NANO har kommet i “hold deg unna” porteføljen til Investtech.
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2019/11/08/7470719/investtech-advarer-mot-syv-aksjer-pa-oslo-bors
Det har den vært veldig lenge
Ok. Bare kom over artikkelen nå på morgenkvisten og trodde den var ny.
Så bra… Da kommer oppturen om ikke alt for lenge
Note: Nå som den har vært ute en stund så vil vel oppturen komme til uken
Det der har blitt sagt hele veien ned.

Brudd på 22.60 (nedsiden) eller 24 (oppsiden) vil signalisere videre retning.
Brudd (nedside) er et faktum.
Konklusjon: Videre ned?
For tidlig å være skråsikker noen vei enda i mitt syn. Må falle gjennom 20 på volum for at det skal se helsvart ut
Jeg ser for meg den skal teste lavere ja, kanskje 20-tallet på nytt, men som @Savepig sier så må dette nivået ryke for at det blir panikksalg.
Jo mer et støttenivå testes, jo svakere blir det. Jeg har enda ikke kjøpt noe, er tålmodig, og tenker å handle et stykke under 20 ELLER når vi snur trenden. The trend is your friend till it ends!
Ukeschart ser jævlig stygt ut i mine øyne.
Får se om det blir bedring til uka. Akkurat nå er min primære teori at noen pushet opp for å selge ut emisjonsaksjer.
Tenkte å begynne i dag med ett chart fra scratch.
Fant fort ut at det ikke er mye vits i å legge så mye mer arbeid i det.
Jammen TA funker ikke i biotech
Ingenting varer evig. Heller ikke en trend.
Nei den varer enten til den blir brutt eller til aksjen går i 0…
Edit: Fy flate, de som vil kan lese fra fish sitt innlegg i fjor og litt nedover:
Får svare på denne da. Vi har faktisk ikke vært i en range mellom 50 og 100kr. Vi har vært i en helt tydelig ned-trend som har blitt bekreftet fire ganger er det vel. Man vet aldri når kursen bryter ut av nedtrenden, så det kunne likesågodt ha skjedd ved 20kr nivå. Hadde dette vært tilfelle, så ville jeg sagt noe annet enn bunn-range 50 og topp range 100kr. Det at vi tok i mot ved 50 nivå før vi brøt UT av den negative trenden er begrunnelsen min. Skjønner at det er vanskelig å være enig med meg…
Voldsomt med optimisme her i dag ; ))

Voldsomt med optimisme her i dag ; ))
Ja jeg mener ikke å være Dr Doom, men ville bare at folk skulle huske at for et selskap som potensielt risikerer å måtte hente penger på lavere og lavere nivåer, så er det ingen selvfølge at en nedtrend brytes. Market cap i selskapet kan ligge helt flatt mens kursen bare synker og synker fordi det kommer flere og flere aksjer.
Det trengs nok et eller annet value inflection event for å sette en skikkelig bunn,
Ja, snart kan alle kjøpe selskapet nesten helt gratis!
Er den røde linja 11 kr? Neste emisjon der nede ville skapt en fin bunn og endelig slutt på ned trenden!
11,55
edit:
sluttkurslinje for å illustrere hvor nærme vi faktisk er, og hvor lett den kan falle ned til atl…
En utsettelse til + emi kan vel utgjøre fallet ned dit igjen?
Ja selvsagt, men jeg tror ikke den skal så langt ned, men det tekniske gir ingen signaler som tilsier at trenden plutselig skal snu nå.
Kursen er < MA10,
MA10 < MA20 < MA50 < MA100 < MA200
RSI, MACD og STOCH er alle i “ingenmannsland”
På toppen er vi i stilleperioden i 1 1/2 uke til…
Jeg tror vi minst skal ned og teste 20 igjen hvis vi ikke får nyheter.
Uansett er en dobbelbunn en bedre måte å snu på, da blir støtten om ikke annet litt sterkere
Men det er helt bingo hva som skjer fremoverså lenge verdiene ikke synliggjøres bedre for andre enn eksisterende aksjonærer. Savner fremdeles at selskapet får litt mer omtale på nettets faglige siter/sosiale medier.