“Det funket sist gang, funker garantert igjen” mentalitet. Jeg skjønner ikke poenget med hvorfor de skal dette, og kommer til å sende inn spm. i morgen på hva de egentlig håper å få utav en slik dag. Betalutin har mange potensielt lovende kombinasjoner som er avdekket allerede - NANO har bare ikke penger eller manpower til å dra noen av dem videre. Queue 10 høns på taket ordtak …

1 Like

400 mill mcap forsvant med Braun, nå ytterligere 300 mill med delta meldingen … så sammenlagt 1/3 av selskapets mcap gått med pga flukturerende pandemi… ganske spennede med biotek utvikling i en pandemi situasjon :frowning:

2 Likes

Sikkert bare litt forvirrende og kryptisk melding for å sikre høyest mulig antall attending på Q&A i morgen :wink:

1 Like

We are going to the finish line, ref egberts q4 pres

2 Likes

Man kan jo spørre på webcasten om Nano gjør riktig forretningsutvikling/ partnerbetraktninger samt er tilstrekkelig synlig for tunge investorer , ref. artikkelen … Ultimovacs-toppens råd: Slik lykkes du med norsk biotek internasjonalt – E24

1 Like

Vel de sier blant annet at de skal snakke om strategien for kommersialisering av Betalutin, som jo er det alt egentlig dreier seg om. Så jeg kommer til å høre på den dagen.

9 Likes

Dagens info representerer en derisk. Inklusjonstallene er ikke dårligere enn det en kunne forventet. Jeg hadde håpet på høyere inklusjonstall. De er i rute med forrige kvartal. Det er jeg sånn sett fornøyd med, og noe mer var neppe ventet av markedet. Kursen faller noe fordi mange nok hadde spekulert i en høyere inklusjonstakt.

Derisken skyldes at vi ser at Paradigme kommer i mål med en rel. liten forsinkelse. Studiet har ikke stoppet opp. Det innebærer at caset er derisket.

10 Likes

regnet meg frem til at siden Q3 rapporten 19.nov 2020 har daglig rekrutteringshastighet vært på 0.1284 pasienter. Med samme hastighet er vi ferdig rekruttert 10.mars 2022.

Oppdatering kommer etter Q2 også

1 Like

Auksjon nå - allerede 12% opp fra åpning 58 minutter siden.

Hvorfor ble det auksjon?

Fordi intradagsbevegelsen er bikket +12% mener jeg. Dagens «low» var på 17,12 - kudos til den som kjøpte midt i stormen der etter åpning.

4 Likes