Postet en TA på insider delen @Wannatri men kan oppsummere her. Jeg synes aksjen oppførte seg kontrært ifht. det tekniske bildet. Vi diskuterte det i chatten i dag før bruddet kom, og jeg sa dette ser ut som akkumulering siden alle forsøk på pullbacks ble kjøpt opp. Det er det vi ønsker å se.
Hvis du skrur på Heikn Ashi på chartet vil du se 11 dager med grønne candles. Det er ikke normalt og stigningen på aksjen er også litt parabolic. RSI er på 80. Vi må forvente et pullback snart, om ikke i morgen så på mandag eller tirsdag. Jo høyere vi kommer, jo større sannsynlighet for at vi bekrefter nytt støttenivå lenger oppe. Naturlig nok er breakout over 68 det første nivået vi må holde ved test nedover. Om det ryker så kan vi støtte oss på de glidende snittene.
Det fine er at hvis du ser hvor forrige low er nå, så er vi dømt til å lage en higher low. Om vi former en pennant etter dette, eller om den fortsetter opp er for tidlig å si. Men enda en higher low er veldig pent - higher highs og higher lows baby
Som @studenten86 har nevnt så har 20 dagers krysset 50 dagers. Hvis trenden opp fortsetter vil alle de glidende snittene peke oppover og omsider vil 50 krysse 200. Du kan gå tilbake i chartet og se hva som skjedde sist det skjedde (hint, vi gikk parabolic).
På kort sikt er jeg bearish da jeg forventer et pullback, men på lengre sikt er dette muligens starten på det som @babyrage forklarte med ChoCh. Vi brøt et massivt motstandsnivå på høyt volum med oscillators i overkjøpt område. Det er et ekstrem bullish signal i min bok. Sentimentet rundt aksjen er bra, utviklingen til selskapet er bra, og kursen viser styrke. Så summa summarum, long potten min står stødig videre