Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector Småprat (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007f5853a4ae68>

Wow bent og greier.

Bravo også bekreftet post ash. :ok_hand:

Hva mente du med det?

Bravo gjester Radium podcast etter ASH.

Et voldsomt volum de siste 20 minuttene.

Spørs om det er en storfisk eller to som har fordøyd dataene.

Ser litt på 3 års historikken på aksjekursen…

En ting som slår meg. Takke vere LC og fabelaktig innhenting av penger des 2016, har vi unngått emisjon på et mye lavere tall…

Når noen gir LC stryk, velger jeg å gi han honnør for godt jobbet. Han har minst spart oss for 5 mill aksje utvanning.

PS: Spar meg for “Dahle dippen”. Kan ikke argumentere for en to år vedvarende lav kurs på den lille søte posten han solgte.

Sliter med å bryte 66 ser det ut som.

Tror det er mange tekniske momenter på en gang robotene krangler om i dette området. Tror det er 2 algoer representert på både kjøp og salg.

Tror ikke 66 er et område av betydning i seg selv. 65.65, 66.6, 67,5 er nok alle litt kinkig. Min forståelse av teknisk tilsier sluttkurs over alle disse i morgen. Men så er min kunnskap på område så liten at jeg ikke trader på mine tanker selv.

Den blir seig. Det blir en grind gjennom dette nivået. En femørimg av gangen.

Hehe, jeg blir jaggu ikke klok på kursutvikling i Nano. Regnet virkelig med kjedelig sidelengs gange et godt stykke ut i november så jeg solgte ut “traderpotten” rundt 64,50 og hoppet inn i Pho rett under 53.
Bortimot øyeblikkelig tar begge aksjene fullstendig av på.

Regna på det nå, er noen fattigsle hundrelapper i pluss på traden ift Pho akkurat nå.

Forbandet idioti og Note to Self: ikke trade NANO.

Nå må jeg gjennom et halvt døgn angst på at Pho kræsjer etter Q3 og Nano dundrer gjennom 70… :cold_face:

Du kan reversere! Med en gang! Du sier selv hva mange tror vil skje der :wink:

Det fins ingen motstander når alle er gira på ASH og en spennende fremtid. Nå er det like før min tradepott tar del i Nano sammen med resten :champagne:

Blir jo litt fartsblind av dette her.

Vet ikke, føles veldig godt å ikke ha sikret noen midler utenfor før kvartalspresentasjonen f. eks. Det er svært mye spenst igjen, redd oppgangen forsvinner delvis om jeg hiver meg på trading. Føles utrolig godt å sitte rolig i båten på dager som dette. :grin:

Tror også det er et ganske bredt bånd med 66-68 som de klareste kantene.

Volumet kommer seg, men kan fremdeles bli litt høyere. :stuck_out_tongue:

Gøy er det uansett.

Helt absurd å følge med nå ja. Gambler midlertidig på litt pump og dump i Nano, noe som garantert ikke er tilfelle.

Skal bytte filosofi nå, fra “Kill Your darlings” til “Choke Your Darlings and bring her back to life”… :skull:

Ergret meg så mye over at kursen kunne ligge i 80-området husker jeg. Sitter tungt i meg enda, når jeg kan knagge det opp mot markedsverdi, fremskritt i forskning, tidsaspekt til marked, så føles i grunn 80-tallet mer stusselig i dag prøver hjernen min å insistere på. Det er bevegelser av aktører med en helt annen type midler som blir å styre kursutviklingen fremover, så tror jeg vil anbefale å knipe på aksjene en har bært så lenge i nedgangstider. =) Eller har jeg logiske tankefeil på gang?

@Savepig med 20 brudd på 50 ser det veldig ut som vi får sluttkurs over 68 i morgen. Vet ikke hvor mye som skal til før ‘change of character’ vil bli godkjent, men vi må da være ‘ballpark’?

@Nocturne legger mye vekt på higher lows, og jeg vil egentlig også si at det er vellykkede tester av nedside som gir tillit til at vi er i en ny hverdag.

Sånn sett har i dag vært en superbra dag.

Dere har misforstått, det er 66-68 området som er den nye low :wink:

Om jeg ikke tar helt feil så vil man på ASH kunne si at flere enn 90% av pasientene får en tumorreduksjon.

Det waterfallplottet skal jeg henge på veggen.