Mens HO sliter med å fjerne multinick forsøker jeg et “spa-opphold” på TekInvestor.
Først en kommentar til mine 2 forrige innlegg torsdag om doji i alle periode-chart. Her burde jeg ha vært enda mer nyansert og utfyllende, for fredag gikk ikke slik jeg impliserte. Grunnene til det var nok:
- Unyansert TA
- Fredag og penger av bordet før helg
- Orkaner i USA
- Kim i Korea
Ang 1:
Jeg fokuserte for mye på de kortere periodene (intra-dag), hvor dojiene var bullish. I det litt lengre bildet - siste 3 dager - så hadde vi tre dojier, hvorav de to siste hadde sine lengste skygger oppover. Dvs. kursen forsøkte å gå opp, mot motstanden i 100d glidende snitt ved 84,4, men hadde lite å ta tak i både fundamentalt fra rutinemessig presentasjon hos Pareto og de tre andre punktene over. Så NANO-handelen ble tynn og mer sårbar for “lav-trykkene” i de tre punktene. Et positivt trekk er at volumet var lavt og at kjøpersiden kom klart fram etterhvert som kursen falt mot 10 og 20d glidende snitt - som nå ligger parallelt med gulvet i 2-års trendkanalen.
I tillegg; etter Pareto-konferansen valgte kursen å bryte ned gjennom første mørkeblå REK-gulv på torsdag, og så med fredagen bryte ut av kilen (benevnt i høyre skulder på 3uOHS) - for å konsolidere på 100timers-snittet som SAMMENFALLER med det lengre mørkeblå REK-gulvet, se link-bildet her:
5 og 15MIN, TIMES-CHART: https://imgur.com/a/XYSql
(de mørkeblå REK-gulvene må ses mot tynn gul topplinje)
- støtte i 100timers snitt og REK-gulv
- heftige long-legged dojier på denne støtten i kvarter
- lav RSI i alle chart, med gryende positiv divergens
- etablert KJØPSSIGNAL BULL HOMING PIGEONi timeschart
DAG-CHART: https://imgur.com/a/Nv8NJ
- støtte i 10 og 20dag snittene sammenfaller med støtten representert ved bunnen i 2-års trendkanal
=> Kursen går en STADIG smalere ping-pong mellom mulig brudd av 100dsnitt (sammenfaller med brudd av gul halslinje i 3mndOHS og turkis bunnlinje i 2-års stigende trendkanal.
(Evalueres den gule halslinja i 3mndOHS mot bunnen 2-års trendkanalen blir det en 3mndKILE)