Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Du leter høyt og lavt etter indikatorer? :slight_smile: @babyrage savner litt “price action” som gjelder pep talk fra deg.

Er så lavt volum at alle disse dagindikatorene legger jeg ikke all verden vekt på.

Gikk noen tusen aksjer i sluttauksjonen så kursen poppet litt opp igjen.

Hae?

bullish harami med kvarters candles? Skal det være nivået her inne?

Bullish harami who? Må være den seneste pølse sorten på kiwi - henger dessverre aldrig på kiwi.

1 Like

Det er bullish salami

2 Likes

Er det forskjell på voodooen deres altså? :joy:

Salami av okse? :grin::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Første gang i soga at NANO går mange minutter med spread 90øre.

2 Likes

Signal om få aktive trading porteføljer om dagen?

Tror mange flytter traderkronene til PCIB. NANO har vært kjedelig hele sommeren.

How dare you

(fytti for et begredelig volum)

image

1 Like

Når ting begynner å bli kjedelig., er ikke det da man skal kjøpe?

3 Likes

Tenker samme. Fraråder det selv, bedre erfaring med å bytte bransje for redusere korrelasjon.
Men der er et annet viktigere moment om dagen med det, vi har fått oppvekting av fond.
Så delvis kan en lese tendens fra kortsiktig til langsiktig i utviklingen

Mange “store” poster i dag. Dvs. skjulte ordrer hvor kjøper VIL ha aksjene og ikke filing opp og ned i ordreboka.
De lar seg bli solgt ned på.

Er vel på tide å forsyne seg litt av lasset i dag da :slight_smile:

59,35 var fin:)

Abstrakt til fulle lymrit data skal vell være klare 01 november(?). Forhåpentligvis vil det være så gode data her er at det er med på å fundamentalt bygge interessen og forventingene både mot og etter ASH i Desember. I tillegg har man Archer1 hvor jeg håper man for FPD så fort det er mulig.

Ser ut til at man er avhengig av å få noen nye større investorer inn for å bygge skikkelig trøkk og fundament over tid.
Uanvhengig av kurs, er jeg sikrere på min nano investering enn tidligere. Selv med et snitt på ca 59.

4 Likes

Haha, ikke helt der. Men ser ut som at den ikke slippes mye lengre ned enn 59 - 59.5 før noen sluker den meste av det som ligger der.

gikk 10.000 i glefs på 60 blank i går, så regner med noen har satt grensen