Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Hm, blir interessant å se aksjonærlistene mandag.
Inkognitos tradisjon😇

Det mest positive med OM er vel at han selv er overlege og sikkert har connections som mener sjansen for at NANO lykkes er stor

1 Like

Vil si at det at han har tjent 100-talls millioner på børsen også bør veie litt? :slightly_smiling_face:

1 Like

Det høres jo i og for seg logisk ut, men jeg har en helt personlig ufundert tro på at hans yrke egentlig ikke har noe med saken å gjøre.

Mulig du har rett i det. Hadde han vært fisker så hadde man sikkert ikke knyttet det opp mot hans investering i Grieg Seafood.
Han timet gearingen sin bra. Tviler på at han hadde gjort det samme med starttidspunkt nå.

Virker som denne blir dratt med i dragsuget med Pcib, trolig må folk selge nano for å finansiere billige pcib aksjer/emisjon og delvis kan noen få problemer med belåningsgraden på portisen

5 Likes

Smitteeffekt i norsk biotech er definitivt en greie.

2 Likes

Ser da ut til å hente seg riktig fint inn igjen.

2 Likes

Kursen RT?

61,-

Market-maker med kumphaner, har presset kursen hele veien tidligere i dag. Nå er tiden inne for å skumme litt fløte som siver ut. He,he.

Skremmeskudd!
Ordre Kjøperdybde Bud Tilbud Selgerdybde Ordre
3 1 816 60.00 60.25 17 189 1

Må være så FORBANNA DEILIG for de rasshøla å kose seg med anonym handel.

2 Likes

Det var ikke pent sagt. He,he. Skremmeposten er selvfølgelig borte. Den blei ikke liggende lenge. Det var nok for risikabelt?

Jeg har aldri sett XTX delta i sluttauksjonen. Det er vel grunnen til at vi ofte har gode avslutninger her. Bare ville nevne det.

1 Like

Mener å ha lest et sted at man kan få ut lister på handler en gang i uken/mnd et sted.?? Stemmer det ? og hvor kan man så finne det ? Anyone…

Oslo børs har noen oversikter over meglerhus per aksje mener jeg.

1 Like

https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Statistikk/Meglerstatistikk/(year)/2018/(month)/7

2 Likes

Nå var du lat svindle. Noen som finner NANOher??

Dette fra Merlin omfavner jeg og sier amen:
"Hvis tallene fra Lymrit 37-01 var klare allerede i august, kan Nano få BTD og betinget markedsadgang for 3FL allerede i oktober!

FDA will respond to breakthrough therapy designation requests within 60 days of receipt of the request.
https://www.fda.gov/regulatoryinformation/lawsenforcedbyfda/significantamendmentstothefdcact/fdasia/ucm341027.htm"

1 Like