Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Dæven, alle på TA tråden er bullish. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det :slight_smile:

1 Like

Tilogmed aksjeløse er bullish

Focuss og Bateman sier det går rett i dass. Må jo høre på eminente skribenter som det må vite! :smiley:

2 Likes

Litt off topic. Men. Lurer på hvordan du får til å lagre “oppsettet” på netfonds, @Savepig ? :thinking:

Er det innafor med språkteknisk analyse også?
Uansett, Merlin på HO og Jonas Einarsson er de eneste jeg har hørt bruke ordlyden “frapperende effekt”.

Confirmed?

Effekten er vel ikke fullt så frapperende i en post car-t verden som før kanskje. Men fremdeles bra

Kost-nytte @Savepig

1 Like

Og fare-nytte og convenience-nytte

1 Like

Blir spennende å se hvor høyt vi kommer denne gang. Er litt skeptisk til å trade bevegelsen om jeg ser en mulighet da det har vært litt stille fra selskapet en stund nå. Kan jo komme noe news som setter alt på hodet. Men håper vi får en daily EQ set up, da vil nivåene være tydelige å trade - og gir muligheter for en swing.

2 Likes

Ser alt at vi er inne i en mini-EQ nå med noen ganske tydelige nivåer. På oppsiden må vi ta ut 57 for å få en bullbreak, og 51 for å få en bear-break. MACD har såvidt krysset over på daily så momentet er opp – så får vi se om den holder like lenge som tidligere!

Noen fib. nivåer å være klar over 58 (100 dagers MA), og 60 (50-dagers MA).Blir ganske rått om vi klarer å ta ut disse nivåene, men jeg har ikke store forhåpninger pga. volumet er totalt fraværende.

1 Like

Kan du forklare meg hvordan volume er fraværende mens statestreet kjøper 200k aksjer i måneden? :monkey:

Tror ikke 200k er så voldsomt i det store bildet.

3 Likes

Det omsettes 122.000 aksjer om dagen i snitt den siste måneden, så det er ikke noe problem for dem å plukke noen få tusen per dag. De har tålmodighet…

image

2 Likes

Det er helt riktig. Man kan se det tydelig av volum grafen til @Savepig - det har vært veldig få volum-spikes og der det har vært noen så har de for det meste vært på salgssiden.

Merkelig at MACD i ditt chart ikke har krysset enda @Savepig ?

Det chartet mitt over ikke viser er at vi straks tester midtre bollingerbånd.

@Nocturne er perioder og sånn like?

Har ikke manuelt justert noe i timeframe, mitt chart er daily, regner med ditt også er det?

8 Likes

Samme kurs nå som i skiftet sept okt 2016.
Smått utrolig. 2 års verdiskapning skal inn i kursen på rimelig kort tid. Blir gøy🤘

1 Like

Det var vel den 26. sep. 2016 den store rørelsen startet.

Sluttet dagen rett over halslinja på en intradagOHS.

1 Like

Norskbulls hadde sett det samme som meg idag :slight_smile: