Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector Småprat (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f47c911ba08>

Oppretter en egen tråd for småprat om NANO.

Fortsett å bruke den generelle tråden eller Insider-tråden for innlegg som du selv mener har substans og som vil være nyttige for andre. Alt annet tar vi her :slight_smile: Hjelp meg gjerne ved å flagge innlegg som ikke har substans i andre NANO-tråder så vil de bli flyttet hit.

Nordic Nanovector fundamentale forhold 2018 (NANO)

Opp 1,55% idag. Ligger med andre ord en børsmelding å lurer :stuck_out_tongue_winking_eye: edit : 2,56% ja :blush:

Ikke umulig det. FPD Archer kanskje?

I følge Oslo Børs sine sider sluttet kursen på 62, 15 kr. Opp 2,56 prosent.

Ny CEO fra i morgen. Edit. Nei, i dag faktisk. 2. juli. Fotballtåke.

Velkommen til ny CEO =)

C130A4B4-8240-4756-81D3-C07B7E18C870

På lavt volum ender det i en søt blå dag, nok en gang.

Ikke lenge siden slike dager “altid” havnet i rødt…

Noen som vet noe mere om denne: Nordic Nanovector enters collaboration with Paul Scherrer Institute. Fra 2016

Kom igjen’a, Bravo

Dream on…

Slapp av. Det kommer garantert og jeg tipper at det skjer i slutten på 2018 eller tidlig 2019. Gode tall på ASH kompinert med IPO på Nasdaq for å hente inn penger til å ta selskapet videre.

Dersom NANO skulle ønske å få produkt til marked alene, og finansieres gjennom eksisterende aksjonærer for annen pipeline, er vel kanskje dette en måte å gjøre det på for å løfte kursen?
Noe som igjen skulle innebære at dersom BP vil kjøpe, eller få gode partneravtaler, så ville nettopp dette styrke NANO sin forhandlingsposisjon samtidig?

*Edit, prøver ikke være retorisk, jeg spør fordi jeg vet ikke om resonnementet holder vann.

Dere som snakker om IPO på NASDAQ, dere må nok revurdere de tankene. Det er en svindyr prosess å liste seg der borte. Mye enklere for selskapet å hente penger i en vanlig / rettet emisjon her på hjemlige trakter… Jeg tenker at det er mye bedre at de bruker mest mulig penger på utvikling og ikke på en IPO

Og som ikke prisen var gal nok så oppfyller heller ikke NANO kravene til NASDAQ

So dream on, dette er ikke noe hvemsomhelst kan gjøre…

Har inntrykk av at det er noe NANO kan gjøre ifølge den lista der.

Om du ikke har gjort det allerede så les linken jeg legger ved. Har har vi en ny CEO som ser det samme som flere av oss har påpekt i lang tid.

Kjøpte en kassett her.

Jeg tenker nok også at NANO fint kan hente alle de penger de trenger her hjemme i neste omgang.

Men at selskapet ikke skal kunne sikte mot Nasdaq om det er noe de ser som riktig tror jeg er helt feil, NANO kan hevde seg fint i dette selskapet:

Enig i at det kan komme, men da helst når de har et produkt godkjent hos FDA. Da kan det være tid for IPO.