Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Godt observert - hadde bare huket av for MACD men ikke plottet inn verdier der. Så bare på generelt chart i den posten. De verdiene du ser der er default :slight_smile:

82-85 i kilen nå?

image

image

2 Likes

Skulle ikke forundre meg om vi bryter opp ila. denne uken og etablerer en litt høyere range.

1 Like

So far so good.Alt over 86 er golden.

image

2 Likes

Helt fantastisk, så klarte man å lande under kilen.

Nå er hvertfall forventningene til 20/100 veldig lave, så dette blir jo en megatrigger om dataene som skal presenteres er gode

Sa ikke du at alt over 86 var golden?

Ser du skikkelig storkoser deg når du får bajse og sparke folk litt når de er nede?

Faktisk ikke, men det ble nevnt at close over 86 var golden. Den closet på 80 og det var forsatt megabra. Jeg skjønner ikke hvorfor og det er grunnen til jeg lurer. Forsåvidt er ikke min mening om prisen på Nano endret. Men det betyr jo ikke at jeg koser meg når kursen går ned. Jeg kan ikke kjøpe Nano uansett.

Greier ikke å tyde dataene her.

Selskapet har hele tiden sagt at det ser ut som om høyere predose øker opptakk (altså bedre effekt) og reduserer skade på kroppen (altså bedre efficacy), men så viser forsøkene at efficacy blir dårligere?

Hvordan kan vi da vite at 15/40 i det hele tatt er bedre/bra nok?

Det var ironi fra Savepig.

Vi kan ikke vite det, før selskaper slipper mer data.

Dette er da ironi. Det jeg her prøvde å formidle var:

“Det suger skikkelig all kuk og balle i verden at det tekniske bruddet oppover ble ødelagt og at vi heller fikk en close som ligner teknisk brudd nedover.”

Beklager forvirringen.

Det sagt, så tok jeg en kikk på hvilke kurser omsetningen gikk på i dag.
Lastet ned regneark med dagens omsetning fra https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/details/NANO.OSE/overview

Så det er jo et lavt antall aksjer i det store bildet som er omsatt på kurser under 83.

3 Likes

Helt utrolig at folk fikk kjøpe aksjer under 80 kr etter den meldingen, sist uke spekulerte folk i om de kom med på programmet tilASH i det hele tatt… nei, nå skjønner jeg meg lite på Nanoaksjonærer og børsen generelt, men det er vel bare å gni kroppen inn med enda mer vaselin da og vente.

Ser det nå ja, så de ventet med et stoploss raid til omsetningen roet seg litt da?

Nordea har rævkjørt meg så ille i både NANO og PHO i dag at jeg føler denne urlen er relevant:

https://www.mayoclinic.org/symptoms/rectal-bleeding/basics/definition/sym-20050740

1 Like

Long chart: marginalt brudd på kilen, men tolker det som falskt brudd ved close i + i dag.

Vi må etablere oss over 50 og 20 SMA. Kortsiktig motstand, mulig ny øretrilling ut uken?

Edit: 50 dagers brutt på oppsiden i skrivende stund. Klarer vi å holde trøkket?

1 Like

Veldig bra å se kurser over 82 i dag. Det var også veldig bra for aksjen å ha skikkelig omsetning en dag.

2 Likes

Sjekk candle’n fra i går da. Minner om den chinese man riding a bicycle eller hva den heter…

1 Like

hahaha, ikke ofte man ser en sånn