Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

NANO gikk noe voldsomt 01.11 da den krysset over til positiv trend på “hourly” timeframe.
Det er dannet et støttenivå på ca. 22.8 og så lenge den ligger over her så er den positive trenden intakt og bunnene flyttes stadig opp etter emisjonen. Syntes dette ser potent og bra ut.

Edit: Kursen bryter tidlig igjennom støtten i åpningen så da går jeg ut inntil det ser mer positivt ut…

NANO har kommet i “hold deg unna” porteføljen til Investtech.
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2019/11/08/7470719/investtech-advarer-mot-syv-aksjer-pa-oslo-bors

Det har den vært veldig lenge

Ok. Bare kom over artikkelen nå på morgenkvisten og trodde den var ny.

Så bra… Da kommer oppturen om ikke alt for lenge :laughing::laughing::laughing:

Note: Nå som den har vært ute en stund så vil vel oppturen komme til uken :wink:

Det der har blitt sagt hele veien ned.

4 Likes

Brudd (nedside) er et faktum.
Konklusjon: Videre ned?

For tidlig å være skråsikker noen vei enda i mitt syn. Må falle gjennom 20 på volum for at det skal se helsvart ut

1 Like

Jeg ser for meg den skal teste lavere ja, kanskje 20-tallet på nytt, men som @Savepig sier så må dette nivået ryke for at det blir panikksalg.

Jo mer et støttenivå testes, jo svakere blir det. Jeg har enda ikke kjøpt noe, er tålmodig, og tenker å handle et stykke under 20 ELLER når vi snur trenden. The trend is your friend till it ends!

Ukeschart ser jævlig stygt ut i mine øyne.

Får se om det blir bedring til uka. Akkurat nå er min primære teori at noen pushet opp for å selge ut emisjonsaksjer.

4 Likes

Tenkte å begynne i dag med ett chart fra scratch.
Fant fort ut at det ikke er mye vits i å legge så mye mer arbeid i det.

giphy%20(13)

7 Likes

Jammen TA funker ikke i biotech

2 Likes

Ingenting varer evig. Heller ikke en trend.

Nei den varer enten til den blir brutt eller til aksjen går i 0…

Edit: Fy flate, de som vil kan lese fra fish sitt innlegg i fjor og litt nedover:

4 Likes

Voldsomt med optimisme her i dag ; ))

Ja jeg mener ikke å være Dr Doom, men ville bare at folk skulle huske at for et selskap som potensielt risikerer å måtte hente penger på lavere og lavere nivåer, så er det ingen selvfølge at en nedtrend brytes. Market cap i selskapet kan ligge helt flatt mens kursen bare synker og synker fordi det kommer flere og flere aksjer.

Det trengs nok et eller annet value inflection event for å sette en skikkelig bunn,

3 Likes

Ja, snart kan alle kjøpe selskapet nesten helt gratis!

Er den røde linja 11 kr? Neste emisjon der nede ville skapt en fin bunn og endelig slutt på ned trenden!

11,55

edit:
sluttkurslinje for å illustrere hvor nærme vi faktisk er, og hvor lett den kan falle ned til atl…

1 Like

En utsettelse til + emi kan vel utgjøre fallet ned dit igjen?