Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT01796171?A=10&B=11&C=Side-by-Side#StudyPageTop

Ser Donkeykong på HegnarForum la til denne linken med overskriften ’ PARADIGME godkjent av FDA’ nå nylig…

Noen kyndige som kan Confirm/deny ?

Ser ut som det er 3 sites i USA, men når det står not yet recrouting så er de vel ikke klare?
Men kanskje godkjent av FDA, var USA på tidligere lister?

Er dette godkjenning til innrullering av pasienter?

FDA hadde godkjent før sommeren, så det er korrekt, men der er et etisk organ i USA som hadde sakene i hendene sist. Tror ikke vi kan lese det til at de er åpne enda.

1 Like

MFW jeg går inn på profilen til innsidere for se hva de skriver inne på den lukkede TA-tråden

Føler meg så pleb

8 Likes

Går det an? :sweat_smile:

Beste bruk av gif jeg har sett på lenge. Jeg dævver! :sweat_smile:

1 Like

A post was merged into an existing topic: Biotekaksjer

Fikset nå :wink:

Om man skal være litt kritisk til noen av de nye sitesene, så er ikke akkurat disse lokalisert på de mest folkerike plassene. Siten i Australia ligger jo egentlig på en øy sør for selve kontinentet, mens siten i Canada ligger i en liten by ca 70 mil fra Toronto.

Vil ikke tro det er et problem, de sites som er valgt er nok de beste mtp studiet, med spesialister og gode kontakter-de har sikkert ikke rekruttert en tilfeldig urinnvåner med diggeridoo i Australia til å dosere alle han ser inne i ett blekkskur i outbacken :joy:

2 Likes

Det gikk, men man kunne bare se et par setninger fra hvert innlegg. Jeg burde vel holdt kjeft :stuck_out_tongue:

Angående lokalisasjon på sites, så er det vell ikke heller slik at man bare blir behandlet i lokal bygda i Norge heller.

1 Like

Kanskje feilaktig provoserende TA poster kan bidra til at vi får flere postene fra insider-forumet til oss andre. :sunglasses:

Thomas Ramdahl går av som CEO i Bayer Norge, blir Styreleder i NANO. Calling it right now.

Bayer kjøper NANO. Calling it right now. Last opp folkens.

18 Likes

Absolutt ett drømmescenario!!

Savepig sitt innlegg påvirker meg til å kjøpe flere NANOaksjer

  • HELL YEAH! :tada:
  • TO THE MOOOOOON :rocket:

0 stemmegivere

1 Like

Er det sånn å forstå at du nettopp har funnet ut av denne stemmefunksjonen? :joy:

3 Likes

Hvis du vil så kan jeg komme å lodde stemninga på BGBIOtråden for deg :joy:

1 Like

Ha ha! Jeg tror alle vi tre som følger den tråden ville satt pris på det :joy:

2 Likes